The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




cabaret 2006-2007
#61
Geen cabaret, maar imo wel passen in dit topic. Vandaag lagen de kaarten voor Tarzan de musical in de brievenbus, jeuh! Redenen dat ik meega zijn dat het vrouwtje het leuk vindt en dat Crazy Pianos om de hoek zit Hakkuh

Iemand hem al gezien (of zijn de voorstellingen nog niet begonnen?)?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#62
Ekslem Wrote:Redenen dat ik meega zijn dat het vrouwtje het leuk vindt

Het begin van het einde
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#63
Jane?
May The Schwartz Be With You
Reply
#64
Berend Botje Wrote:Jane?

Riep iemand mij?

[Image: 370567-ChantalJanzen_43_InfomoreNL.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#65
Ik niet, dan had ik wel 'engerd' geroepen.

[Image: 55_sml_vert.jpg]
Reply
#66
Vanavond Van Muiswinkel en Van Vleuten gezien. Best maar niet geweldig. Beetje de Seth Gaaikema's van deze tijd. Meest grappig was eigenlijk de (heel korte) Van Raaij-imitatie, uitgemolken maar blijft leuk.
Reply
#67
Hoef Wrote:Vanavond Van Muiswinkel en Van Vleuten gezien. Best maar niet geweldig. Beetje de Seth Gaaikema's van deze tijd. Meest grappig was eigenlijk de (heel korte) Van Raaij-imitatie, uitgemolken maar blijft leuk.

ben ik ook een keer geweest. bij hun eerste, mannen van de maan of zo.

ze hebben het gepresteerd om me niet 1 keer te laten lachen. ultrasaai. dat verdiende een boycot voor het leven.
Reply
#68
Hoef Wrote:Vanavond Van Muiswinkel en Van Vleuten gezien. Best maar niet geweldig. Beetje de Seth Gaaikema's van deze tijd. Meest grappig was eigenlijk de (heel korte) Van Raaij-imitatie, uitgemolken maar blijft leuk.

4 weken gelden ook geweest.... en de heren waren TOTAAL niet grappig.

Onlangs ook naar Jan Jaap en die wordt steeds leuker.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#69
Jan Jaap heb ik nu 4 keer gezien, vind hem echt ontzettend goed
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#70
HEE NEGER!

:lol:
Reply
#71
vanavond naar de vliegende panters.
Iemand hun laatste show al gezien?
The great old Ludwig von...
Reply
#72
Hoe weet je nu of het hun laatste show is?
May The Schwartz Be With You
Reply
#73
Berend Botje Wrote:Hoe weet je nu of het hun laatste show is?

Misschien hoopt hij het gewoon wel. :8:
Reply
#74
Volgende week vrijdag Youp van 't Hek !
Iemand al naar deze show geweest ? Recensies zijn niet echt fantastisch...
Reply
#75
Fabian Wrote:Volgende week vrijdag Youp van 't Hek !
Iemand al naar deze show geweest ? Recensies zijn niet echt fantastisch...

Is dit een aangepaste oudejaarsshow ofzo? Dan zou ik er niet heen willen....

Ik ga trouwens morgenavond naar Arie & Sylvester en dat lijkt me sowieso een stuk leuker dan Joep.
Reply
#76
Gerben Zonderland Wrote:
Berend Botje Wrote:Hoe weet je nu of het hun laatste show is?

Misschien hoopt hij het gewoon wel. :8:

nou nee... Smile
Vrinedin had kaarten geregeld en had er eerlijk gezegd niet heel veel zin in, ben geen grote fan van ze.
Maar ik heb in een stuip gelegen.....
Heel erg grappig echt
The great old Ludwig von...
Reply
#77
Gerben Zonderland Wrote:
Fabian Wrote:Volgende week vrijdag Youp van 't Hek !
Iemand al naar deze show geweest ? Recensies zijn niet echt fantastisch...

Is dit een aangepaste oudejaarsshow ofzo? Dan zou ik er niet heen willen....

Ik ga trouwens morgenavond naar Arie & Sylvester en dat lijkt me sowieso een stuk leuker dan Joep.

Je kent me niet eens! :|
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#78
joep Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Fabian Wrote:Volgende week vrijdag Youp van 't Hek !
Iemand al naar deze show geweest ? Recensies zijn niet echt fantastisch...

Is dit een aangepaste oudejaarsshow ofzo? Dan zou ik er niet heen willen....

Ik ga trouwens morgenavond naar Arie & Sylvester en dat lijkt me sowieso een stuk leuker dan Joep.

Je kent me niet eens! :|

Ik ken jouw 'soort' goed genoeg... :wink:
Reply
#79
Harry en Sylvester waren errug onderhoudend en tevens grappig. Wederom vele visuele grappen, verzorgd decor, natuurlijk genoeg platte sex-grappen en een Special Guest van formaat.... =D>

Zag net de nieuwe reclame met Dhr. en Mevr. Dil waar hem de vraag werd gesteld: "Hee, zat jij niet in Lingo?"

Keep that in mind.... :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#80
Gisteravond Olaf en JAsper in theater Pepijn.
Bijzonder vermakelijk duo hoewel sommige liedjes wat minder waren. Altijd mooi in dat piepkleine theatertje zijn de reacties van het publiek waardoor de caberetiers af en toe zelf in de lach schieten. Aanrader voor weinig (€9,90).
Reply
#81
Laatst bij Theo Maassen geweest, best grappig voor een beginner in zn soort.
Reply
#82
Gisteravond naar de Comedytrain/Toomler on tour geweest in de schouwburg in Groningen. 5 standuppers: Thijs van Domburg (onzeker, te snel en gelukkig kort) Henri van Loon (droog, snel en duidelijk, hilarische Wie van de 3-imitatie), Emilio Guzman (junk, warrig en vermoedelijk familie van en das geen compliment), Daniël Arends (hyperactief indo-kereltje, goede mimiek en 'herkenbare verhalen') Ronald Goedemondt (totaal gestoord, maar verreweg de beste van de avond). MC was Roué Verveer en je merkt dat die het kunstje al jaren doet. 4 out of 6 ain't bad.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#83
Gisteravond de Try-out van 'Zorg dat je erbij komt' van Najib Amhali bijgewoond.

Paar briljante stukken (o.a. over de hiervoor genoemde vriend van Najib; Roue Verveer), show zit goed in elkaar, maar je merkte dat ie nog niet helemaal af is.
Dat vond Najib ook, maar dat kwam nog helemaal goed, volgens hem.

Echt briljant was zijn imitatie van een marokkaans jongetje die een spreekbeurt houdt over 'terroristen'.

Hij bleef ook nog een minuutje of 10 napraten, over het einde van de show. Het technische gedeelte was nog niet klaar, etc.etc.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#84
Gerben Zonderland Wrote:Emilio Guzman (junk, warrig en vermoedelijk familie van en das geen compliment)

Da's z'n broer... ik heb z'n debuut gezien bij Toomler, een jaartje gelee. Dat was al ruk, dus geen verbetering sindsdien Xtragaap4de
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#85
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Emilio Guzman (junk, warrig en vermoedelijk familie van en das geen compliment)

Da's z'n broer... ik heb z'n debuut gezien bij Toomler, een jaartje gelee. Dat was al ruk, dus geen verbetering sindsdien Xtragaap4de

Tering, wat zag dat kereltje er slecht uit. Ik dacht dat de heroïne-look nogal 2004 was, maar als je nooit daglicht ziet en alleen met concullega's omgaat merk je misschien ook niet dat dat de wereld om je heen WEL verandert.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#86
Die Gavjee Goezman is tegenwoordig zo clean als een pasgeboren baby... misschien dat broertje de boel nu compenseert... Goedemondt is nu min of meer established en terecht. Van Loon vinnik een beetje eng en die Indo praat regelmatig de avonden aan elkaar hier in Amsterdam... doet ie niet onaardig.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#87
Treesong Wrote:Die Gavjee Goezman is tegenwoordig zo clean als een pasgeboren baby... misschien dat broertje de boel nu compenseert... Goedemondt is nu min of meer established en terecht. Van Loon vinnik een beetje eng en die Indo praat regelmatig de avonden aan elkaar hier in Amsterdam... doet ie niet onaardig.

Van Loon is rete-eng. :eeeek: Hij kijkt als Vincent Bijlo, die wél blind is en heeft vergelijkbare humor, vond ik, maar met meer expressie. Logisch, want hij kan ZIEN dat het werkt.
Die Indo was een drama-queen, maar wel op realistische leest geschoeid. Mooie scene over hoe duur een flesje Sjanellllllll Mwadamwaselllllllll bij de Bijenkorf is.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#88
Gisteravond naar Prins, de Munnik en J.P. den Tex geweest in de schouwburg alhier. Onderhoudende liedjes, leuke anekdotes/inleidingen/uitleidingen en zowel instrumentaal als vocaal heel degelijk gedaan. Enige 'minpuntje' was dat bij enkele liedjes waarbij Paul de M. de boventoon voerde er zo een Acda&deMunnik nummer aan vast gebakken kon worden...."en het reeeeguuunt zonnuuuuuustraaaaaaleeeeeeeenn....." :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#89
Ik hou niet van Acda en de Munnik.
May The Schwartz Be With You
Reply
#90
Berend Botje Wrote:Ik hou niet van Acda en de Munnik.

Ach, houden van...ik vind het beluisterbaar, maar vind de Munnik beter dan Acda.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: