The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Houston / Casablanca
#91
(08-04-2015, 07:55 AM)kooltje Wrote: Ik denk met name het laatste Ad. Sommige gasten hebben weinig tijd om op het forum te komen en als ze er zijn dan gooien ze er even een zin tegenaan om iedereen op te jutten ipv wat toe te voegen. 

Bedene genomen na uitstekend kwalificatie, lijkt mij een terecht keuze. Maar 37x gekozen verbaasde mij dan ook echt. 

En vroeger had je hier nog jongens als Scholten en Mindlight die veel meer postten en inhoudelijk echt wat toevoegden, en ook Haggie, OD, etc.
Maar iedereen wordt ouder en serieuzer, en heeft daardoor minder tijd, dat is ook logisch. Zelfs ik post een stuk minder dan vroeger.

En om Stille en Buurs kon je toen nog lachen en die postten ook nog wel eens iets inhoudelijks.
Nu is letterlijk een derde van hun posts op mij gericht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
Het laatste is eigenlijk de reden dat ik hier amper meer wat post. Het is meer een Ad-bash forum geworden, en er wordt eigenlijk amper meer inhoudelijk over tennis gediscussieerd.
Reply
#93
(08-04-2015, 11:14 AM)mindlight Wrote: Het laatste is eigenlijk de reden dat ik hier amper meer wat post. Het is meer een Ad-bash forum geworden, en er wordt eigenlijk amper meer inhoudelijk over tennis gediscussieerd.

Logisch...
Hopelijk nu ook duidelijk voor de mensen die dat doen dat ze het tegen meerdere mensen doen ipv tegen de enkele persoon waar ze het aan richten
Kei Nishikori





Reply
#94
Er is toch eigenlijk maar 1 persoon die post en om wie dit forum nog draait.

En ik heb zelf veel minder tijd en andere prioriteiten.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#95
Terug naar het tennis maar weer. Meteen 2 belangrijke potjes: hup Andujar en vooral troef Klizan!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
Klizan wel vaker gekozen, maar laat hem toch maar winnen. Al die gelukzoekers met Brown 

Andujar lijkt eraf te gaan, dat is  wel gunstig. 
Kei Nishikori





Reply
#97
Pauper Andujar. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#98
(08-04-2015, 01:13 PM)kooltje Wrote: Klizan wel vaker gekozen, maar laat hem toch maar winnen. Al die gelukzoekers met Brown 

Andujar lijkt eraf te gaan, dat is  wel gunstig. 

Alsof Klizan een NID is, wat een onzin. Die man heeft ook nog geen pepernoot geraakt dit jaar en is (net als Brown, voordat dat weerwoord komt) mentaal extreem zwak.
Reply
#99
(08-04-2015, 01:15 PM)centre court Wrote: Pauper Andujar. 

Verliest dit jaar 7 partijen in de eerste ronde...raakt geblesseerd en vervolgens wordt hij 110x gekozen. Dan moet je gewoon bij jezelf zijn voor een slechte keuze
Kei Nishikori





Reply
Afgelopen weken aantal prima keuzes gemaakt, deze week zit ik er met Schwartzman, Andujar en Souza lelijk naast.

In verband met competitietennis ook nauwelijks in kunnen verdiepen in deze 'kleine' week.
Bovendien ken ik Houston totaal niet, terwijl ik al 20 jaar tennis volg (maar dit soort toernooien dus echt niet!)
Allang blij dat ik mezelf op pagina 1 zie staan, maar of dat na deze week nog het geval is...?
Reply
Wie zegt het dat ie NID is dan?
Tegen Brown leek het me NID, en daarom vond ik hem interessanter dan Brown, maar daarna zeker niet.
Maar hij is kwalitatief gewoon een van de betere spelers in deze draw en dus in staat 150/250 punten te halen voor een prima prijs.
Dus voor mij een duidelijke ja, ondanks zijn matige vorm.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Andujar eraf is spijtig, maar Klizan is een stuk belangrijker.
Goed gezien van degenen met AHM ipv Andujar, al zijn dat er gelukkig niet zoveel in de top.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooie keuze van stille om AHM te nemen ipv andujar. Gelukkig is ie ong de enige. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Deze week iets te veel gefocust op Casablanca waarschijnlijk, gewoon omdat in Houston alles mogelijk is. Tot dusver overigens een prima FTM jaar, maar nog steeds op de derde pagina.. Het verlies van de AO op iedereen al enigszins beperkt maar het gat is wel erg groot.
Reply
Poeh, dat was close, maar lekker Klizan!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooi. Laffe keuze Brown eruit. Nu berlocq nog. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jammer. Heb Brown dit jaar volgens mij 3x gehad, alle keren 3e set tiebreak eraf.  Confused
Maar goed, normaal gesproken veegt Almagro dat kwart op.
Reply
Nico tikt de overschatte Berlocq er in 2 sets uit. Prima. Op naar toernooiwinst.

Dzumhoer mag als bonus nog even Granollers verslaan. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ging inderdaad zo soepel als menigeen hier dacht.
Zolang Klizan maar van hem wint.

Hup Granollers! Over jou heb ik nog het langst getwijfeld in Casablanca.
Maar haalde vorig jaar hier ook de finale na een dramatisch voorseizoen. Mag ie nu weer doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(08-04-2015, 03:48 PM)Ad Wim Wrote: Ging inderdaad zo soepel als menigeen hier dacht.
Zolang Klizan maar van hem wint.

Hup Granollers! Over jou heb ik nog het langst getwijfeld in Casablanca.
Maar haalde vorig jaar hier ook de finale na een dramatisch voorseizoen. Mag ie nu weer doen.

Werkelijk geen moment in de problemen geweest. Geen bps tegen. 2x op het juiste moment gebroken. Prima. 

Hup Dzumhoer. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Laatste overwinning van Granollers dateert van de eerste maand van februari. Dat biedt perspectief. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Bij hem kijk je er wel naar?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja. En het is goed te zien aan 'm. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
De selectiviteit siert je...
Maar ben blij dat ik het straks iig een 'waanzinnige nederlaag' kan noemen.
Of de 'blessure, niet te managen', werkt ook altijd goed.

En nu graag even wakker worden, dikke.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Granollers retired!
Reply
Ah kijk, niet tegen te managen. En in dit geval is ie nog terecht ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(08-04-2015, 04:32 PM)Ad Wim Wrote: Ah kijk, niet tegen te managen. En in dit geval is ie nog terecht ook.

Eens, maar wat is er terecht aan een opgave?
Reply
De uitspraak bedoel ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima dag in Casablanca. Nu doortrekken in Houston waar ik het verschil moet maken. Allez Chardy!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Prima Chardy. Gaat om de volgende. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: