The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Montreal (TMS)
#31
Bij een vroegtijdige exit van Djoko zijn de nrs 7 tm 10 ook klaar. Dan wordt het gat wel heel groot. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#32
(10-08-2015, 11:40 AM)Ad Wim Wrote: Ik word trouwens in de SC gewoon 1e, zelfs bij winst Djokovic.
Dat is niet vaak zo.

Dat verbaast me, mijn SC geeft (bij Djoko d. Murray):

1. Ralfbosman 1545
RDW 1545
3. 6x 1540
46. Andre 1305
87. GAE 1260
123 Tampie 1185
142. Centre Court 1105
150. Maartendinkelman 1080
164. Arjen4president 1035
169. Adwim 1005
186. Stille 910
212. Buurs 810

Nu weet ik wel dat je veel opwaarts potentieel hebt, omdat ik al die 35% q's heb laten verliezen (wat niet zal gebeuren), maar als je al die 168 voor je wilt inhalen, moet je toch heel wat verrassende uitslagen ingevuld hebben.
Reply
#33
Om echt te winnen, lijkt het gat me nu ook al te groot.

Wel grappig. Tussen de nummer 6 en 7 zit een gat van 750 punten, tussen de nummer 7 en 14 zit een gat van 230 punten.
Hoe bedoel je een top 6...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Of (R1 op quote, rest op plaatsing):

1. Lou 1365
2. 21x (!) 1360
96. Tampie 1185
156. Adwim 1005
221. Buurs 810
Reply
#35
(10-08-2015, 03:22 PM)andre Wrote:
(10-08-2015, 11:40 AM)Ad Wim Wrote: Ik word trouwens in de SC gewoon 1e, zelfs bij winst Djokovic.
Dat is niet vaak zo.

Dat verbaast me, mijn SC geeft (bij Djoko d. Murray):

1. Ralfbosman 1545
RDW 1545
3. 6x 1540
46. Andre 1305
87. GAE 1260
123 Tampie 1185
142. Centre Court 1105
150. Maartendinkelman 1080
164. Arjen4president 1035
169. Adwim 1005
186. Stille 910
212. Buurs 810

Nu weet ik wel dat je veel opwaarts potentieel hebt, omdat ik al die 35% q's heb laten verliezen (wat niet zal gebeuren), maar als je al die 168 voor je wilt inhalen, moet je toch heel wat verrassende uitslagen ingevuld hebben.

Valt wel mee.
Ik denk dat jij Nishikori hebt laten winnen van Nadal in de QF, ik andersom. Dat scheelt al een hoop.
En ik heb Tsonga QF.

Maar jij hebt ook Djokovic als winnaar ingevuld en komt niet uit op iemand met Djoko in zijn team. Dat was mijn punt en is toch erg opmerkelijk.
In al die TMSs eerder dit seizoen die Djoko allemaal won, waren het telkens de Djoko-managers in de top.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Hou toch op met Murray...gaat die ineens een Kohlschreibertje doen 

Nishi! 
Kei Nishikori





Reply
#37
Het is natuurlijk niet verrassend als ie hier die finale haalt.
Bij alle bookies duidelijk 2e favoriet en haalde ook gewoon de finale in de laatste TMS op HC.
Om het maar niet te hebben over SF RG en Wimbledon daarna.
Los daarvan is het in deze draw de 2e speler qua kwaliteit momenteel. En heeft ie een prima seizoen waarin ie dus ook dik 2e staat in de Race.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Er komt nog één GS om wat verschuivingen teweeg te brengen en dit is de 1e van een reeks van vier TMS1000 toernooien.
Vermoed daarom dat er nog wel 1 of 2 spelers die nu tussen 7 en 14 staan een sprong kunnen maken bij een top US Open.
Laat Murray daarom gauw verliezen, dito Djokovic en we zetten een flinke stap om de top 6 nog enigszins aan het wankelen te brengen.
Al zie ik niet hoe zes goede managers (je staat daar niet voor niets) het allemaal gaan verprutsen, dus de winnaar zal 99% zeker nu in de top6 staan.
Reply
#39
(10-08-2015, 02:53 PM)centre court Wrote: Bij een vroegtijdige exit van Djoko zijn de nrs 7 tm 10 ook klaar. Dan wordt het gat wel heel groot. 

Moeten we het daarom zien als een wanhoopspoging van die 4 managers of is de top6 enigszins behoudend aan het managen op moment? Wink
Reply
#40
Hup Peliwo en vooral Querrey!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Stakh helaas NID. Doet pijn dit, gratis 45 punten. Maar was kiezen tussen hem en Muller, kwam anders echt niet uit. En dan geef ik Muller meer kans op 90.

Gelukkig Querrey ook NID. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Stak geeft een 5*-2 in de 2e set weg.
Ook 3 of 4 Mp op eigen service gehad

Nu 3e set  Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#43
De pijn van ad is over. Stak geeft er een kusje op Wink
Reply
#44
Anders break je even, Chung.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
1e ronde gaat over kruimels, maar als ik moet kiezen tussen kruimels voor mezelf óf voor al m'n concurrenten dan pak ik ze graag mee. 

Hup Kudla. Maak je favorietenstatus even waar. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#46
Wel grappig dat ik Ad de laatste weken meermalen hoor over spelers die favoriet zijn, omdat ze zo'n goede hth hebben (young tov kudla, cilic tov querrey etc).
Vorig jaar was het belachelijk om uit te gaan van een hth.

Wat verder opvalt is dat hij hierboven zegt dat het alles behalve geluk is dit spel, terwijl al die jaren dat hij in de marge meespeelde en ik bovenaan stond, het vooral gebaseerd was op geluk...  Cool
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#47
Geen beste uitslagen dit. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#48
Jammer van Chung, maar prima van Muller, Young en Querrey. Als het op deze voet doorgaat...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
(10-08-2015, 11:37 PM)centre court Wrote: 1e ronde gaat over kruimels, maar als ik moet kiezen tussen kruimels voor mezelf óf voor al m'n concurrenten dan pak ik ze graag mee. 

Hup Kudla. Maak je favorietenstatus even waar. 

Volgens mij vallen die kruimels wel mee. Een paar keer 45 punten is toch al snel een paar honderd punten. 
Het is alleen onbelangrijk als het Djokovic tegenover alternatieven is, maar aangezien die nauwelijks gekozen is in de top, is elke pot meegenomen. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Lekker nachtje!

Hebben ze Tsonga nou echt 3 games laten spelen om het vervolgens af te breken? Ik hoop dan vanwege regen?
Reply
#51
Ja, regen. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Prima Monfils....Wat ben jij weinig gekozen zeg...
Kei Nishikori





Reply
#53
Op HC wint monfils ook niet van muller
Reply
#54
Topnacht. Gelijk 2 man kwijt. Vertel eens wat anders Wink
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#55
(11-08-2015, 08:06 AM)Ad Wim Wrote:
(10-08-2015, 11:37 PM)centre court Wrote: 1e ronde gaat over kruimels, maar als ik moet kiezen tussen kruimels voor mezelf óf voor al m'n concurrenten dan pak ik ze graag mee. 

Hup Kudla. Maak je favorietenstatus even waar. 

Volgens mij vallen die kruimels wel mee. Een paar keer 45 punten is toch al snel een paar honderd punten. 
Het is alleen onbelangrijk als het Djokovic tegenover alternatieven is, maar aangezien die nauwelijks gekozen is in de top, is elke pot meegenomen. 

Nee een paar keer 45 punten is nog altijd 90 punten..
Reply
#56
35 punten hebben we het over rekenwonders
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#57
paar (telwoord) een stuk of watenigeeen paar huizen
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
(11-08-2015, 12:08 PM)Ad Wim Wrote: paar (telwoord) een stuk of watenigeeen paar huizen

Als je graag de taaldeskundige uithangt, kijk dan hier even naar Ad...

27-07-2015, 10:09 PM

(27-07-2015, 10:03 PM)andre Wrote: Wrote:
(27-07-2015, 09:59 PM)Ad Wim Wrote: Wrote:Last-minute wissel: Bautista erin voor Lu, Zeballos en Berrer. Toch maar weer voor de grote jongen, ook al komt Pospisil wellicht niet opdagen.

Berrer gaat eraf tegen Becker.

Laten we het hopen. Andere optie was trouwens Kuznetsov voor dat geldt. Kwamen bij mij op exact dezelfde verwachtingswaarde uit, zelfs achter de komma.
Reply
#59
Xtragaap4de
Kei Nishikori





Reply
#60
(11-08-2015, 12:59 PM)NickHop27 Wrote:
(11-08-2015, 12:08 PM)Ad Wim Wrote: paar (telwoord) een stuk of watenigeeen paar huizen

Als je graag de taaldeskundige uithangt, kijk dan hier even naar Ad...

27-07-2015, 10:09 PM


(27-07-2015, 10:03 PM)andre Wrote: Wrote:
(27-07-2015, 09:59 PM)Ad Wim Wrote: Wrote:Last-minute wissel: Bautista erin voor Lu, Zeballos en Berrer. Toch maar weer voor de grote jongen, ook al komt Pospisil wellicht niet opdagen.

Berrer gaat eraf tegen Becker.

Laten we het hopen. Andere optie was trouwens Kuznetsov voor dat geldt. Kwamen bij mij op exact dezelfde verwachtingswaarde uit, zelfs achter de komma.

Haha, really? Wil je echt met mij die discussie aangaan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: