The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Madrid 2015
Gaat lekker met Beest. Zou niet gek zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Deze mag Verdasco best winnen ja. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Prima Nishi, easy. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Easy Kei  Eusa_clap krachten gespaard voor morgen...ferrer had meer werk nodig.
Reply
Ik vind Murray ook indrukwekkend, met zijn 2e partij op de dag.
Reply
Mooie wedstrijden op het programma vandaag....ik zit er klaar voor vanaf half 4 Cool
Reply
Zelfde liedje als gisteren. Berdych en Nishi zijn cruciaal. Murray Raonic interesseert me niks en uiteraard mag Nadal winnen maar voor berdych mss wel beter dat ie verliest. 

Berdych Nadal Nishi en Murray ruim favoriet bij de bookies. Raonic krijgt van de underdogs nog de grootste kans. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
PETRA !!!! Hakkuh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(08-05-2015, 03:33 PM)Stille Wrote: PETRA !!!! Hakkuh

Kvitova? Indrukwekkende zege op Serena.
Reply
Vooral Nishi cruciaal. Berdych ook wel, maar die is dik favoriet en Isner niet gekozen.
Nadal lijkt me NID.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Van mij krijgt Isner van de underdogs de grootste kans
Reply
(08-05-2015, 03:40 PM)NickHop27 Wrote:
(08-05-2015, 03:33 PM)Stille Wrote: PETRA !!!! Hakkuh

Kvitova? Indrukwekkende zege op Serena.

Zeker. Kuznetosa ook, die stond gisterenavond 3 uur op de baan tegen Safarova en dan om 11.00 uur plannen en in 2 sets winnen van Sharapova.
Denk dat de quotes op Kvi en Kuz echt hoog waren. Zeker gezien de vorm van Serena en Maria.

Ook eindelijk de top 40 in bij het damesspel
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(08-05-2015, 04:24 PM)Kraai Wrote: Van mij krijgt Isner van de underdogs de grootste kans

Lijkt mij Ferrer, toch?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(08-05-2015, 04:35 PM)Ad Wim Wrote:
(08-05-2015, 04:24 PM)Kraai Wrote: Van mij krijgt Isner van de underdogs de grootste kans

Lijkt mij Ferrer, toch?

Meeste kans vd underdogs volgens de bookies was: Raonic, Ferrer, Isner, Dimitrov. 

Ik vind Nadal overigens weer vrij matig. Volgens mij wint Berdych altijd van hem, mits ze beide de HF halen. Nadal set voor maar break achter in de 2e nu. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Grappig, gisteren was ie heel goed.
Dat is zijn probleem, hij speelt niet meer wedstrijden achter elkaar constant goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bolleli of Dimitrov is ook nog wel een heel verschil natuurlijk. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mwah, Dimitrov is toch ook nog niet bepaald de new kid on the block, zeker niet op gravel.

Nu wordt het interessant, hup Tomas.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Opdracht 1 in het kader van schade beperken is vervuld. Nu hup Isner. 2 x 76 76 Johnnie. You can do it. Helaas nu de auto in en nog wat dingen bij klanten afleveren
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dit wordt echt een frustrerend potje.
Isner raakt alles en breakt, Berdych komt daarna op 0-40, maar dan 2 aces en een kans gemist, en dan opeens 4-1.
Isner raakt soms alles en dan weer een hoop niet. Dus moet Berdych wel zijn kansen pakken.
En niet te safe spelen, denken dat ie in de rally kan groeien. Want dan pakt Isner die ballen meteen aan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(08-05-2015, 04:57 PM)centre court Wrote:
(08-05-2015, 04:35 PM)Ad Wim Wrote:
(08-05-2015, 04:24 PM)Kraai Wrote: Van mij krijgt Isner van de underdogs de grootste kans

Lijkt mij Ferrer, toch?

Meeste kans vd underdogs volgens de bookies was: Raonic, Ferrer, Isner, Dimitrov. 

Ik vind Nadal overigens weer vrij matig. Volgens mij wint Berdych altijd van hem, mits ze beide de HF halen. Nadal set voor maar break achter in de 2e nu. 

Dat laatste niet echt trouwens. Op de AO won Berdych voor het eerst in 9 jaar weer eens van Nadal na 17 achter elkaar verlies...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Altijd frusterend als je tegen Isner speelt toch? Dat weet je van tevoren.
Zo een kans op derde breakpoint mag je dan natuurlijk nooit laten liggen Tomas.
Reply
Wat een set. Heeft Isner al een fout gemaakt? Kom eens op Berdych!
Reply
Berdych de laatste 4x van Isner gewonnen, geen set verloren, het is fucking gravel, gaat die Isner niet nu opeens winnen hè in zo'n cruciale pot?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(08-05-2015, 06:22 PM)NickHop27 Wrote: Wat een set. Heeft Isner al een fout gemaakt? Kom eens op Berdych!

Genoeg hoor, maar veel meer winners.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(08-05-2015, 06:20 PM)Kraai Wrote: Altijd frusterend als je tegen Isner speelt toch? Dat weet je van tevoren.
Zo een kans op derde breakpoint mag je dan natuurlijk nooit laten liggen Tomas.

Klopt, maar is de laatste jaren niet zo'n probleem geweest voor Berdych. En juist nu is ie in de vorm van z'n leven.
Maar het is nog niet voorbij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Isner speelt ook wel erg goed hoor. Tering. Dropshots, winners, volleys, alles erop en eraan. 

Doodziek van die misser op 30-40 in de 1e set. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Berdych nu van 0-30 naar gamewinst. Break m!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En mist megakans voor 15-40
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
0-30! Hopen op 2nd services nu. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Grrr gemiste return en een ace. 30-30. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: