The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Montreal (TMS)
#91
Ik heb youzhny niet
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#92
Young moet dat zijn. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#93
Oké

Finale murray en er is niks aan de hand
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#94
Ik denk dat monfils gaat winnen van murray
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#95
Gaat weer een beetje als gisteren: paar prima uitslagen, maar ook een paar heel vervelende.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
Kyrgios mist maar vast even 2 mps en moet zo voor de winst serveren. Kleine kans dat het lukt. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#97
Op love doet ie het. Dat mag in de krant. Nu zo tsonga eruit graag. Of Anderson. Of Gulbis. Of allemaal. Of zo. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#98
Jammer van Kyrgios, maar die verliest wel van Wawrinka als je het zo zwaar hebt tegen Verdasco.

Maar zo'n Sock, dat kan alleen bij buurs.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
Ik vind alleen murray voldoende  Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(11-08-2015, 10:22 PM)Ad Wim Wrote: Jammer van Kyrgios, maar die verliest wel van Wawrinka als je het zo zwaar hebt tegen Verdasco.

Maar zo'n Sock, dat kan alleen bij buurs.

En gasquet?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Anderson gaat weer lekker verder waar ie gebleven was.
Laat die ook maar verliezen dan, sowieso gewoon echt een matige keus.
Maar als buurs hem heeft, zal ie opeens wel voor het eerst in 3 jaar van Berdych winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als ik dan ook weer lees over Dolgo. Dimitrov nog steeds geblesseerd, Dolgo tig kansen. Had gewoon in straight moeten winnen.
En dan heeft buurs Dolgo natuurlijk niet. Zul je zien dat Dimitrov opgeeft tegen Sock.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
CC verliest speler na speler. Bij verschillende mensen geeft Gasquet op en Ad zeikt omdat hij de goedkope Dolgopolov kwijt is. Sneu! Ik heb de wedstrijd van Dimitrov voor een groot gedeelte gezien, maar geen blessures. Dolgopolov was qua spel beter, maar mentaal zo zwak. Die heeft het gewoon weggegeven door eigen fouten.  
Reply
Zo'n Anderson ook weer van 0-3 0-40 naar 5-5 nadat Rosol ook nog sp miste.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(11-08-2015, 10:53 PM)Ad Wim Wrote: Zo'n Anderson ook weer van 0-3 0-40 naar 5-5 nadat Rosol ook nog sp miste.

En Isner die in de 3e game al weer een mto neemt en vervolgens wel breakt. Waar je verwacht dat zo'n gozer een keer tankt, komt Gasquet ineens niet opdagen. Om gek van te worden allemaal. 

Voorspelling: Anderson pakt de tb na 2x een mb achter gestaan te hebben. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(11-08-2015, 10:41 PM)maartendinkelman Wrote: CC verliest speler na speler. Bij verschillende mensen geeft Gasquet op en Ad zeikt omdat hij de goedkope Dolgopolov kwijt is. Sneu! Ik heb de wedstrijd van Dimitrov voor een groot gedeelte gezien, maar geen blessures. Dolgopolov was qua spel beter, maar mentaal zo zwak. Die heeft het gewoon weggegeven door eigen fouten.  

Wat heb ik er voor boodschap aan dat cc zijn spelers (dik) verliezen?
Moet ik daar medelijden mee hebben? Ik kijk naar mijn eigen team en dan baal ik van Dolgo. En ook van Sock. Gasquet is leuk meegenomen.
En dank dat je nog even bevestigt dat Dolgo gewoon had moeten winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan breakt Tsonga bij 5-4 voor de set. Er zitten ook gewoon reguliere gebeurtenissen bij waar weinig op valt af te dingen maar het valt deze week werkelijk allemaal verkeerd. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(11-08-2015, 11:06 PM)Ad Wim Wrote:
(11-08-2015, 10:41 PM)maartendinkelman Wrote: CC verliest speler na speler. Bij verschillende mensen geeft Gasquet op en Ad zeikt omdat hij de goedkope Dolgopolov kwijt is. Sneu! Ik heb de wedstrijd van Dimitrov voor een groot gedeelte gezien, maar geen blessures. Dolgopolov was qua spel beter, maar mentaal zo zwak. Die heeft het gewoon weggegeven door eigen fouten.  

Wat heb ik er voor boodschap aan dat cc verkeerde keuzes maakt en al zijn spelers dik verliezen?
Moet ik daar medelijden mee hebben? Ik kijk naar mijn eigen team en dan baal ik van Dolgo. En ook van Sock. Gasquet is leuk meegenomen.
En dank dat je nog even bevestigt dat Dolgo gewoon had moeten winnen.

Jij Claimt dat je pech hebt. Maar dat heb je niet. Of nauwelijks. Sterker nog, je hebt in veel gevallen geluk of komt goed weg (met slechte keuzes). 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
2x mb achter gestaan heeft ie al...

Tsonga prima en ook NID.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(11-08-2015, 11:08 PM)centre court Wrote:
(11-08-2015, 11:06 PM)Ad Wim Wrote:
(11-08-2015, 10:41 PM)maartendinkelman Wrote: CC verliest speler na speler. Bij verschillende mensen geeft Gasquet op en Ad zeikt omdat hij de goedkope Dolgopolov kwijt is. Sneu! Ik heb de wedstrijd van Dimitrov voor een groot gedeelte gezien, maar geen blessures. Dolgopolov was qua spel beter, maar mentaal zo zwak. Die heeft het gewoon weggegeven door eigen fouten.  

Wat heb ik er voor boodschap aan dat cc verkeerde keuzes maakt en al zijn spelers dik verliezen?
Moet ik daar medelijden mee hebben? Ik kijk naar mijn eigen team en dan baal ik van Dolgo. En ook van Sock. Gasquet is leuk meegenomen.
En dank dat je nog even bevestigt dat Dolgo gewoon had moeten winnen.

Jij Claimt dat je pech hebt. Maar dat heb je niet. Of nauwelijks. Sterker nog, je hebt in veel gevallen geluk of komt goed weg (met slechte keuzes). 

Volgens mij claim ik dat niet. Ik baal van het verloop bij Dolgo en Sock, en redelijk terecht volgens mij.

Jij schreeuwt om het hardst dat je pech hebt, maar volgens mij valt dat wel mee, behalve Gasquet dan. Maar die had ook niet echt een goede voorbereiding.
Johnson, Kudla en Chung er duidelijk af, als underdog. Dat is geen pech.

En keuzes konden toch pas achteraf beoordeeld worden?
Dus dan zijn Kudla, Chung en Johnson allemaal slechte keuzes (en waren ook gewoon allemaal underdog). En Youzhny en Young goede.
Bovendien beargumenteer ik ze gewoon wederom allemaal vooraf, en komt het ongeveer zo uit. Dus tja.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je kan ook gaan zitten juichen voor Youzhny en dan er net pas achter komen dat je hem helemaal niet hebt... Wink
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Kudla was redelijk ruim favoriet, Ad: 1.57-2.25. En ook nog eens goedkoper, dus op papier een betere keuze dan Young.
Reply
Bij 1 bookie. Bij bwin en betfair 50-50, en h2h 6-1.
Maar oké, neem ik die underdog bij Kudla terug. Maar duidelijk was het verloop wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Iets minder ruim ja, maar bij bij Bwin wel 1.75-2.10 in het voordeel van Kudla. En dat was dan nog zowat de meest gunstige quote voor Kudla.
Reply
Coric speelt prima nu. Come on Borna !
Reply
(11-08-2015, 11:29 PM)Atlanta Wrote: Iets minder ruim ja, maar bij bij Bwin wel 1.75-2.10 in het voordeel van Kudla. En dat was dan nog zowat de meest gunstige quote voor Kudla.

Bij Betfair was het zeker 50-50 en bwin volgens mij ook, toen ik keek, maar dat weet ik niet zeker.
Unibet snapt er over het algemeen het minst van.
Los daarvan was het voor mij gewoon 50-50 en gaf de duidelijke H2H en de hogere top van Young de doorslag om hem te nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
lovegame na lovegame voor Anderson in de 2e set.

Pak nu ook die tb maar.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
One time Lukas. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Pospisil wordt gebroken als ie voor de set serveert. Zo belangrijk dat hij Isner straks pakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsonga prima en NID. Nu Rosol nog even 4 aces.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: