The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte Carlo (TMS)
#31
Ik krijg ook aardig wat mailtjes van mensen die het 'vergeten' zijn. Gelukkig valt het op de eerste pagina wel mee inderdaad maar het is in de top100 toch ruim 10%. Was hier wel een beetje bang voor maar goed hopelijk was het eenmalig en weet iedereen het nu gewoon
Reply
#32
En je hebt er alles aan gedaan. Stond in de mail, al hele seizoen op de site en je hebt het her en der nog gemeld.
Je houdt het toch altijd, helaas.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Mac heeft er alles aan gedaan!! 

Goed begin met Kohl.
Hup Dolgo
Reply
#34
Gek die deadline, team daardoor niet kunnen invullen  Icon_cry
Reply
#35
Zonde, maar had je beter op moeten letten.

@Mac, misschien volgende keer in het onderwerp van de mail zetten? Iets als 'aangepaste deadline'?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Come on troef Kudla!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Dolgo begint prima. 

Hopelijk wint die Paire wel even van Kudla. Paire zo dik favoriet dat ik die Kudla zelfs voor 350 euro maar heb laten lopen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#38
Die mails belanden altijd in m'n spamfolder. Dit keer is het een combinatie van lekker weer en totaal geen besef waarom de deadline aangepast zou zijn. Ik dacht dat alleen Miami en IW afweken van de standaard deadline. Zijn er nog meer verrassingen dit jaar?
Reply
#39
Zie http://www.fantasytennismanager.nl/ftm/rules.php, daar staat het al maanden.
Reply
#40
Alle TMSen om 10 uur dus.
Reply
#41
Is al meteen aan het begin van het seizoen gemeld, dat de deadlines van TMSs op maandag 10 uur komen te liggen, met IW en Miami als uitzondering door de aparte start.
En blijkbaar heb je daar wel opgelet cq. ergens de deadline opgezocht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
(13-04-2015, 12:15 PM)centre court Wrote: Dolgo begint prima. 

Hopelijk wint die Paire wel even van Kudla. Paire zo dik favoriet dat ik die Kudla zelfs voor 350 euro maar heb laten lopen. 

Klopt, zag hem ook als dikke underdog. Maar met Paire weet je het nooit en zo koop je 55 zekere punten voor minder dan 1000 euro, ook niet verkeerd.

Dolgo gaat heel wat minder soepel dan ik dacht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Kut, Kudla wordt terug gebroken als ie voor de wedstrijd serveert, stond 5-2 voor.
Goffin easy, zoals verwacht.

Carreno mag ook wel even verliezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
(13-04-2015, 01:26 PM)Ad Wim Wrote: Kut, Kudla wordt terug gebroken als ie voor de wedstrijd serveert.
Goffin easy, zoals verwacht.

Carreno mag ook wel even verliezen.

Kudla voor de set bedoel je toch zeker ? Wink
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#45
Paire prima.

Hopelijk kan Coric zich nog 1x oppeppen om Dolgo meteen eruit te tikken.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#46
Haha ja, sorry.
Klote, verlies dan gewoon 6-2...

Maar toch ook 4 man in de top 10 zonder Paire, dus dit is prima te overzien.
Daarnaast Dolgo en Godfin goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Haha, Istomin toch uiteindelijk niet fit genoeg, vervangen door Haase. Die heeft Albert gisteren al verslagen.
Maar had toch liever Istomin gehad.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Prima Paire, Godfin en Dolgo. 

Istomin speelt ook niet, dus Ramos weer tegen Haase. Pakte hem in de qualies easy maar had hem toch liever tegen Istomin gezien. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#49
Stakh vergeet het af te maken helaas, maar ook weer niet heel belangrijk.
Hup ERV, die is belangrijker. Bookies geven hem dik favoriet, ik zie het meer als 50-50.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
(13-04-2015, 02:05 PM)centre court Wrote: Prima Paire, Godfin en Dolgo. 

Istomin speelt ook niet, dus Ramos weer tegen Haase. Pakte hem in de qualies easy maar had hem toch liever tegen Istomin gezien. 

We zijn het wel heel erg eens deze week. Saai zeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Het is eng hoe we op 1 lijn zitten Ad. Hoe kan ik nou meedoen aan het ad bashen als we dezelfde belangen hebben?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#52
We gaan niet onverdienstelijk de laatste weken, dus laten we de krachten maar eens bundelen.

Het is wel eng hoe ERV loopt te kutten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
ERV heeft zich gelukkig herpakt, Ramos gaat prima en Stakh wint zelfs nog.
Betere ontwikkelingen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Pff.. Carreno weer overschat... verder prima!
Reply
#55
Die Haase ook. Krijgt ie een kans om alsnog 45 punten te pakken, verliest 1 en 1.
Ramos is ook wel erg in vorm, maar slechts 2 games...

Prima trouwens, maar 2 man in de top 10 met Ramos. Easy points.

Nu ERV nog, hup.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Ramos in vorm? Verloor vorige week nog in eerste ronde van Kukushkin....
Reply
#57
Dat was een negatieve uitschieter, voor de rest prima seizoen voor zijn doen, met o.a. 3e ronde IW.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Man man, ERV. Derde set 6-0 verliezen. Van iemand die al een hele tijd geen pot had gewonnen.
Maar goed, gelukkig kostte ie niks.
Fognini wel erg overtuigend. Als die er zin in heeft, gaat ie Wawrinka pakken.

Dag is voor mij wel een beetje klaar nu. Redelijke balans.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Als hij er echt zin in heeft (en blijft houden), zie ik Fognini heel ver komen.
Dan is hij zooo goed en 6-3 6-1 tegen Jano is wel een statement!
Reply
#60
Klopt, mooie keus ook. Ik had er net geen geld meer voor.
Gelukkig is ie in de top 10 niet zoveel gekozen. En hij moet natuurlijk de volgende ronde ook wel winnen om echt rendabel te zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: