The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




cabaret 2006-2007
#31
Dan moet je ze maar kopen Bumme....

Het mag algemeen bekend zijn dat ik alleen in Premier League tickets "handel".

Een andere branche dan de jouwe dus.
Reply
#32
Dugarry Wrote:Dan moet je ze maar kopen Bumme....

Het mag algemeen bekend zijn dat ik alleen in Premier League tickets "handel".

Een andere branche dan de jouwe dus.

Ik heb ze dan ook aangeschaft en zet ze een maand voor zijn voorstelling te koop.
Net 2x Theo Maassen verkocht voor €37,50 per kaart. Had helaas 2e midden balkon gekregen, anders was er nog wel meer te verdienen geweest........

@Gitter: Wrijf het er maar even lekker in de 26e :wink:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#33
Toch handig zo'n forum... Als er ooit weer oorlog komt, weet ik hoe dan ook twee adresjes voor Amerikaanse sigaretten en zelfgestookte jenever
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#34
Gisteravond naar de Vliegende Panters geweest. Ik had het gevoel dat het wat kort was (1,5 uur zonder pauze), maar desondanks redelijk vermakelijk. Ze refereren zelf aan de kritiek van anderen dat ze veel grappen over sex maken, besluiten dat ze die kritiek 'stom' vinden en gaan dan vrolijk door met grappen over sex maken. Tevens redelijk wat makkelijke zelfspot o.h.g.v. sex, racisme, politiek en maatschappij.

Aardig gezongen, aardig gespeeld, aardige balans tussen de drie, maar ik vond het net niet een top-voorstelling. Hoogtepuntje was een liedje van de Bekker met een trompetsolo(-tje) aan het eind.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#35
Gister de DVD van Wim Helsen gekregen... Toch een best goeie! had ik niet verwacht.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#36
Theo Maasen is nu bij P&W. Mooie vent zeg. Ga er morgen heen, echt zin in.
Thx nog Bumme Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#37
Hilarisch hoe Maasen dat reclamespotje van LPF afkraakt!!! :lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
#38
Linkse ratten die artiesten.
Reply
#39
Gisteren naar Boom Chicago geweest met hun nieuwe voorstelling "Me, MySpace & Ipod.
Erg leuke voorstelling die voor de helft uit improvisatie bestaat, de andere helft is ingestudeerd.

Leukste was een verhaal over hoe Anne Frank met de huidige communicatie middelen zou zijn omgegaan. Ze noemde zich in een schitterende web-video "Lonely_Girl1944"
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#40
Dat je daar uberhaupt om kan lachen zeg.
Reply
#41
Ja dat vind ik ook niet echt geestig zo op het eerste gezicht
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#42
Ze is niet eens in 1944 geboren, maar dat terzijde.
Reply
#43
Dugarry Wrote:Dat je daar uberhaupt om kan lachen zeg.

Je "moet" het gezien hebben om het leuk te vinden maar van iemand die graag naar Tineke Schouten gaat kan ik het best begrijpen dat hij het ook dan nog niet leuk vindt.........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#44
Liever Tineke Schouten met niet leuke grappen, dan jouw sloeber vriendjes van Boom Chicago met foute Anne Frank grappen.

Proberen bekend te worden over de rug van een dood, vermoord joods tienertje. Als je niet kunt slagen in die business, kap er dan mee ipv je tot dit soort dingen te verlagen. Tjah, dat had Tante Tineke niet nodig om volle zalen te trekken.

Over Anne Frank: Je "moet" het gezien hebben om het erg te vinden maar van iemand die graag naar Boom Chicago gaat kan ik het best begrijpen dat hij het ook dan nog niet erg vindt.........
Reply
#45
Gisteren naar Theo Maassen geweest in de Kleine Komedie. Zeer onderhoudend, al vraag ik me bij hem ook af of het niet eens tijd wordt voor een nieuw truukje. Hij speelt toch altijd weer de verwonderde sukkelaar die niets begrijpt van de wereld om zich heen en in zijn naiviteit simpele oplossingen aandraagt voor ingewikkelde problemen. Heel erg goed, maar in zijn vorige show(s) deed hij dat ook al. Wel een geniaal carnavalslied trouwens voor de liefhebbers!
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#46
Doen niet alle grote cabaretiers in grote lijnen telkens hetzelfde trucje?

Ik vond het een hele sterke show trouwens met dat lied inderdaad als hoogtepunt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
goa Wrote:Gisteren naar Theo Maassen geweest in de Kleine Komedie. Zeer onderhoudend, al vraag ik me bij hem ook af of het niet eens tijd wordt voor een nieuw truukje. Hij speelt toch altijd weer de verwonderde sukkelaar die niets begrijpt van de wereld om zich heen en in zijn naiviteit simpele oplossingen aandraagt voor ingewikkelde problemen. Heel erg goed, maar in zijn vorige show(s) deed hij dat ook al. Wel een geniaal carnavalslied trouwens voor de liefhebbers!

Ik ben het echt volledig met je eens. Ook ik vond de show erg goed, maar een beetje van hetzelfde. Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen mijnheer, vond ik beter.
Maar goed, toch een dikke voldoende.
Hij wordt overigens met de show wel vrouwonvriendelijker.
Veel cabaratiers hebben dat. Hans Teeuwen is ook steeds hetzelfde. En bij Nahjib zie ik ook steeds sporen van herkenning.
The great old Ludwig von...
Reply
#48
Joep van het Hek doet ook al jaren hetzelfde, Freek ook, dooie grootheden als Lenny Bruce en Bill Hicks deden het ook. Als een formule werkt, verander je em niet. Zie ook: Rolling Stones, Dan Brown, Hennie Huisman et al.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#49
Dat bedoel ik. En het is ook niet vreemd aangezien cabaret vaak heel persoonlijk is. Dat leidt tot soortgelijke programma's. En het het werk blijkbaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Ja uiteraard, maar op een gegeven moment is voor mij de lol er dan dus wel af.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#51
Gisteren Guido Weijers met Xipnao. Voor de pauze erg grappig met zeer herkenbare lagereschoolgrappen (ja, ook voor jongere forumbezoekers) maar na de pauze een serieuze ondertoon over het milieu enzo en als ik dat wil horen dan zet ik die slet van Halsema wel op de repeat.
Reply
#52
Hoef Wrote:Gisteren Guido Weijers met Xipnao. Voor de pauze erg grappig met zeer herkenbare lagereschoolgrappen (ja, ook voor jongere forumbezoekers) maar na de pauze een serizeuze ondertoon over het milieu enzo en als ik dat wil horen dan zet ik die slet van Halsema wel op de repeat.

(hehe)
Reply
#53
Laatst nog met die Weijers in het café gestaan... aardige vent, maar alleen dat Brabants hè :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#54
Laatst met G. Meeuwis in de kroeg gestaan. Idemdito.

Maar dat wist ik al sinds zn theatertour in 2003, van hetzelfde laken een pak.
Reply
#55
Treesong Wrote:maar alleen dat Brabants hè
=;
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#56
Dugarry Wrote:Laatst met G. Meeuwis in de kroeg gestaan. Idemdito.

Maar dat wist ik al sinds zn theatertour in 2003, van hetzelfde laken een pak.
Maar wel spreekwoordelijke lakens, hè!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Dugarry Wrote:Laatst met G. Meeuwis in de kroeg gestaan. Idemdito.

Maar dat wist ik al sinds zn theatertour in 2003, van hetzelfde laken een pak.

Dat het een aardige vent was en/of dat ie Brabolonisch sprak?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#58
Voor de mensen die Teeuwen graag nog een keer aan het werk willen zien:

http://www.panama.nl/agenda_item.php?agenda_id=500
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#59
Pffffffff, (OT) taalergernis

26.10.2006 - HANS TEEUWEN (Array)

Hans Teeuwen zingt 'liedjes die door andere beter zijn gezongen'
Reply
#60
Hoef Wrote:Pffffffff, (OT) taalergernis

26.10.2006 - HANS TEEUWEN (Array)

Hans Teeuwen zingt 'liedjes die door andere beter zijn gezongen'

Het zal hierbij overigens vooral gaan om repertoire van Frank Sinatra
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply


Forum Jump: