The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Houston / Casablanca
#61
Zelfs op Challenger niveau winnen we geen potjes meer (net als Stille overigens)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#62
Klasse Ouahab en Dzumhur.

Hup Bedene, troef!
Zo dik favoriet ook, mooi dat de bookies het met me eens zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
lol kijk naar die foto: http://frontpage.fok.nl/nieuws/696403/1/...uahab.html

ongelofelijk...
Reply
#64
Haha, dat je daar in drie wedstrijden drie keer in straight sets verliest (incl. challenger partij), is echt schandalig.
Reply
#65
Benieuwd of Haase nog heeft geklaagd over de muziek...

Tennissen kan ie wel:

[Image: f81b4f949b8207a3f20a283d2a3b4e98.gif]
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
(07-04-2015, 01:47 PM)Bocaloca Wrote: Sijsling en bakker cry cry cry cry


en Haase  cry cry cry cry cry cry 
Reply
#67
Anders breakt die De Greef een keer.
En Bedene moet even wakker worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
(07-04-2015, 02:31 PM)Overdune Wrote: Toch wat op Haase gezet op 6.5. Hij breekt terug en staat meteen op 3.5. Smile

Kooltje, kun je bij Unibet live bets doen op de app?

ja
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#69
Klasse Bedene, even setje sparren maar daarna weer snel orde op zaken.
De Greef is de volgende!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Weg met Schwartzmann!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#71
Blessure neem ik aan? Niet tegen te managen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#72
Ongetwijfeld. Dat is het altijd als het niet gaat zoals jij vooraf verwachtte, toch?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Diego Schwartzman kan er niets van! Lulhannes!
Reply
#74
Hmm, van 3-1 40-15 naar 3-3...
Nu komt de choke.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
(07-04-2015, 04:02 PM)Kraai Wrote:
(07-04-2015, 01:47 PM)Bocaloca Wrote: Sijsling en bakker cry cry cry cry


en Haase  cry cry cry cry cry cry 

Huta kan zomaar 4 uit 4 worden als ie niet wakker wordt.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#76
Klasse De Greef! Overschatte Schwartzman eruit en meer potentie voor troef Bedene.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
(07-04-2015, 05:14 PM)Ad Wim Wrote: Ongetwijfeld. Dat is het altijd als het niet gaat zoals jij vooraf verwachtte, toch?

Een post doordrenkt van frustratie. Waarschijnlijk nav de afgelopen weken. Dat tovert een glimlach op m'n gezicht, ondanks de waanzinnige nederlaag van Schwartzmann. Ook nog 2 mps gemist zie ik. Ach beter nu dan in een echte week. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#78
Nee hoor, waarom zou ik gefrustreerd zijn? Omdat het je meezat de afgelopen weken? Ik gun het je wel hoor, itt andersom wellicht. Ik zou niet weten waarom ik gefrustreerd zou zijn over resultaten. Wel over het feit dat je nooit, maar dan ook nooit meer inhoudelijk ergens op reageert. Kijk maar eens terug. Zelden beargumenteer je nog iets van tevoren en als het dan niet loopt als je verwacht, ondanks dat anderen dat al voorspeld hebben, is het belachelijk en niet tegen te managen. En als het wel loopt zoals je gezegd hebt, zonder argumentatie, is het logisch.
Het zou je sieren als je toe zou geven dat je Schwartzman overschat hebt en mij dus gelijk geeft in het gesprek van rond de deadline. Maar dat had ik ook niet verwacht, een serieuze discussie met argumenten is ver te zoeken de laatste tijd.
Het gaat tegenwoordig niet verder dan uitspraken als "Schwartzman pakt Bedene natuurlijk", zonder verder enige argumentatie. En dan daarna gelijk halen op zulk soort uitspraken, tja. Als er een keer iemand hier zijn keuzes onderbouwt, en dus dit forum nog een beetje levendig en serieus probeert te houden, wordt er achterlijk en inhoudsloos op gereageerd. En achteraf wordt er natuurlijk alleen maar 'gereageerd' als het mis is. Leuk hoor, houd dat vol, wordt het vast een stuk leuker van hier, als er niet meer normaal gepraat kan worden over keuzes. Mij best hoor, maar zeg het dan, dan steek ik er geen energie meer in.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
We zeggen het Ad, stop er mee Wink of praat ik nu voor teveel mensen? 

Lajovic, ik heb hem overschat  Idontgetit
Reply
#80
Pfff gelukkig is het al dinsdag. Nu al weer moe van deze week! 
Reply
#81
Klasse Chardy. Op naar de finale. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#82
Zin in Monte Carlo  Hakkuh
Reply
#83
Ik vind het eerlijk gezegd de discussie niet waard of nu Bedene of Schwartzman meer potentie had dit toernooi. En weten doe ik het al helemaal niet, zo goed volg ik deze spelers niet.
Reply
#84
Giraldo troef voor deze week! NID  Cool  Weinig gekozen in top 
Reply
#85
(07-04-2015, 09:12 PM)andre Wrote: Ik vind het eerlijk gezegd de discussie niet waard of nu Bedene of Schwartzman meer potentie had dit toernooi. En weten doe ik het al helemaal niet, zo goed volg ik deze spelers niet.

Voor mij blijft er dan weinig meer over dan "hup Henk" en "boe Jan". Dit spel valt of staat voor mij met keuzes maken, dus heb ik over elke keuze nagedacht en een mening. En dan is het leuk om daarover te discussiëren.
Maar goed, dat wordt door het gebrek aan zinvolle discussie en normale conversatie ook steeds minder leuk, dus lang zal ik het ook niet meer volhouden. En of ik het nu goed of fout voorspeld heb, er komen toch altijd belachelijke reacties van een aantal hier, dus tja.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
Uiteraard mag je, maar ik heb te weinig kijk op dat soort spelers om een zinvolle bijdrage aan de discussie te leveren. Ik weet alleen wel dat ik hier regelmatig onzinargumenten lees om te beargumenteren of een speler wel of niet gaat presteren. 
Reply
#87
We volgen het toch allemaal wekelijks en dan heb je toch ook nog sites als atptennis en de bookies?
En ik vind nog steeds het mooiste gevoel van dit spel als je iets voor de deadline bedenkt en het komt vrijwel precies zo uit. En dan maakt het het nog mooier als je het ook hardop zegt/schrijft.

Vroeger gebeurde het discussieren over spelers en keuzes ook veel meer. Blijkbaar hadden we toen meer tijd of gingen de actieve forummers wat normaler met elkaar om dan sommigen hier nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
Ik denk met name het laatste Ad. Sommige gasten hebben weinig tijd om op het forum te komen en als ze er zijn dan gooien ze er even een zin tegenaan om iedereen op te jutten ipv wat toe te voegen. 

Bedene genomen na uitstekend kwalificatie, lijkt mij een terecht keuze. Maar 37x gekozen verbaasde mij dan ook echt. 
Kei Nishikori





Reply
#89
Ik had nog geld voor 1 qualifier, keuze viel op Arguello omdat dat in mijn ogen meer een gravelspeler is dan alternatieven zoals Bedene. Op ATP-niveau heeft Bedene geen al te best trackrecord op gravel, maar op challengerniveau blijkbaar wel (ik wist niet dat ie al wel 7 challengers op gravel heeft gewonnen). Mooie keus dus. Bedene heeft nog geen wedstrijd op gravel gespeeld dit seizoen, terwijl Arguello er nog maar 1 niet op gravel heeft gespeeld... Tsja, voor de rest gaat het getuige de 1e plaats deze week best aardig.

Vrees wel voor Youzhny en Garcia-Lopez... 
Reply
#90
Arguello is inderdaad meer een gravelaar, maar kwalitatief wel een stuk minder dan Bedene. En je wist niet waar ie kwam in het schema, maar ik snap je keuze wel.
Voor mij was Bedene echter geen opvuller. En hij had al 3 wedstrijden op gravel gespeeld in de qualis, dus hij had al aan de ondergrond kunnen wennen voordat ie tegen Maximo aantrad.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: