The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Rome
#91
(12-05-2015, 03:17 PM)Ad Wim Wrote: Klopt, dat zeg ik ook steeds, knappe prestatie. We zagen aan velen eerder (dinkelman bijv vorig jaar, haggie ooit) hoe moeilijk het is om je in de top te handhaven. Arjen4president maakt wel erg vaak de goede keuzes. Ook wel niet-standaard, dus het zou een keer moeten backfiren, maar tot nu toe nog niet.

Laten we maar even afwachten hoe het aan het einde van de week ervoor staat. Voorlopig mist ie wel gewoon Dolgo, Ilhan en Bellucci bijvoorbeeld, en dat heeft ie wel vaker; dat kan op lange termijn niet goed blijven gaan.

Ik stond gewoon 2e voor de laatste week en 5e aan het eind. Sorry, maar dat is toch top.
Al kom ik er dit jaar niet aan te pas na de AO.
Hopen op een goed RG en Wimbledon en ik doe weer mee.
Reply
#92
Kom op Goffin, je bent mijn troef deze week.
Reply
#93
Balen van Monaco. Had nota bene een BP voor dubbele break voorsprong in tweede set.
Reply
#94
Wawrinka uiteindelijk toch easy. Nu op zich prima, maar hopelijk gewoon tegen Nadal eraf.

Alles of niets, Almagro!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
(12-05-2015, 03:46 PM)Ad Wim Wrote: Wawrinka uiteindelijk toch easy. Nu op zich prima, maar hopelijk gewoon tegen Nadal eraf.

Alles of niets, Almagro!

Dus je vestigt je hoop op iemand die je al een heel jaar overschat noemt... Huh
Reply
#96
Nee, dat zeg ik toch niet? Ik geef hem 3% kans, dus heb geen hoop.

Het zou alleen leuk zijn als ie de partij van zijn leven speelt, en alles of niets speelt en alles raakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
Goffin wat doe je nou man! Tegen een fucking hardcourt speler !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#98
Kijk zo doen we dat
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#99
Kohli wel even winnen graag. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Begint niet echt goed, terwijl dit toch redelijk easy zou moeten zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kak, opgave. Dat is wel een tegenvaller.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Daar is het zwarte schaap Kohlschreiber weer. Ik kan een boek over deze man in team Stille gaan schrijven
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Kut opgaves. 

Djoko speelt trouwens een dramatische 2e set. Hopelijk kan Almagro m afsnoepen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gaat lekker, Djoko.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
In de tb van 5-2 naar 5-7. Hij raakt werkelijk geen knikker, is passief, gefrustreerd en almagro speelt gewoon prima. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wordt natuurlijk gewoon 6-3 Djoko, maar o wee...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Off topic:
Sijsling verliest maar weer eens in de eerste ronde van een challenger...voor de 5de keer achter elkaar! cry
Wanneer zal hij beseffen dat hij beter kan stoppen met tennis?  Idontgetit
Reply
Balen. Lagen kansen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(12-05-2015, 06:27 PM)Kraai Wrote: Off topic:
Sijsling verliest maar weer eens in de eerste ronde van een challenger...voor de 5de keer achter elkaar! cry
Wanneer zal hij beseffen dat hij beter kan stoppen met tennis?  Idontgetit

En weer 2x voor de wedstrijd geserveerd en weer in een 3e set tb verloren. Mentaal probleem. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gasquet Ferrer zometeen. Wordt dat even een potje. Laat beest dan de topper zijn die tankt. Of gewoon weggeslagen wordt. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Murray speelt morgen gewoon! Au revoir Chardy Wink 
Reply
(12-05-2015, 06:44 PM)centre court Wrote: Gasquet Ferrer zometeen. Wordt dat even een potje. Laat beest dan de topper zijn die tankt. Of gewoon weggeslagen wordt. 

Het begin is anders voor Ferrer. 
Reply
Helaas. Dan maar hopen dat Ferrer en Berdych niet allebei 360 punten pakken. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klasse beest, op naar de finale. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik bereid me er op voor dat ik na morgen alleen nog met Nadal en Isner/Mayer zit. Die ook nog eens tegen elkaar moeten. Dan wordt het echt de schade beperken. 

Hopen op stuntjes van chardy Dolgo Fognini Vesely en bellucci. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lees dat Ferrer een van zijn beste gravelwedstrijden van dit seizoen speelde, mooi.
Berdych uiteraard ook easy, dat zijn betere berichten.

Morgen mag Murray tanken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Juist ad! Allez Jim!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wel mooi dat jullie zo graag willen dat Djokovic verliest, dat hij geen 45 punten heeft gekregen voor z'n zege op Almagro en de spelers die erna speelden wel 45 punten hebben gekregen... Wink
Reply
Heb jij hierbij 45 punten gekregen voor Djokovic!

(de rest gewoon 90 trouwens Wink )
Reply
(13-05-2015, 09:17 AM)Mac Wrote: Heb jij hierbij 45 punten gekregen voor Djokovic!

(de rest gewoon 90 trouwens Wink )

Haha.. klassieke telfout! Smile dank je.
Reply


Forum Jump: