The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami 2015
#61
Nadal in de finale en het is al een prima week.
Dan kan ik zelfs weer met winst Djoko goede zaken doen, iig op de achtervolgende groep op plek 15-20.

Ik vond dit keer, zeker met best wat gespeeld, dat je nog meer moest laten liggen om Djoko te nemen.
Murray en Nadal waren zekerheidjes, dan ben je met Djoko klaar.
Ik wilde echt jongens als Dolgo, Isner, Sock, Haase, Monaco, Berdych/Nishikori niet missen.
Dat je daarna ook wat rukkers moet nemen, tja. Hopelijk winnen die en stunt er misschien eentje in de ronde erna.

Het blijft altijd heel lastig om twee toernooien achter elkaar op de absolute top te presteren, dus ik denk dat hier best wat verrassingen gaan komen. Hopelijk bij Djoko. Het zal iig niet de 1e keer zijn dat ie vroeg verliest na winst IW...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Waarom hebben andre en tampie geen vertrouwen in djoko op toernooiwinst?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#63
Ik heb wel vertrouwen in toernooiwinst voor Djokovic hoor.
Reply
#64
Lekker Krajicek en Menendez!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Tuurlijk Smyczek!
Reply
#66
En Thiem ook keurige winst, prima openingsdag.
Reply
#67
Zeg dat. Winst Smyczek is jammer, maar te overzien. Krajicek is wel echt fijn met 25 punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Voor de mensen zonder Djoko. Van wie gaat ie hier verliezen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#69
Waarschijnlijk van niemand, maar dat hoeft ook niet als Nadal de finale haalt.
Net als vorige week. Als je toen niet had gemazzeld met die 360-puntenwedstrijd van Raonic, had ik meer punten gehaald dan jij.

Dus je wint niet veel met Djoko voor die prijs. En je kunt een hoop verliezen als ie opeens een mindere dag heeft tegen Ferrer of Nishikori.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Ik zie Djoko als grotere zekerheid voor de winst dan Nadal voor de finale. En dan kan het ook ineens hard gaan in mijn richting. 

Maar er zit een risico aan.. Eens. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#71
Ja natuurlijk is Djoko de grote favoriet, maar ook gewoon risicovol. Gaat er ergens iets mis is je week er redelijk aan, terwijl de upside van Djoko niet al te groot is.
Reply
#72
Buurs heeft hem ook. Dat geeft me een veilig gevoel. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#73
Had ik dat geweten zou mijn team er inderdaad anders uit gezien hebben.
Reply
#74
Over Federer finale werd vorige week ook sceptisch gedaan. Mensen hadden het over moeilijke loting, etc. Ik denk dat je met Djoko nog altijd meer kunt verliezen dan winnen en zelfs met een reeële berekening, dus Djoko echt als dikke topfavoriet, kwam ik op meer punten uit met altenatieven. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
(26-03-2015, 10:03 AM)Ad Wim Wrote: Over Federer finale werd vorige week ook sceptisch gedaan. Mensen hadden het over moeilijke loting, etc. Ik denk dat je met Djoko nog altijd meer kunt verliezen dan winnen en zelfs met een reeële berekening, dus Djoko echt als dikke topfavoriet, kwam ik op meer punten uit met altenatieven. 

Inderdaad...Vorige week was het alternatief nog 9.000 nu zijn dit er meerdere van 5.000. We gaan het zien...wel wat mooie (FTM) potjes in het vooruitzicht, waarbij ik als eerste denk aan Berdych - Nadal
Kei Nishikori





Reply
#76
(26-03-2015, 10:03 AM)Ad Wim Wrote: Over Federer finale werd vorige week ook sceptisch gedaan. Mensen hadden het over moeilijke loting, etc. Ik denk dat je met Djoko nog altijd meer kunt verliezen dan winnen en zelfs met een reeële berekening, dus Djoko echt als dikke topfavoriet, kwam ik op meer punten uit met altenatieven. 

Ik snap je beredenering, maar de alternatieven die je nu hebt gekozen snap ik niet echt. Natuurlijk is de loting van Nadal een eitje, maar met een pijnlijke enkel is hij alles behalve een zekerheidje. Daarnaast neem je ook nog eens Berdych erbij, wat betekend dat je tevreden bent met max 180 punten voor één van beiden.. Daarnaast zie ik Murray nog steeds als favoriet om de finale te halen in de onderste helft en dat zou betekenen dat je op max 540 punten komt met Berdych én Nadal..
Reply
#77
SC ingevuld. Geinig gegeven is dat bij een finale Djoko-Murray vóór finale oa Ad Andre Tamp Buurs Stille en ikzelf binnen 50 punten van elkaar staan. Allen rond de 1550 punten. Op dat moment. 

Ik heb dan Nadal van Berdych laten winnen en van Murray laten verliezen. 

In bovenstaand scenario levert winst van Djokovic dus 400 punten winst op voor oa Buurs Stille en ondergetekende. Maartendinkelman komt als weekwinnaar uit de bus. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#78
(26-03-2015, 10:03 AM)Ad Wim Wrote: Over Federer finale werd vorige week ook sceptisch gedaan. Mensen hadden het over moeilijke loting, etc. Ik denk dat je met Djoko nog altijd meer kunt verliezen dan winnen en zelfs met een reeële berekening, dus Djoko echt als dikke topfavoriet, kwam ik op meer punten uit met altenatieven. 

Same here. Eigenlijk is het gewoon een keuze voor het minste risico. Ik schat kans op winst van Djoko rond de 60%. Hopelijk gaat het ergens mis en kan Nishi profiteren.

Ik had minder mensen met Nadal verwacht na het nieuws over zijn mogelijke blessure.
Reply
#79
Jullie vergeten dat monte Carlo er snel achteraan komt

Nadal zal niet zijn gravelseizoen op het spel zetten
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#80
(21-03-2015, 03:00 AM)centre court Wrote: Jaaa raonic! Eindelijk zit t eens mee. 

Nu met die ouwe Zwitser naar een paar tbs en ik moet het nog zien. 

(26-03-2015, 01:13 PM)_Tampie Wrote:
(26-03-2015, 10:03 AM)Ad Wim Wrote: Over Federer finale werd vorige week ook sceptisch gedaan. Mensen hadden het over moeilijke loting, etc. Ik denk dat je met Djoko nog altijd meer kunt verliezen dan winnen en zelfs met een reeële berekening, dus Djoko echt als dikke topfavoriet, kwam ik op meer punten uit met altenatieven. 

Same here. Eigenlijk is het gewoon een keuze voor het minste risico. Ik schat kans op winst van Djoko rond de 60%. Hopelijk gaat het ergens mis en kan Nishi profiteren.

Ik had minder mensen met Nadal verwacht na het nieuws over zijn mogelijke blessure.

Winst Djokovic lijkt me eerder 80-85%
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#81
(26-03-2015, 01:13 PM)_Tampie Wrote:
(26-03-2015, 10:03 AM)Ad Wim Wrote: Over Federer finale werd vorige week ook sceptisch gedaan. Mensen hadden het over moeilijke loting, etc. Ik denk dat je met Djoko nog altijd meer kunt verliezen dan winnen en zelfs met een reeële berekening, dus Djoko echt als dikke topfavoriet, kwam ik op meer punten uit met altenatieven. 

Same here. Eigenlijk is het gewoon een keuze voor het minste risico. Ik schat kans op winst van Djoko rond de 60%. Hopelijk gaat het ergens mis en kan Nishi profiteren.

Ik had minder mensen met Nadal verwacht na het nieuws over zijn mogelijke blessure.

Ik had dan eerlijk gezegd eerder voor Raonic gekozen dan voor Nishikori, die dit jaar nog niet top is.
Reply
#82
Ik was ook altijd voor Raonic gegaan ipv Nishi. Mede omdat ie me vorige week flink naaide. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#83
Nishi heeft het hele jaar nog niet één keer indruk gemaakt... tenzij je de toernooizege in Memphis indrukwekkend vond.

Sinds 1991 is het 9x gebeurd (in 24jaar) dat een speler zowel IW als Miami/Key Biscane wint. Dat is 37,5%.
Djokovic gaat gewoon geschiedenis schrijven door dit voor de derde keer te doen na 2011 en 2014.
By far de beste kans op 1.000 punten.

2014 Djokovic
2011 Djokovic
2006 Federer
2005 Federer
2001 Agassi
1998 Rios
1994 Sampras
1992 Chang
1991 Courier
Reply
#84
Quote 1,8 ik zou dan maar gauw een paar honderd op Djoko inzetten.
(26-03-2015, 01:21 PM)buurs Wrote:
(21-03-2015, 03:00 AM)centre court Wrote: Jaaa raonic! Eindelijk zit t eens mee. 

Nu met die ouwe Zwitser naar een paar tbs en ik moet het nog zien. 

(26-03-2015, 01:13 PM)_Tampie Wrote:
(26-03-2015, 10:03 AM)Ad Wim Wrote: Over Federer finale werd vorige week ook sceptisch gedaan. Mensen hadden het over moeilijke loting, etc. Ik denk dat je met Djoko nog altijd meer kunt verliezen dan winnen en zelfs met een reeële berekening, dus Djoko echt als dikke topfavoriet, kwam ik op meer punten uit met altenatieven. 

Same here. Eigenlijk is het gewoon een keuze voor het minste risico. Ik schat kans op winst van Djoko rond de 60%. Hopelijk gaat het ergens mis en kan Nishi profiteren.

Ik had minder mensen met Nadal verwacht na het nieuws over zijn mogelijke blessure.

Winst Djokovic lijkt me eerder 80-85%
Reply
#85
1,80 voor toernooiwinst...

6 wedstrijden winnen

Dan ben je zwaar favoriet 
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#86
(26-03-2015, 11:02 AM)DaanvL Wrote:
(26-03-2015, 10:03 AM)Ad Wim Wrote: Over Federer finale werd vorige week ook sceptisch gedaan. Mensen hadden het over moeilijke loting, etc. Ik denk dat je met Djoko nog altijd meer kunt verliezen dan winnen en zelfs met een reeële berekening, dus Djoko echt als dikke topfavoriet, kwam ik op meer punten uit met altenatieven. 

Ik snap je beredenering, maar de alternatieven die je nu hebt gekozen snap ik niet echt. Natuurlijk is de loting van Nadal een eitje, maar met een pijnlijke enkel is hij alles behalve een zekerheidje. Daarnaast neem je ook nog eens Berdych erbij, wat betekend dat je tevreden bent met max 180 punten voor één van beiden.. Daarnaast zie ik Murray nog steeds als favoriet om de finale te halen in de onderste helft en dat zou betekenen dat je op max 540 punten komt met Berdych én Nadal..

Ik vind Murray niet zo duidelijk favoriet voor finale. Gelijk aan Nadal en Berdych daar net iets achter. 
En dan wil ik een relatief goedkope kracht als Berdych niet missen als ie de finale haalt. Hij heeft iig meer kans op finale dan Nishi. En na het nieuws van Nadal vond ik hem een belangrijke backup. Maar je hebt gelijk dat het geen riskante tactiek is, vrij veilig. 

Overigens heeft Nadal gisteren alweer anderhalf uur getraind. Klein risico is het wel, maar kan me niet voorstellen dat het heel erg is. Hij liep gewoon van de baan af na die val, niet met brancard of zo. 

Overigens was Nadal voor mij geen alternatief voor Djoko, die had ik altijd gehad, net als Murray. We gaan zien of al die andere jongens genoeg punten schrapen voor het opvangen van Djoko. Had Djoko op 563 punten staan, de alternatieven op 668. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
563 punten? Is dat het antwoord van een wiskundige formule a la Pythagoras?
Reply
#88
Gewoon een verwachtingswaarde. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Robredo tikt Nadal er vlotjes af in een trainingspotje. Zegt niks maar toch fijn na zon enkelblessure. En Almagro slaat nog harder. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#90
Verwachtingswaarde was bij mij nog hoger voor Djoko, en de alternatieven hebben ook een lagere verwachtingswaarde.

Maar groter team is toch leuker.
Reply


Forum Jump: