The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Munchen / Istanbul / Estoril
#31
Federer zal toch wel een mooie zak geld gehad hebben lijkt me? Waarom gaat hij anders bij een nieuw 250 toernooi in Turkije staan ballen?
Reply
#32
Wilde eerst die gekke Ilhan nog nemen, je weet het nooit in dat soort landen, die gasten zijn bloedfanatiek.
Reply
#33
En staat ook niet onverdienstelijk te ballen op gravel, maar Fed neem ik aan toch paar maatjes te groot.
Reply
#34
Federer gaf aan nog nooit in Turkije (Istanbul) geweest te zijn, dus op zijn leeftijd heeft hij maar besloten wat meer van de wereld te gaan zien..
Reply
#35
Tuurlijk krijgt ie een hoop geld, maar daar hoeft ie het volgens mij niet voor te doen.
Het past ook wel een beetje in zijn voorbereiding, denk ik. 3 in principe trainingspotjes en dan tegen Dimitrov een echte test voor de grote toernooien beginnen.

Zwarte Man kan blijkbaar weer tennissen, prima in dit geval.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Idd, ik had gedacht dat Kavcic met een paar goede potjes in de benen wel kon winnen, maar hij is geveegd helaas.
Reply
#37
Nu wordt het interessant, hup Darcis!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Kavcic drol! Top begin ook van Darcis
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#39
Opgave en dat is 0 uit 2. Na het echec van vorige week komt er nog 1 aan Sad
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#40
Ha ha, 1e opgave alweer een feit  Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#41
Tyfus, opgave. Niet tegen te managen, maar het was ook een gokje/opvullertje.
Heb daar iig Giraldo nog.

Paire eruit zou een goede compensatie zijn, die had ik anders gehad.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Paire compenseert Darcis wel een beetje. Hup Gasquet. Die is dus wel belangrijk. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#43
Van Matosevic kan ie op gravel denk ik met 1 been en zonder rug nog winnen.

Hup Elias, voor eigen publiek! Wel lekker dat ie dan op baan 2 gezet wordt.
Man haalde de afgelopen 2 jaar de QF. Weliswaar is Oeiras, maar toch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Van De Scheppert moet die Elias toch wel kunnen winnen? Op gravel in eigen land nog wel. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#45
Elias was niet echt in vorm en Schepper heeft qualis gespeeld. Dus ik vond het 55-45.
Maar de tweede set was iig een stuk beter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Kijk daar is opper dwarsligger Lajovic weer. Die zal Kokki er dus wel uittikken. Kokki is ook de underdog dus ik zal niet klagen maar ik word gek van die Lajovic. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#47
Terwijl die ook totaal niet in vorm is, dus gaf Kokkinakis wel echt een goede kans.

Damn, Elias mist 2 bps.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Het wordt dus weer zo'n week. Gasquet mazzelt zich door de 1e set en Elias verliest een 50-50 pot, net als Darcis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Die paar punten... wat maakt et uit.. Het is pas april......
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#50
Stepanek gelukkig easy door en GGL is fit en heeft zin.
Nu Montanes en Kohl nog.

En Sousa mag verliezen, maar dat zal niet.

Man, wat een onoverzichtelijke week is dit tot nog toe.
Ik ga matig, maar geen idee hoe de rest gaat.
Ik zie iig wel dat Andre eindelijk weer eens goed gaat en de slechte keuzes links heeft laten liggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Je bent 3 poppetjes kwijt.... poeh poeh wat een drama
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#52
Kohl begint iig lekker in toch een lastige eerste pot.
Die moet nu toch wel de finale halen en is gelukkig lang niet door iedereen gekozen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Sousa kom op hoor. Als beste man van je land ga je je toch niet door Machado laten verrassen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#54
Klasse Kohl. Tandje erbij Sousa. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#55
Hop, lekker Kohl. Tegen iemand in flinke vorm.
Dit is ook wel een beetje zijn toernooi, win het dan maar gewoon voor de derde keer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Mooi, en Sousa eruit is ook lekker.

CC-weken voorbij en de andre-weken weer terug?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
(27-04-2015, 10:02 PM)centre court Wrote: Sousa en Kokki voor Paire en Steppie. Last minute wissel. Gaat om kruimels denk ik. 

20 kruimels waarschijnlijk. Maar nu al een slechte wissel dus. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#58
Dat zeg ik, je bent het kwijt. Zeker als Ramos nu ook nog eens verliest, wat ik dan weer zeer welkom zou vinden want dan heeft mijn last-minute wissel Kokk en Elias voor Ramos geen effect gehad.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Paire en Elias kwijt, maar ik mag zeker niet klagen met Thiem Wink 
Ook totaal niet in vorm en echt een gokje.
München is dichtbij huis en dat ligt hem wel. 
Vooral zeer blij met de overwinningen van Kohlschreiber en GGL. 
Reply
#60
De wens is in dit geval waarschijnlijk de vader van de gedachte Ad. 

En als het dan een keer wat minder moet gaan, dan maar deze week die om hooguit 100 punten verschil gaat. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: