The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Munchen / Istanbul / Estoril
#91
Zou die haase dan toch weer z'n jaarlijkse 250 graveltoernooi gaan pakken?

Die Vega Hernandez verloor in de qualies met 2x 6-2 van de schepper. Lol.  
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#92
Careno Busta gaat daar nu de finale halen....kut Robredo Icon_evil
Reply
#93
Robredo onzettende teringlijer. Had die drol al met tegenzin gekozen, dat was de laatste keer. 
Reply
#94
(29-04-2015, 09:26 PM)centre court Wrote: Daar had dus gewoon Ramos 150 punten moeten pakken nu. 

Dat is natuurlijk onzin, Ramos is gewoon op waarde geklopt tegen een non-gravelaar, maar het is wel kut natuurlijk dit. Roep ik al weken dat die Robredo overschat wordt, is ie een keer favoriet en dus rendabel, doet ie dit... Gelukkig heeft eigenlijk iedereen hem. Oude Albert dan maar de sf halen daar. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
CC vergeet even te vermelden dat Kyrgios 5-3 voor stond in de 2e set TB dus enig recht van spreken heb je in mijn ogen niet
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#96
(30-04-2015, 08:32 AM)Ad Wim Wrote:
(29-04-2015, 09:26 PM)centre court Wrote: Daar had dus gewoon Ramos 150 punten moeten pakken nu. 

Dat is natuurlijk onzin, Ramos is gewoon op waarde geklopt tegen een non-gravelaar, maar het is wel kut natuurlijk dit. Roep ik al weken dat die Robredo overschat wordt, is ie een keer favoriet en dus rendabel, doet ie dit... Gelukkig heeft eigenlijk iedereen hem. Oude Albert dan maar de sf halen daar. 

Ad wordt ook overschat
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#97
(30-04-2015, 09:22 AM)Stille Wrote: CC vergeet even te vermelden dat Kyrgios 5-3 voor stond in de 2e set TB dus enig recht van spreken heb je in mijn ogen niet

1 mb voor in de Tb vind ik iets anders dan serveren voor de partij

En Ramos stond 3-1 voor in de 3e set Tb 
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#98
Ramos heeft gewoon voor de wedstrijd geserveerd. Als ie gewonnen had was ie nu favoriet voor de finale geweest na de afmelding van Robredo. 

Dat is dan een verschil tussen 0 of 150 punten. Belangrijker dan diverse non-potjes voor 20 punten waar hier moord en brand om geschreeuwd wordt. 

Maar hij serveert hem niet uit dus heeft ie, en daarmee wij ook, geen recht van spreken. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#99
Dat weet ik niet. Hij was 2 punten van verlies in de 2e set TB. Vind ik dichterbij verlies dan zelf voor de wedstrijd serveren.
En hij had dan daarna nog moeten winnen van Haase en Carreno. Zijn gewoon gelijkwaardige spelers.
Hij werd vorige week nog geveegd door Andujar en verloor in Casablanca van Kukushkin. Dus om hem nou meteen favoriet voor de finale te maken, vind ik wat opportunistisch.
Het is natuurlijk wel zuur, laten we hopen dat Montanes-Haase daar de SF wordt, zijn we beiden blij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben het eens met Ad Hakkuh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wat is die Cuevas nu weer aan het doen dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Even in komen en dan er vol over heen klappen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zei ik ook tegen m'n vriendin vannacht...

Maar hij heeft het idd weer op de rit.
Hij moet daar toch fucking SF halen met zijn kwaliteiten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(30-04-2015, 12:07 PM)Ad Wim Wrote: Zei ik ook tegen m'n vriendin vannacht...

Maar hij heeft het idd weer op de rit.
Hij moet daar toch fucking SF halen met zijn kwaliteiten.

Minimaal.. acht 'm ook zeker niet kansloos tegen Dimi (als die de halve zou halen).
Cuevas heeft inmiddels orde op zaken gesteld en wint!
Reply
Andujar geeft op...Prima

Bellucci ook in de tweede goed op weg! 
Kei Nishikori





Reply
Andujar is lelijk, maar Melzer heeft niemand en neem aan dat Fognini daar toch wel SF haalt.
Als ie er zin in heeft...
En zo niet, is het weer een makkelijkere loting voor Kohl.

Bellucci en vooral Cuevas prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Fognini heeft uiteraard geen zin... Zwijntje Thiem kan het niet meer meezitten deze week, terwijl je in baggervorm bent. Wat een lucky fuck!
Reply
Haha, wat een figuur is het toch ook. Schandalig eigenlijk.
Thiem gelukkig niet gekozen in de top.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima dagje tot dusver.
Munchen: Thiem wint en krijgt een makkelijke kwartfinale door verlies Andujar.
Estoril: GGL op voorsprong tegen Anderson. Montanes en Coric lijken me ook favoriet.
Istanbul: Cuevas en Bellucci winnen. Een halve finalist dus!
Reply
(30-04-2015, 04:41 PM)Ad Wim Wrote: Haha, wat een figuur is het toch ook. Schandalig eigenlijk.
Thiem gelukkig niet gekozen in de top.

Ach.. die haalt ook max. halve finale. Laat 'm er blij mee zijn. Tot zover een overschat talent.
Reply
Kansen zat voor GGL in de tweede set, maar helaas.
Alleen Estoril nog interessant nu eigenlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse GGL, volgende ronde moet ook te doen zijn.
Jij geeft tenminste niet meteen op na een goede week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Fognini joh. Idioot. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Montanes mist even 3 mps tegen muller. Op de ene op eigen service slaat ie een DF. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Montanes choker ! FU
Reply
Veel leuke potjes vandaag met in elk toernooi 1 absolute kraker. 
Gasquet def Almagro
Giraldo def Schwartzmann
Kohli def Goffin

Come on!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die Montanes joh, kost misschien 130 punten, maar dat mag ik eigenlijk niet zeggen.
En de koploper zit dan met Muller.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(01-05-2015, 09:18 AM)centre court Wrote: Veel leuke potjes vandaag met in elk toernooi 1 absolute kraker. 
Gasquet def Almagro
Giraldo def Schwartzmann
Kohli def Goffin

Come on!

Kohl en Almagro idd essentieel. De winnaar daar kan nog veel verder komen namelijk.
Giraldo wint wel, neem ik aan en dat is dan ook eindstation en prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Schwartzmann favoriet bij de bookies. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Niet op Betfair en ook niet bij mij.

Gelukkig Almagro en Kohl wel gewoon duidelijk favoriet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: