The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




CT WK2006 Poule ism Gittermaster
harry_bierdop Wrote:Kan iemand met een onbeveiligde sheet ff een nieuwe stand maken voor de halve finales?

Was erg benieuwd dus heb het maar ff met de hand gedaan:

Uitgaande dat Klose topscorer wordt! Er zijn wat mensen onderin met Henry maar die maken vrij weinig kans ook al zou ie het nog worden!

De stand t/m de halve finales (tussen haakjes het puntenaantal dat nog behaald kan worden)

Harry 211 ( 8, frankrijk )
Kuiperinho 206 ( 0 )
Boca 203 ( 8, Portugal )
Ekslem 199 ( 23, Italië )
Shotas 194 ( 0 )
Leipe Ierse Flavour 194 ( 0 )
Bierteam 193 ( 0 )

Spanning alom

:wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
De tussenstand na de kwartfinales....



Harrie Bierdop 216
Kuiperinho 211
Bocaloca 208
VMG 207 (spek en bonen)
Ekslem 204
deshotas 199
Leipe ierse flavour 199
Bierteam 198
EJR 196
Gittermaster 193
Mac 192 (spek en bonen)
Ricochan 187
Dre 187
Voyou 185
Berend Botje 182
Sjeffer 181 (spek en bonen)
Aukinho 176
Kuiper 170
Treesong 169
The great old Ludwig von...
Reply
Drama, ik zak alleen maar verder weg hier...
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Ekslem doet goeie zaken :wink: !

Ik zie Portugal en Frankrijk beide niet winnen van Italië in de finale, Frankrijk maakt misschien nog een beetje kans!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Ekslem doet goeie zaken :wink: !

Ik zie Portugal en Frankrijk beide niet winnen van Italië in de finale, Frankrijk maakt misschien nog een beetje kans!

Hup Italia :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Heb ik het nu goed dat het alleen nog tussen Harrie en mij gaat? Wint Italie, ik blij. Wint Frankrijk, Harrie blij!?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Heb ik het nu goed dat het alleen nog tussen Harrie en mij gaat? Wint Italie, ik blij. Wint Frankrijk, Harrie blij!?

Ja dat ziet er idd wel naar uit ja! Klose zal wel topscorer worden, dus daar kan verder ook geen verschil meer gemaakt worden...
Reply
Ekslem Wrote:Heb ik het nu goed dat het alleen nog tussen Harrie en mij gaat? Wint Italie, ik blij. Wint Frankrijk, Harrie blij!?

Harry is zowiezo wel blij :Big Grin !

Erg goed gedaan dit jaar bij de poules, dus een 2e plaatsje ben ik ook wel tevreden mee! Daarbij komt dat ik het Italië stukken meer gun! Normaal gesproken één grote pesthekel aan die fransen! Dit toernooi is dat iets (maar dan ook echt maar iets :wink: ) minder geworden!

Zidane en Ribery zou ik het wel gunnen :Big Grin
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
de stand met alleen nog de finale te gaan en alleen nog niet de topscorer meegerekend. Echter als dit Klose blijft, zal niemand hem goed hebben...

Harrie Bierdop 224

Ekslem 212

Kuiperinho 211

Bocaloca 208
VMG 207 (spek en bonen)
deshotas 199
Leipe ierse flavour 199
Bierteam 198
EJR 196
Gittermaster 193
Mac 192 (spek en bonen)
Berend Botje 190
Sjeffer 189 (spek en bonen)
Ricochan 187
Dre 187
Voyou 185
Aukinho 176
Kuiper 170
Treesong 169

De enige die Italie als kampioen heeft is Sjeffer, dus volgens mij kunnen we harrie al feliciteren...
Harrie hieperdepiep... feli.
Ook een beetje feli voor Kuiperinho en Ekslem
The great old Ludwig von...
Reply
Gitter, volgens mij heb je ergens iets niet goed gedaan bij de 8ste of kwartfinales, bij een heleboel komt de totaalscore 5 punten hoger uit bij mij!
Reply
Bierteam, je hebt gelijk, ik heb "de nederlandse trainer" met 5 punten beloond ipv 10, echter iedereen heeft dit goed, behalve Sjeffer. Thx in ieder geval.
The great old Ludwig von...
Reply
Gitter, ik waardeer het heel erg maar helaas heeft Ekslem Italië als kampioen! Het gaat dus tussen hem en mij..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
hup italia \Big Grin/
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Warempel Harrie, je hebt gelijk....
Alles hangt dus inderdaad van de laatste wedstrijd af.....
Spannend
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Warempel

Eindelijk je oude Pim Pandoer boekjes uitgepakt? :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Feli Ekslem :Big Grin!!

Gunde het Italië al meer en na de rode kaart al helemaal!

Cannavaro =D> !
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
:razz: , thx Harry
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem, van harte gefeliciteerd, tot het einde 2e staan en uiteindelijk winnen, op z'n duits, maar het is je van harte gegund....
Ik zal het geld naar de rekening van de winnaars overmaken.
Ekslem 80 euro.
Harrie 48 euro
Kuiperinho 32 euro

Het geld is reeds overgemaakt naar jullie rekening...

Het was me een waar genoegen.
The great old Ludwig von...
Reply
=D> Bedankt Gitter, voor de organisatie en de doekoe.
Kan ik mooi mijn parkeerbon van vorige week van betalen en dan heb ik nog wat over voor een paar flessen ijskoude rose :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Gitter bedankt voor het organiseren. Dit was niet mijn WK-toto. Ik heb diverse formulieren ingevuld (ook wel prijzen gewonnen), maar dit was veruit de slechtste voorspelling die erbij zat.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ja gitter bedankt voor de organisatie!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Dit was ook 1 van mijn slechtste voorspellingen, maar dat krijg je met risico spreiding...


Bedankt en tot de volgende keer ! Winnaars gefeliciteerd ! =D>
Bangkok resident.
Reply
Toch maar goed dat ik voor spek en bonen meedeed. Met mijn eigen poule heb ik wel 140 euro gewonnen, lekker.

Ekslem Feli!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Ook van mij nog dank en felicitaties trouwens. Hoewel ik het geen prettig idee vind dat je op mijn kosten parkeerovertredingen maakt. Die betaal je maar uit je eigen zak in het vervolg. :wink:
May The Schwartz Be With You
Reply
Op zich redelijk geboerd met dit WK. Drie pooltjes meegedaan waar ik iets ingelegd heb:

- pooltje voetbalclub (104 deelnemers): 1e --> 135 euro (slechts 32,5% van de pot Icon_evil)
- pooltje Gitter: 1e --> 80 pleuries
- pooltje kantoor (48 deelnemers): 2e --> 40 euries

Verder heb ik volgens Kuiper een WK bal gewonnen (die krenegn zijn volgens mij ook niet goedkoop) en bij een voetbalpool van voetbalonline ben ik 17e geworden, maar denk niet dat ik daar nog iets mee gewonnen heb.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Op zich redelijk geboerd met dit WK. Drie pooltjes meegedaan waar ik iets ingelegd heb:

- pooltje voetbalclub (104 deelnemers): 1e --> 135 euro (slechts 32,5% van de pot Icon_evil)
- pooltje Gitter: 1e --> 80 pleuries
- pooltje kantoor (48 deelnemers): 2e --> 40 euries

Verder heb ik volgens Kuiper een WK bal gewonnen (die krenegn zijn volgens mij ook niet goedkoop) en bij een voetbalpool van voetbalonline ben ik 17e geworden, maar denk niet dat ik daar nog iets mee gewonnen heb.
Nog ff en je kunt er je beroep van maken :wink:
Reply
de nieuwe Wrote:
Ekslem Wrote:Op zich redelijk geboerd met dit WK. Drie pooltjes meegedaan waar ik iets ingelegd heb:

- pooltje voetbalclub (104 deelnemers): 1e --> 135 euro (slechts 32,5% van de pot Icon_evil)
- pooltje Gitter: 1e --> 80 pleuries
- pooltje kantoor (48 deelnemers): 2e --> 40 euries

Verder heb ik volgens Kuiper een WK bal gewonnen (die krenegn zijn volgens mij ook niet goedkoop) en bij een voetbalpool van voetbalonline ben ik 17e geworden, maar denk niet dat ik daar nog iets mee gewonnen heb.
Nog ff en je kunt er je beroep van maken :wink:

Neh win nooit wat met die pooltjes. Ik denk dat deze keer de vrouwen weinig ingeleverd hebben, want die eindigen vaak hoog.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
de nieuwe Wrote:
Ekslem Wrote:Op zich redelijk geboerd met dit WK. Drie pooltjes meegedaan waar ik iets ingelegd heb:

- pooltje voetbalclub (104 deelnemers): 1e --> 135 euro (slechts 32,5% van de pot Icon_evil)
- pooltje Gitter: 1e --> 80 pleuries
- pooltje kantoor (48 deelnemers): 2e --> 40 euries

Verder heb ik volgens Kuiper een WK bal gewonnen (die krenegn zijn volgens mij ook niet goedkoop) en bij een voetbalpool van voetbalonline ben ik 17e geworden, maar denk niet dat ik daar nog iets mee gewonnen heb.
Nog ff en je kunt er je beroep van maken :wink:


Binnenkort weer de CM en CT dan doen we weer mee om de prijzen :8:
Reply
Ekslem Wrote:Op zich redelijk geboerd met dit WK. Drie pooltjes meegedaan waar ik iets ingelegd heb:

- pooltje voetbalclub (104 deelnemers): 1e --> 135 euro (slechts 32,5% van de pot Icon_evil)- pooltje Gitter: 1e --> 80 pleuries
- pooltje kantoor (48 deelnemers): 2e --> 40 euries

Verder heb ik volgens Kuiper een WK bal gewonnen (die krenegn zijn volgens mij ook niet goedkoop) en bij een voetbalpool van voetbalonline ben ik 17e geworden, maar denk niet dat ik daar nog iets mee gewonnen heb.

3 euro inleg op een voetbalclub? Wat een sloebers :wink:
Reply
Tripplexxx Wrote:
Ekslem Wrote:Op zich redelijk geboerd met dit WK. Drie pooltjes meegedaan waar ik iets ingelegd heb:

- pooltje voetbalclub (104 deelnemers): 1e --> 135 euro (slechts 32,5% van de pot Icon_evil)- pooltje Gitter: 1e --> 80 pleuries
- pooltje kantoor (48 deelnemers): 2e --> 40 euries

Verder heb ik volgens Kuiper een WK bal gewonnen (die krenegn zijn volgens mij ook niet goedkoop) en bij een voetbalpool van voetbalonline ben ik 17e geworden, maar denk niet dat ik daar nog iets mee gewonnen heb.

3 euro inleg op een voetbalclub? Wat een sloebers :wink:

Rekenen was zeker niet je sterkste vak vroeger :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: