The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Montreal (TMS)
Djoko nid. Sock 90 punten te veel. Dus prima, maar de echt belangrijke partijen zijn later.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mullert mist direct een 0-40  cry
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klasse andy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
RPrima Andy, nid easy. 

Gulbis ook prima en fijn dat een op voorhand goede keuze op zo beloond wordt. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(13-08-2015, 10:03 PM)Ad Wim Wrote: RPrima Andy, nid easy. 

Gulbis ook prima en fijn dat een op voorhand goede keuze op zo beloond wordt. 

Dat 3 man in de top 20 dat maar door had!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gulbis speelt belachelijk goed
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ja, dat viel me dus meteen na de deadline al op. Wellicht niet meer gekeken of gewoon die qualis extreem onderschat.

Grappig dat mensen al maanden Gulbis kiezen en zeggen dat ie het een keer weer moet kunnen. Maar nu is het opeens heeeel gek dat ie van een paar paupers wint. 
Terwijl ie nu juist voor het eerst dit jaar twee potten achter elkaar won en een vermoedelijke tank had in de eerste ronde. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Isner is qua tennis echt wel flink vooruit gegaan hoor. Die staat me een partij te rossen. 

Itt een aantal anderen echt niet serve only hoor. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Oogt ook niet vermoeid
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wel geblesseerd. Rug en knie lijken m beide wat te hinderen. 

Krijgt MTO in volgende change over. 

Nou dan weet je t met hem wel. Dan wint ie gewoon 7-6 3e set. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
1e set nog belangrijker nu
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Omg en dan 2 df en 2 ue en de set is weg  Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En dan na de mto breakt isner naar 7-5. En hij heeft er niets voor hoeven doen. 2 DFs en een ontzettend laconieke halfvolley. Wat een lul. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die 1e volley  FU
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Isner met 11 partijen achter de rug én een blessure wint ong elke rally van Kyrgios. Ga je even heel hard schamen NK. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dit geloof je toch niet

Hij geeft het zo weg

Wat een week
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Gewoon een afgang. Was er toch mentaal niet bij. Beide breaks door een DF ook. Nam 10 sec gem tijd tussen de punten. Tussen 1e en 2e service amper 2 sec. 

En die Isner gaat ook maar door. Elke pot MTO, maar alles winnen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tomic mist nog even 2 sps waarvan 1 op eigen service maar verliest de tb en daarmee de wedstrijd. Ik zet weer een streepje. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(14-08-2015, 04:04 AM)centre court Wrote: Tomic mist nog even 2 sps waarvan 1 op eigen service maar verliest de tb en daarmee de wedstrijd. Ik zet weer een streepje. 

Lekker subjectief aan het kijken. Tsonga maakt 11 rp in eerste set en tomic 5, gewoon terecht dus. En anders had het in drie gebeurd 
Kei Nishikori





Reply
Prima uitslagen weer. Maar nu komen de krakers met Nadal-Nishi en Murray-Tsonga. 

Nadal 7-0 voor in H2H, dus op zich zou dat goed moeten komen.
Murray ook 11-2 voor, laat hem ook maar gewoon winnen, ondanks dat ik beiden heb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wederom een belangrijke dag vandaag.
Djoko is NID en ik vrees Isner ook. Daarvan is het puur bonus als er iets anders gebeurt.
Isner gewaagde, maar mooie keus uiteindelijk van GAE.

Nadal-Nishikori is erg belangrijk met het oog op arjen en GAE.
Wint Nadal dat, wordt het gat met arjen wel erg groot, en compenseert het een winst van Isner bij GAE.
Mijn gevoel zegt Nadal, aangezien die weer in vorm lijkt te zijn, het een goede baan is voor hem en hij het hier vaak goed heeft gedaan, en 7-0 in h2h voor staat.
Maar meer dan 60% geef ik hem niet, dus kan heel goed verkeerd vallen.
Dit is er echter wel een waar ik een duidelijke favoriet heb.

Dat geldt niet voor Murray-Tsonga, dat is een rare.
Wint Tsonga dat, delen we een flinke tik uit aan arjen, cc en tampie.
Maar verlies ik 10 punten op buurs (wat bizar weinig is bij een QF-verlies van zo'n topper).
Dus bij beiden positieve en negatieve punten. Dit lijkt me echter wel duidelijk Murray te worden, en dat is prima.
Pak dan ook maar gewoon Nadal in de SF, dan is het een topweek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een spanning
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Murray gisteren ineens wel scherp dus dan ook direct favoriet tegen Tsonga, die wat meer moeite heeft, maar wel titelverdediger is natuurlijk. 

Nishi inderdaad geen lekkere HTH tegen Nadal, toch zie ik hem deze partij wel winnen. Nishi staat ze echt goed te raken en dan komt Nadal toch wel wat in tijdnood. 

Leuk dat Gulbis weer wat niveau haalt, benieuwd wat hij vandaag kan brengen, al is de kans op een zege nihil. 

@ Stille, stop aub met je trieste reacties. 
Kei Nishikori





Reply
Ja...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Als Kei nou eens de finale haalt dan kan het nog een redelijke week worden. Jammer dat de partijen waar het om gaat pas na 00.30 uur zijn.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nadal ook nog twee lange dubbels gespeeld de laatste twee dagen. Geeft wel aan dat hij zich weer fit voelt...
Of een beetje overschatting en moe vanavond Smile
Kei Nishikori





Reply
Fitheid was het probleem ook niet, toch?
Vind Kei niet iemand die hem echt pijn kan doen op zo'n relatief trage baan, maar Nadal is natuurlijk verre van een zekerheid dit jaar.
Wint nu wel al 7 wedstrijden op rij en vertrouwen kan een hoop doen met een dolende speler.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(13-08-2015, 10:03 PM)Ad Wim Wrote: RPrima Andy, nid easy. 

Gulbis ook prima en fijn dat een op voorhand goede keuze op zo beloond wordt. 

Eens. Ik heb na de draw wat spelers aangeklikt en daar is het bij gebleven. Een betere analyse had toch wel tot een keuze voor Gulbis moeten leiden, denk ik zo. Dat is niet om mezelf goed te praten, maar een compliment voor hen die het wel zagen. Hij heeft gewoon een hoge top en voor die prijs is dat interessant genoeg.
Reply
(13-08-2015, 10:03 PM)Ad Wim Wrote: RPrima Andy, nid easy. 

Gulbis ook prima en fijn dat een op voorhand goede keuze op zo beloond wordt. 

Daar ben ik het niet mee eens. Tegen Thiem was hij al duidelijk underdog en tegen Anderson en Berdych helemaal. Dat hij vervolgens tegen paupers moet (al was Young dat niet volgens jou toen hij tegen Kudla en Berdych speelde), is geluk.
Ik ben iemand die zegt dat zijn kwaliteiten een keer eruit moeten komen. Maar dan is het heel toevallig dat het juist deze week is en ook nog eens als hij helemaal niet zo'n goede loting heeft.
Reply
(13-08-2015, 10:29 PM)Ad Wim Wrote: Ja, dat viel me dus meteen na de deadline al op. Wellicht niet meer gekeken of gewoon die qualis extreem onderschat.

Grappig dat mensen al maanden Gulbis kiezen en zeggen dat ie het een keer weer moet kunnen. Maar nu is het opeens heeeel gek dat ie van een paar paupers wint. 
Terwijl ie nu juist voor het eerst dit jaar twee potten achter elkaar won en een vermoedelijke tank had in de eerste ronde. 

Dat matchpoint voor Thiem op 7-6 in de tiebreak 2e set hoorde ook bij de tank?
Reply


Forum Jump: