The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte Carlo (TMS)
Dus als een underdog bij wijze van spreken 20 mps mist, mag je niet klagen?
En AHM vond jij favoriet tegen Tomic?

Zeg dan niks.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik vond AHM wel favoriet tegen Tomic. Zijn beste ondergrond tegen Tomic zijn zwakke ondergrond.
Maar bij FTM kan je in mijn ogen aleen een goede week hebben als er positieve verrassingen zijn. Die zitten er op AHM na totaal niet in. Kan gebeuren. Zorgen dat de schade beperkt wordt door Ferrer en Berdych.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Come on Godfin. Belangrijke pot!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Goed bezig JW!
Reply
Deze gaat ook nog fout. Nou dan Dolgo ook maar eruit voor een 1 uit 321 vandaag
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
vandaag inderdaad nog geen enkele verrassing! Wel een verrassing dat kohlschreiber mp's had.
goffin voorlopig redelijk kansloos
Reply
Monfils ook even rammen nu en het was een topdag
Reply
En Dolgo vergeet maar weer eens een set uit te serveren. 

Matige dag. Erg matig. De jongens met veel wat betere subtoppers zitten goed. Tsonga waw dimi etc. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Meer meer gemaakte punten maar set verliezen in de tb. Matig. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(15-04-2015, 11:43 AM)Ad Wim Wrote: Prima Kohli. Robredo heb ik opgegeven.
Zo'n gast lag er gisteren bijna uit en gaat nu op weg naar 180 punten.

Op weg naar 180 pnt is wel heel voorbarig. staat 3-0 achter in hth
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(15-04-2015, 05:00 PM)buurs Wrote:
(15-04-2015, 11:43 AM)Ad Wim Wrote: Prima Kohli. Robredo heb ik opgegeven.
Zo'n gast lag er gisteren bijna uit en gaat nu op weg naar 180 punten.

Op weg naar 180 pnt is wel heel voorbarig. staat 3-0 achter in hth

Ik ga er ook wel vanuit dat Raonic dat wint. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(15-04-2015, 02:25 PM)Ad Wim Wrote: Dus als een underdog bij wijze van spreken 20 mps mist, mag je niet klagen?
En AHM vond jij favoriet tegen Tomic?

Zeg dan niks.

Je mag van mij zoveel klagen als je wilt, ik zeg alleen dat het aan jezelf ligt als het vandaag niet goed ging. Tomic-AHM leek me een 50:50 pot, dus het was geen verrassing dat 1 van de 2 won.
Reply
Als Monfils hier wint, wordt dit waarschijnlijk mijn slechtste week van het jaar en eentje met waarschijnlijk ook de verkeerde keuze. Mijn alternatieven voor Federer halen 310 punten. Als hij de finale haalt, is het een pijnlijke misser.
Helaas de week van de verkeerde keuzes, die zitten er ook tussen. Maar ook werkelijk alle close potjes vallen fout. 

Maar goed, laat de rest dan maar volgens verwachting gaan, zoals mensen hier beweren dat het gaat, dan rolt Federer (evt) Monfils en Wawrinka op, haalt Berdych SF, en pakt Nadal Ferrer en hopelijk het toernooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Volgens verwachting wint Djokovic dan het toernooi
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ga er ook vanuit dat Djoko wint van Nadal in de halve en Federer van Berdych. Djoko pakt dan ook gewoon deze TMS.
Reply
Djoko is idd favoriet bij de bookies. Ik schat de kansen iets gelijker in.
Reply
Volgens mijn scenario-calculator pakt Roffaboy de weekwinst, terwijl hij na pas 230e in de week staat en nog maar 2 spelers over heeft. Geeft wel aan dat je nu nog heel weinig kan zeggen en dat de verschillen straks niet groot zijn als alles volgens verwachting blijft gaan (Djoko def. Federer).
Reply
Als Nadal Ferrer maar pakt. Dan is de keuze van een setje paupers ipv Ferrer iig goed. 

De last minute wissel Bautista ipv kuz, estrella en kudla is nu al goed. Kan echt goed worden als RBA Berdych pakt. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wil je dat?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Op AHM na alle geplaatsten door, niet echt op gerekend..
Reply
(15-04-2015, 11:17 PM)Ad Wim Wrote: Wil je dat?

Lastig. RBA nog grotere troef denk ik. En gevoelsmatig lekker omdat ik lang over hem heb getwijfeld. 
Maar Berdych heeft meer kans op de HF en is ook niet heel veel gekozen. Misschien nog wel de minst belangrijke dit. 
Laat waw, jo of fedex maar verliezen. En zeker robredo. 
Nadal moet de tbs maar ontwijken. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(15-04-2015, 07:23 PM)_Tampie Wrote: Djoko is idd favoriet bij de bookies. Ik schat de kansen iets gelijker in.

Ik ook. Op voorhand lagen de kansen van Djoko en Nadal ook dichter bij elkaar. 3.10 om 3.65 geloof ik.
Ik zou Djoko-Nadal nu op 55-45 zetten. Hij moet toch ook een keer de tol betalen voor al die partijen in de afgelopen maanden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vandaag alles op Berdych. En de voor de rest maar kijken wat er gebeurt.
Ik ben tevreden als vandaag weer alles volgens verwachting verloopt. Dan liggen Monfils en Robredo eruit, en gaan Berdych en Nadal easy door.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Geven we Dimi een kansje tegen Waw? Waw gisteren ijzersterk maar Dimi pakt ook al Verdasco en Fognini. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Een kansje wel, maar zal helemaal afhangen van Wawrinka. Als die zijn niveau haalt en er zin in heeft, wordt het vrij easy, denk ik.
Maar Dimitrov sinds tijden weer eens 2 wedstrijden achter elkaar gewonnen, en niet van de minsten, dus wie weet.

Ben vooral benieuwd naar Cilic-Tsonga. Beiden heel lang geblesseerd geweest en pas net weer terug, met prima eerste partijen. Ik reken nergens op, maar winst Cilic zou fijn zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Cilic was toch alles behalve overtuigend tegen Mayer? Die speelde nota bene pas z'n 2e pot in ruim een jaar tijd. Dat wordt Jo easy in 2. Goffin had het daar moeten doen. Grote tegenvaller dat ie vrij kansloos was. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Inderdaad, een groot aantal van ons ging er toch vanuit dat het Goffin voor 180 zou zijn. Nu is het de lamme tegen de blinde, JW stukken beter dan verwacht en die gaat dit dan ook makkelijk winnen.
Reply
Djokovic
Tsonga
Nadal
Ferrer
Berdych
Raonic
Wawrinka
Federer

Waarbij ik denk dat Berdych en Raonic de grootste kans hebben op een uitschakeling.
Vond ze beide niet heel overtuigend en nu krijgen ze een echte gravelaar tegenover zich.
We gaan het weer zien...
Reply
(16-04-2015, 09:10 AM)centre court Wrote: Cilic was toch alles behalve overtuigend tegen Mayer? Die speelde nota bene pas z'n 2e pot in ruim een jaar tijd. Dat wordt Jo easy in 2. Goffin had het daar moeten doen. Grote tegenvaller dat ie vrij kansloos was. 

Ik had gedacht dat ie van Mayer zou verliezen, dus ik vond het voor een eerste gravelpot en uberhaupt pas de 2e pot in een hele tijd, best prima.
En het is niet zo dat Jo nu opeens een zekerheid is. Die is er ook echt lang uit geweest. Daarom ook Goffin in mijn team.
Tsonga uiteraard favoriet, maar vind het gewoon een interessante pot.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dimi on fire!
Reply


Forum Jump: