The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte Carlo (TMS)
Door Dimi!!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Had Wawrinka dit niet gisteren kunnen doen?
Maar zou alsnog wel prima zijn natuurlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik lees dat Wawrinka dus weer zo'n dag had: 41 UEs. Daar houd je rekening mee, en jammer dat ie het niet een dag eerder had, maar het is goed zo.
Nu Raonic nog even wakker worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Dimi!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wawa oogde niet fit vanaf het begin..serveerde zonder kracht.
Ook Raonic is niet fit....last van zijn voet/teen.
Reply
Zo wel weer typisch zijn. Miste net nog wel een 15-40 voor de rebreak.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hopelijk kan zijn service hem nog t/m de tiebreak redden maar ben er bang voor...  Undecided
Reply
Wat Kraai zegt. Als het een tb wordt dan pakt ie die ouwe nog. Daarna eraf tegen Berdych of RBA. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Come on Robredo, doooooooor!!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Prima Milos ! Eusa_clap
Gelukkig viel het mee met de blessure...je kon wel zien dat hij met pijn speelde maar blijkbaar was het te verdragen.
Reply
Klasse Milos, zou ook te gek zijn.
Nu Berdych nog en dan is het al een prima dag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Moet Fedex of Monfils winnen als je ze beide niet hebt?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lastig inderdaad. Ongeveer even vaak gekozen in de top. Andre met Monfils, koploper met Federer.
Maar meer kans voor Berdych als Federer verliest, dus ik heb lichte voorkeur voor Monfils. Ook omdat ik dus lang over Roger heb getwijfeld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Man man man, Roger..
Reply
Berdych begon goed met 2-0, maar nu alweer 2-2.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Allez Gael ! 
Reply
aaargh BA! setpoint op eigen service en verliest vervolgens 3 punten op rij. Zo jammer
Reply
Lekker Gael  !!  Hakkuh Hakkuh Hakkuh
Reply
Poeh, lekker Berdych.
Federer eraf, wordt vandaag toch de dag van de verrassingen.

Berdych wordt nu wel heel belangrijk. Volgende ronde tegen een geblesseerde Raonic, en dan tegen Monfils/Dimitrov.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Roger op de zwarte lijst.. Eerst al de AO en nu deze week.
Reply
Bam, klasse Tomas!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal gaat het ook heel lastig krijgen....
Reply
Omdat ie slecht speelt?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Alleen Ferrer hoeft nog maar te verliezen en ik ga een dag of vier onder een steen liggen met het schaamrood op de kaken! Big Grin
Reply
Prima Nadal (NID) en Cilic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Isner man man. 2 x de kans op eigen serve om de TB te winnen. Ach laat ook maar. In deze week ....
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(16-04-2015, 02:39 PM)Ad Wim Wrote: Omdat ie slecht speelt?

Ja omdat die slecht speelt en Isner goed speelt...Rafa heeft geluk dat de omstandigheden in zijn voordeel zijn (regenachtig/zware langzame baan)
Reply
Ik kijk niet en geloof je meteen.
Toch lijkt me deze pot redelijk NID. Isner heeft wel vaker goed gespeeld tegen Nadal op gravel...

Maar wel zorgwekkend, want in deze vorm gaat ie dus blijkbaar Ferrer niet verslaan, laat staan Djokovic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(16-04-2015, 03:23 PM)Kraai Wrote:
(16-04-2015, 02:39 PM)Ad Wim Wrote: Omdat ie slecht speelt?

Ja omdat die slecht speelt en Isner goed speelt...Rafa heeft geluk dat de omstandigheden in zijn voordeel zijn (regenachtig/zware langzame baan)

Heeft Nadal niet altijd geluk? Blij als die man stopt.
Reply
Nadal mist 3 bps en wordt daarna zelf gebroken.
Cilic mist 2 bps voor de beslissing. Afmaken jongens!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: