The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Madrid 2015
#91
(05-05-2015, 07:42 PM)centre court Wrote: Prima Kohl. 

Alleen Ferrer, Bellucci en Verdasco kunnen nu nog heel veel schade aanrichten. 
Daar tegen over Nishi en met name Berdych en Monfils als troeven. 
Kan weleens een mooie week worden. 
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#92
(05-05-2015, 07:42 PM)centre court Wrote: Prima Kohl. 

Alleen Ferrer, Bellucci en Verdasco kunnen nu nog heel veel schade aanrichten. 
Daar tegen over Nishi en met name Berdych en Monfils als troeven. 
Kan weleens een mooie week worden. 
We zitten pas op de dinsdag!  Eusa_clap
Er zijn nog genoeg andere spelers ( Murray, Gasquet of Raonic bijvoorbeeld ) 
Reply
#93
Oh er zijn zeker nog spelers die ver kunnen komen. Maar die zijn dan niet of nauwelijks gekozen door m'n concurrenten. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#94
Het wordt sowieso leuk als Berdych voorbij Federer komt en Nishikori voorbij Ferrer.
Dan is de rest kinderspel, tenzij Monfils opeens de SF haalt.

Eerst maar eens zorgen dat Bellucci vandaag wint. Durf niet meer te zeggen dat ik hem een goede kans geef...
En Berdych en Nishikori hebben ook geen walk-over vandaag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
Mooie tennisdag vandaag! 

Bijna iedere wedstrijd is interessant om te volgen...
Kei Nishikori





Reply
#96
Ik verwacht deze wedstrijden morgen 
Federer - Isner
Sock - Berdych
Nadal - Bolelli
Fognini - Wawrinka
Ferrer - Verdasco
Bautista - Nishikori
Raonic - Mayer
Monfils - Murray  

Geplaatste spelers die eruit gaan: Dimitrov, Tsonga, Cilic en Lopez. 
Reply
#97
Ik verwacht deze wedstrijden morgen 

Federer - Isner
Tsonga - Berdych
Nadal - Bolelli
Dimitrov - Wawrinka
Ferrer - Verdasco
Bautista - Nishikori
Raonic - Mayer
Monfils - Murray  

Geplaatste spelers die eruit gaan: Cilic en Lopez. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#98
Onmogelijk dit aangezien ik Nadal, Bolelli en Nishikori heb Sleepy
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#99
Complimenten aan de koploper voor z'n mooie team. Mayer favoriet tegen Lopez, goedkope Vanni met 45 punten, Verdasco en Tsonga met goede kans op R3. En geen Berdych in z'n team.
Berdych 6-6 H2H tegen Gasquet, daarna Tsonga/Sock, daarna Federer... Berdych zou er vandaag zo maar uit kunnen vliegen (maar 1.45 bij de bookies).
Reply
Berdych verliest niet meer van gasten die ruim onder hem staan. En een type Gasquet kan ie overpoweren. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik zet mijn geld toch op Cilic vandaag.
Reply
(06-05-2015, 10:50 AM)rhubarb Wrote: Complimenten aan de koploper voor z'n mooie team. Mayer favoriet tegen Lopez, goedkope Vanni met 45 punten, Verdasco en Tsonga met goede kans op R3. En geen Berdych in z'n team.
Berdych 6-6 H2H tegen Gasquet, daarna Tsonga/Sock, daarna Federer... Berdych zou er vandaag zo maar uit kunnen vliegen (maar 1.45 bij de bookies).

Krijgen mensen die aan het eind van de week boven hem staan dan ook complimenten?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kom eens op Bellucci.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als je zo graag een schouderklopje moet je bij iemand anders wezen, als Bellucci zo van Isner verliest heb je deze week sowieso een minder team dan de mijne.
Reply
(06-05-2015, 02:29 PM)rhubarb Wrote: Als je zo graag een schouderklopje moet je bij iemand anders wezen, als Bellucci zo van Isner verliest heb je deze week sowieso een minder team dan de mijne.

Volgens mij moet je beter lezen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Inderdaad, en het gaat mij niet om schouderklopjes, van niemand hier, maar het is altijd zo selectief.

En klasse man, dat je deze week een beter team hebt. Nu nog die 3000 punten goed maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Odds technisch zijn het mooie picks van de huidige koploper. Berdych kan ervoor zorgen dat Ad over hem heen wipt. Als dat het geval is heeft hij Berdych goed gekozen (alhoewel ik niet denk dat hij plek 1 overneemt deze week). Ik wil Ad best complimenteren aan het eind van de week hij de nieuwe nummer 1 is, maar vanuit mijn perspectief is zijn team minder dan de mijne deze week. (en ja ik weet dat ik dik achter sta door o.a. het missen van de 10 uur deadline tijdens het eerste TMS van het jaar)
Reply
Anyway, geef ik tijdens de week een keer complimenten voor een mooi team van een ander, krijg ik gelijk een jaloerse reactie van iemand die door zijn gedrag op dit forum weinig complimenten krijgt...
Reply
Ik jaloers? Je maakt me iig wel aan het lachen.

Los daarvan is het natuurlijk allemaal veel te prematuur en kort door de bocht, en slaat zo'n post dus eigenlijk nergens op. Want als Verdasco of Mayer nu verliezen, Tsonga of Monfils nu of volgende ronde verliezen, zijn het gewoon geen goede picks.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
omg, isner mist 3 mp in de 2e set tb, waarvan 1 op eigen service...   Doh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Maak het anders even een keer af, Bellucci. Hoeveel sps heb je nodig?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Isner vergeet t af te maken.  Geluk vd koploper. 
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(06-05-2015, 02:56 PM)Ad Wim Wrote: Maak het anders even een keer af, Bellucci. Hoeveel sps heb je nodig?


En weer mazzel. 
Helaas voor jou wint Isner, het is stille week 
Reply
Ah, hèhè. Nu ook door vriend. Maak er maar 3-0 in H2H van.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
cilic speelt wel erg goed trouwens
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
en dan van 5-2 naar 5-7...

isner breakt direct. nu geen gekkigheid meer
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Lekker begin joh, kut Braziliaan. Win je net zo'n TB...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vriend, kut braziliaan, ik ben de weg kwijt hoor :O
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Hahaha, wat een drol joh. Dode mus dit.
Maar goed, 45 punten was al prima, dit was een leuke bonus geweest.
Nu hopen op een snelle exit van Monfils.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Isner, nu Cilic nog!
Reply


Forum Jump: