The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Bastad / Bogota / Umag
#31
Omdat? Hij is 4-15 dit jaar en heeft nog geen 2 potten achter elkaar gewonnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Klasse Ernest. 

Hup Bellucci. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#33
Prima Bellucci, dat is al beter nieuws.
Op naar de finale, zou ik zeggen. Je bent dit jaar iig het beste in vorm van de onderste helft van de draw.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
(21-07-2015, 04:16 PM)Ad Wim Wrote: Prima Bellucci, dat is al beter nieuws.
Op naar de finale, zou ik zeggen. Je bent dit jaar iig het beste in vorm van de onderste helft van de draw.

Smiley_emoticons_baby_taptap
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#35
(21-07-2015, 03:36 PM)Ad Wim Wrote: Omdat? Hij is 4-15 dit jaar en heeft nog geen 2 potten achter elkaar gewonnen.

Omdat hij van die momenten heeft dat hij het ineens weer gevonden heeft en dit zou er zo één kunnen zijn.
Reply
#36
Maar hoelang is dat geleden dan?
Als je zou zeggen dat ie de kwaliteit had om te winnen als het allemaal klikt, zou ik je geloven.

Rustig dagje weer vandaag, alleen Bellucci echt belangrijk. Het zwaartepunt ligt echt in het weekend, zeker met mijn team.
Buurs is alweer wat rukkers kwijt, maar die kan het dan ook alleen in de GSs.
Voor de rest gaan er me te veel door. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
(21-07-2015, 02:03 PM)centre court Wrote: De Buursweek is nu al weer volledig in de maak. Reister mist op 4-4 2e set 4 bps voor de beslissing en pakt vervolgens geen game meer. En PHM verslaat verrassend Chardy. Dat laatste is overigens prima voor Gulbis. Die heeft weer eens een droomloting, Ilhan/PHM/Robredo voor een HF plek. Maar hij zal het wel weer verkloten. 

Nu gaat die Zverev ook ineens Monaco pakken. Je weet bij die escape tegen Reister al dat dit gaat gebeuren en het gebeurd. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#38
Mooi, de overschatte Monaco eruit. Slechte keus, totaal niet in vorm en geblesseerd na Wimbledon.
Zverev mooie keus, die goed beloond wordt zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
(21-07-2015, 10:10 AM)Ad Wim Wrote:
(21-07-2015, 08:07 AM)kooltje Wrote:
(21-07-2015, 12:09 AM)andre Wrote: Mooi team Ad Wim! 
Niet gedacht, maar hij gaat voor een klein team 

Zverev, Berrer, Ramos, Gulbis, Carreno, Groth, Ebden, Lajovic, Baghdatis, Coric stonden allemaal op m'n lijstje, en een of meerderen hiervan zullen ook wel ver komen, maar ze zijn ook te onzeker om erop te kunnen bouwen. Volgens mij mis ik weinig kleintjes die op voorhand echt ver kunnen komen.
Monfils en Bautista hebben geen fantastisch seizoen, maar wel de kwaliteit en loting om de finale te halen. Geen DC gespeeld en best aardig in vorm ook. En vanaf de SF worden de punten pas echt verdeeld in zo'n toernooi. Bautista is nu nog maar 1400 en toen ie nog 2000 kostte, werd ie al vaak gekozen...

Er winnen helaas wel heel veel van deze kleintjes. Hopelijk blijft het bij 1x. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Berrer verspeelt 4 Mp en heeft ook nog voor de partij geserveerd.
Tot dan toe, geen bp tegen gehad..  Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#41
Berrer: 

- Staat 6-4 3-1 voor tegen Ward
- Mist dan een bp voor de dubbele break
- Komt 5-3 voor en mist dan 2 mps op Wards service
- Wordt gebroken als ie voor de wedstrijd serveert
- Komt 6-4 voor in de tb. 
- Verliest m alsnog. 

Gaat om kruimels maar het gebeurd zoveel. Het ergert me. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#42
(22-07-2015, 09:41 PM)buurs Wrote: Berrer verspeelt 4 Mp en heeft ook nog voor de partij geserveerd.
Tot dan toe, geen bp tegen gehad..  Idontgetit

Uitserveren van een wedstrijd blijkt nog maar eens een vak apart....je ziet het zo vaak misgaan
Reply
#43
Berrer en Groth beide 3-2 voor in de 3e set. Groth wint deze nid 3e set tb, in Berrer natuurlijk 0 vertrouwen meer na deze choke. Die gaat m nooit meer uit kunnen maken. 
Groth moet zich eigenlijk al schamen dat ie het zo ver laat komen tegen fucking Pella op een hc baan. Als je je niet goed genoeg voelt om van zo'n pauper te winnen dan blijf je toch lekker in Australië?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#44
(22-07-2015, 09:48 PM)centre court Wrote: Berrer: 

- Staat 6-4 3-1 voor tegen Ward
- Mist dan een bp voor de dubbele break
- Komt 5-3 voor en mist dan 2 mps op Wards service
- Wordt gebroken als ie voor de wedstrijd serveert
- Komt 6-4 voor in de tb. 
- Verliest m alsnog. 

Gaat om kruimels maar het gebeurd zoveel. Het ergert me. 

45 en goede kans op 90

In deze week dus wel belangrijk 
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#45
(22-07-2015, 10:12 PM)buurs Wrote:
(22-07-2015, 09:48 PM)centre court Wrote: Berrer: 

- Staat 6-4 3-1 voor tegen Ward
- Mist dan een bp voor de dubbele break
- Komt 5-3 voor en mist dan 2 mps op Wards service
- Wordt gebroken als ie voor de wedstrijd serveert
- Komt 6-4 voor in de tb. 
- Verliest m alsnog. 

Gaat om kruimels maar het gebeurd zoveel. Het ergert me. 

45 en goede kans op 90

In deze week dus wel belangrijk 

Helemaal waar. En het niet nemen van zo'n jongen moet ook afgestraft worden. Gebeurd te weinig door dit soort gechoke. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#46
Omdat het zo'n topper in uitstekende vorm is?
50-50 tegen Ward, dus leuk als ie hem wint. Maar niet gek als ie verliest. Groth wel, maar zoals je zelf al zei, kan die van iedereen verliezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Berrer en Groth beide op 6-5 nu. Eentje breaken en de ander de tiebreak winnen doe maar. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#48
Haha, Berrer en Groth overleven beide bps op 5-5 en breaken natuurlijk zelf wel de volgende game. Wat een grap.  Cc-week!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Prima eind vd dag. Morgen gaan we door. Dan ook GOATbis weer in actie. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#50
Baghdatis eruit maakt het een acceptabele eerste ronde.
Nu moeten mijn grote jongens het gaan doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Zo ik heb het voor 2 weken uit handen gegeven. Dat gaat dus ook niks worden. Volgende week weer terug aan het front Confused
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#52
(23-07-2015, 08:39 AM)Stille Wrote: Zo ik heb het voor 2 weken uit handen gegeven. Dat gaat dus ook niks worden. Volgende week weer terug aan het front Confused

Xtragaap4de
Kei Nishikori





Reply
#53
Belangrijke dag. Veel mannen moeten door vandaag. We beginnen met Almagro. 4-0 achter in de h2h tegen Istomin maar toch dik favoriet. Vamos Nico. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#54
Dodelijk om een troef van jezelf te zien spelen tegen een troef van Buurs. Het is voor Gulbis ook wel ondoenlijk om 2 potjes achter elkaar te winnen natuurlijk. Gelukkig had Ad dit al voorspeld. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#55
Klagert en indekkert

Choke
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#56
Sure Buurs

6-3 phm
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#57
Gulbis kom op nou man, alweer service ingeleverd...
Kei Nishikori





Reply
#58
Gelukkig persoonlijk niet al te hoog van de toren geblazen wat Gulbis betreft. Ik wist dat hem een troefje van Buurs te wachten stond. Voor de mensen die Gulbis al titelkansen gaven... Reactie van ad richting jullie in 3...2...1...
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#59
I rest my case. Prima Robredo en PHM, nauwelijks gekozen jongens verslaan veel gekozen. 
Almagro is jammer en gek, maar opvuller. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Iedere uitslag valt verkeerd... Angry
Kei Nishikori





Reply


Forum Jump: