FTM Forum

Full Version: CT WK2006 Poule ism Gittermaster
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
Gittermaster heeft een prachtig excelformulier ontworpen en heeft zich beschikbaar gesteld om dit te organiseren voor het forum! Het excelformulier kan hier gedownload worden en mag gemail worden naar gittermaster. Uiteraard mag je meedoen om de eer maar Gittermaster liep al met het plan om een betaalde league op te zetten maar die details mag hij zelf hier bekend maken.
Als er geld te winnen is dan doe ik mee =P~
:wink:

ps klopt die url wel, ik krijg een foutmelding...
yo sorry nu doet ie t wel Smile
Ziet er geinig uit, ik vul hem wel in Gitter.
Goed initiatief!
ah, een vroege kans om vret te wreken Icon_twisted
maar wat is het mail adres, of moet je pm-en?
Paragay? :wink:
Gitter moeten we mailen of PM sturen ???

En vertel eens de bijzonderheden over inleg etc....
Het lijkt mij inderdaad leuk om 10 euro in te leggen...
Iedereen die hieraan mee wilt doen, moet even 10 euro storten op mijn rekening, hiervoor kun je mij een PB sturen. Als ik het geld voor de eerste wedstrijd nog niet binnen heb, dan doe je mee voor spek en bonen.
Ik zal iedereen die meedoet ook een formulier mailen met alle uitslagen, zodat je zelf mee kunt kijken hoe je ervoor staat.
Prijzenverdeling 50% 30% 20% voor respectievelijk de 1e, 2e en 3e plek.
Als je mee wilt doen stuur dan even een mailtje naar <!-- e --><a href="mailto:gittermaster75@hotmail.com">gittermaster75@hotmail.com</a><!-- e --> met een ingevuld excelformulier...
Als er nog anonieme sponsors zijn, voor een poedelprijs of een 4e plek of weet ik veel wat, dan hoor ik dat graag. Zal zelf kijken of ik nog iets met een proefabonnement kan doen van het Parool (een landelijk dagblad met een Amsterdamse inslag Wink).
Als er nog meer vragen zijn, hoor ik t graag....

O ja, het is uiteraard Paraguay! :razz:
Hou je hier even bij dan wie er betaald meedoen?

Count me in...
uiteraard!
yihaaaa, het stormt werkelijk aanmeldingen...
Oke, serieus, Rico is nog de enige (buiten mijn eigen persoontje om natuurlijk). Wel minimaal 10 man, anders heeft t weinig zin...
edit: Volgens mij Vret en Aukinho ook...
Harry is ook in! Vul van de week wel een keer in!
Ik ga hem ook zeker invullen!
ik vul m ook zeker in! denk alleen niet dat ik mee doe om de geldprijzen
Wie kan er nou geen 10 euri missen ?

IK heb mijn pool al gemaild !
Mac Wrote:ik vul m ook zeker in! denk alleen niet dat ik mee doe om de geldprijzen

Voor dat ene joetje Mac... Dan verhoog je toch gewoon de kosten voor supporterschap met 25 cent Wink
Ricochan Wrote:Wie kan er nou geen 10 euri missen ?

IK heb mijn pool al gemaild !

ik niet al m'n geld gaat in de prijzen voor ct zitten Wink

nee maar gaat t me niet om doe al aan meerdere spellen mee waar ik voor heb betaald en ik win gewoon nooit wat met die shit dus is gewoon weggegooid geld allemaal Wink
Mac Wrote:
Ricochan Wrote:Wie kan er nou geen 10 euri missen ?

IK heb mijn pool al gemaild !

ik niet al m'n geld gaat in de prijzen voor ct zitten Wink

nee maar gaat t me niet om doe al aan meerdere spellen mee waar ik voor heb betaald en ik win gewoon nooit wat met die shit dus is gewoon weggegooid geld allemaal Wink

Ik heb laatst een heus sporthorloge gewonnen met een spel :razz:
moet wel een ontiegelijk kutspel geweest zijn dan Wink
Ekslem Wrote:
Mac Wrote:
Ricochan Wrote:Wie kan er nou geen 10 euri missen ?

IK heb mijn pool al gemaild !

ik niet al m'n geld gaat in de prijzen voor ct zitten Wink

nee maar gaat t me niet om doe al aan meerdere spellen mee waar ik voor heb betaald en ik win gewoon nooit wat met die shit dus is gewoon weggegooid geld allemaal Wink

Ik heb laatst een heus sporthorloge gewonnen met een spel :razz:

Ja met het beste voetbal spel ooit Competitieteam.nl


Dat horloge zal binnenkort wel komen....en van treesong verwacht ik ook nog iets....


Is treesong op vakantie trouwens???
I'm in!
Aukinho Wrote:I'm in!

and now, work her all around...
Gitter moet ik mijn voorspellingen invullen in de voorbeeld kolom of in die er naast? oder machst das gar nichts aus :razz:
Ik doe ook mee.

Ik heb het formulier al verstuurd.
@ Ekslem: Maakt niet veel uit, maar doe maar gewoon voor t gemak in de kolom ernaast...
Langzaam aan steeds meer aanmeldingen. Ik wil nog wel even benadrukken voor de mensen die meespelen met de betaalde poule dat om misverstanden en problemen te voorkomen het geld binnen moet zijn voor aanvang van de eerste wedstrijd.
Succes all....
Tjonge nederland er nog voor de kwartfinales uit Tongue
Tis dat nederland deze week gaat oefenen tegen mexico, als ze hier slecht tegen spelen komen ze niet verder dan de 2de ronde, want als ze door gaan naar de 2de ronde komen ze 100% zeker uit tegen mexico of Portugal. en van Portugal gaan zei niet winnen
precieeeeees =D> =D> =D>
wel een bijzondere finale heb ik er van gemaakt =D> =D>
Winstonicus Wrote:Tis dat nederland deze week gaat oefenen tegen mexico, als ze hier slecht tegen spelen komen ze niet verder dan de 2de ronde, want als ze door gaan naar de 2de ronde komen ze 100% zeker uit tegen mexico of Portugal. en van Portugal gaan zei niet winnen

Dus als Nederland slecht speelt tegen Mexico met spelers die niet in de basis staan op de WK, maar deze oefenwedstrijd met 1-0 winnen, dan verliezen ze op de WK ook van Mexico? :roll:

En het is hunnie, en niet zei :eeeek:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8