The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Rome
#31
(11-05-2015, 10:27 AM)Ad Wim Wrote:
(11-05-2015, 10:24 AM)_Tampie Wrote: Ik heb vanmorgen zitten puzzelen met Dolgo, Bellucci, Chardy en Vesely maar dat kwam allemaal niet lekker uit. Ferrer, Nadal en Berdych als kern van het team met een paar kleine erbij en Goffin als grote troef.

Oei, geen Dolgo? Als we het dan over must-picks hebben...
Had dan Fognini of Monaco weg gelaten.

Het kwam budget technisch niet lekker uit, en dat was vooral in het geval van Dolgo erg jammer want rekenkundig had hij in het team gemoeten. Dat hij zo ruim favoriet is bij de bookies snap ik niet helemaal. Ik gaf hem 50/50 tegen Klizan.
Reply
#32
(11-05-2015, 10:46 AM)centre court Wrote:
(11-05-2015, 10:18 AM)Ad Wim Wrote:
(11-05-2015, 09:48 AM)centre court Wrote: Ik zag en zie het niet deze week. Raar gevoel. Ik weet dat ik een waardeloos team heb, ik kan nog aanpassen, maar ik zie ook niks in de alternatieve scenario's. 

En ik ben ook een laffe herder ook. Ik weet dat als ik "gewoon" Djokovic neem ik honderden punten meer pak dan met m'n team dat ik nu heb. Maar durf het niet aan. Niet met Nishi en Murray/Beest al voor de finale. En het feit dat ik met Djoko al 2x goed gescoord heb ik miami en IW. Hij gaat me een keer naaien. En ga geen volle bak risico spelen in deze fase. Tikt Nishi m eruit dan lig je ook zo weer uit de top 10. Dan maar op safe en een paar honderd punten verspelen tov van wat teams die wat meer risico nemen. 

Beetje laf is het inderdaad wel. Zowel Mayer als Isner, en de winnaar daarvan tegen Nadal, dat komt natuurlijk nooit uit (tenzij Nadal niet komt opdagen).
Verder zit je met Sock die 50-50 is tegen Simon en Gasquet die me underdog lijkt tegen Ferrer.
Dan zou ik idd ook niet snel tevreden zijn. Ik had dan toch een aantal van die jongens ingeruild voor Berdych.
Jij erkent toch ook al weken zijn vorm en kwaliteit, en zijn loting is goed. Waarom dan niet voor hem gegaan? Dan had je wat mij betreft een prima team gehad.

Het beetje gevoel dat ik deze week nog wel had zei me dat Berdych het deze week niet gaat doen. Hij is erg constant maar tegen echt goede spelers heeft ie het moeilijk. Met Dimitrov/Fog en Federer zit ie gewoon echt in een lastig kwart. Ik moet zien of hij daar de 360 punten pakt. Mijn gevoel zegt van niet.

Op het laatst was het Ferrer(die ik uiteraard wel lang overwogen heb) óf wat klein grut als Vesely, Mayer, Sock etc. Die laatste optie biedt me wat zekere punten. Die heb ik met Ferrer en zijn lastige loting niet. Daarnaast is zijn max 360. Dat is ruim voldoende voor hem maar dat kan ik dan hebben. Bij een vroegtijdige exit van hem zit ik goed.

Er zal vast een grote jongen vroeg verliezen, na weken van spelen en met het oog op RG, en dat zou Berdych kunnen zijn.
Maar die is toch wel heel constant, nog steeds goed in vorm en ik vind juist zijn loting goed.
Federer is toch totaal niet in vorm? En Dimitrov lijkt me ook behoorlijk de underdog tegen Berdych.
Juist door zijn loting heb ik hem nog genomen, zeker ook door zijn 1e pot. Had ie daar een moeilijke gehad, en in het kwart van Nadal of Djoko gezeten, had ik nog getwijfeld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
(11-05-2015, 11:11 AM)_Tampie Wrote:
(11-05-2015, 10:27 AM)Ad Wim Wrote:
(11-05-2015, 10:24 AM)_Tampie Wrote: Ik heb vanmorgen zitten puzzelen met Dolgo, Bellucci, Chardy en Vesely maar dat kwam allemaal niet lekker uit. Ferrer, Nadal en Berdych als kern van het team met een paar kleine erbij en Goffin als grote troef.

Oei, geen Dolgo? Als we het dan over must-picks hebben...
Had dan Fognini of Monaco weg gelaten.

Het kwam budget technisch niet lekker uit, en dat was vooral in het geval van Dolgo erg jammer want rekenkundig had hij in het team gemoeten. Dat hij zo ruim favoriet is bij de bookies snap ik niet helemaal. Ik gaf hem 50/50 tegen Klizan.

Volgens mij duidt dat er mede op dat Klizan nog niet fit is.
Meldde zich natuurlijk af twee weken geleden en gaf vorige week vroeg op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Djokovic voor 1000. Het meeste zekere van deze week. Mustpick. 
Nadal met een mentale tik, Federer niet goed genoeg, dus Berdych finale.

Djokovic def Berdych svp.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#35
Sock is wakker. godzijdank.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#36
Sock heeft de 1e set binnen ondanks break achterstand. CC en Buurs hebben hem dus ik kijk over 45 minuten naar begin van de 2e partij op deze baan Sleepy
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#37
Eerste tekenen van een buursweek zijn al zichtbaar...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Hup Gilles!
Reply
#39
Cruciale TB #1 van deze week gaat alweer verloren.

Ook gewoon set en break voorgestaan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#40
Maar wel gewoon 7-2. Allez Gilles en Kohl.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Bij Gilles zegt een break voor of achter niet zoveel... Smile
Reply
#42
(11-05-2015, 12:59 PM)centre court Wrote: Cruciale TB #1 van deze week gaat alweer verloren.

Ook gewoon set en break voorgestaan.

Alweer?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#43
Ha ha, daar gaan we weer

2x een break voor gestaan in de 2e set
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#44
Lekker Simon! Lekker Dimi en Kohl goed bezig!
Reply
#45
Verschrikkelijk. Sock. Pfff.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#46
Prima Kohl en Gilles. Goed begin zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Ga je nu ook al juigen voor spelers die je niet eens aangeklikt hebt......
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#48
Ik moet frappant genoeg nog voor Monaco zijn ook. Al zou het wel kut zijn als ie deze week opeens wel zou presteren terwijl ie de afgelopen weken constant faalde.

Als er trouwens een grote jongen tankt, of er snel uitvliegt, denk ik aan de volgende mannen, grootste kans eerst: Murray, Wawrinka, Federer, Ferrer, Nishikori, Nadal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
En Berdych?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#50
Easy Johnny  Eusa_clap
Reply
#51
(11-05-2015, 03:16 PM)centre court Wrote: En Berdych?

Die noem ik niet omdat ik niet denk dat hij tankt of er vroeg uit gaat.
Die heeft ook niet gespeeld tussen MC en Madrid, de rest allemaal wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Prima Monaco.
Hup Bolelli. Koploper zonder hem, dat krijg je als je Djokovic neemt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Haha, Monaco choket, ik had niks anders verwacht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Monaco wint, prima, maar Bolelli is aan het kloten en Ilhan staat op winst.
Laatste geld was voor mij Ilhan of Bellucci. Ilhan meer kans op 45, Bellucci meer kans op 90, dus voor de laatste gegaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Eerste setjes voor Thiem en Ilhan. Big Grin
Reply
#56
BAM! Thiem en Ilhan winnen, lekker dagje zo ! 
Reply
#57
Ilhan raapt gemakkelijk die 45 punten op. 
Reply
#58
Even een minder uurtje. Italianen in Italie is dus ook niet per se een goede combi. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
(11-05-2015, 06:30 PM)maartendinkelman Wrote: BAM! Thiem en Ilhan winnen, lekker dagje zo ! 

Oh je hebt je forum wachtwoord gevonden... Haha  Wink
Reply
#60
Cruciale dag vandaag met Ferrer-Gasquet, maar verder ook een hoop in actie.
Gelukkig Ferrer wel behoorlijk favoriet met 1.45-2.70.

Fognini nu trouwens voor de 3e keer op rij in een TMS op gravel tegen Dimitrov. Eerdere twee verloren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: