The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Montreal (TMS)
(14-08-2015, 02:31 PM)andre Wrote:
(13-08-2015, 10:29 PM)Ad Wim Wrote: Ja, dat viel me dus meteen na de deadline al op. Wellicht niet meer gekeken of gewoon die qualis extreem onderschat.

Grappig dat mensen al maanden Gulbis kiezen en zeggen dat ie het een keer weer moet kunnen. Maar nu is het opeens heeeel gek dat ie van een paar paupers wint. 
Terwijl ie nu juist voor het eerst dit jaar twee potten achter elkaar won en een vermoedelijke tank had in de eerste ronde. 

Dat matchpoint voor Thiem op 7-6 in de tiebreak 2e set hoorde ook bij de tank?

Inderdaad, dat mag je geen tank noemen natuurlijk, maar goed..
Reply
Nishi is voor mij favoriet, maar ik kan me uiteraard vergissen... zijn return is wereldtop en tegen de matige service van Nadal (op HC) is dat een aardig wapen!+

Unibet: Nishi 1,71 - Nadal 2,08
Reply
(14-08-2015, 02:26 PM)andre Wrote:
(13-08-2015, 10:03 PM)Ad Wim Wrote: RPrima Andy, nid easy. 

Gulbis ook prima en fijn dat een op voorhand goede keuze op zo beloond wordt. 

Daar ben ik het niet mee eens. Tegen Thiem was hij al duidelijk underdog en tegen Anderson en Berdych helemaal. Dat hij vervolgens tegen paupers moet (al was Young dat niet volgens jou toen hij tegen Kudla en Berdych speelde), is geluk.
Ik ben iemand die zegt dat zijn kwaliteiten een keer eruit moeten komen. Maar dan is het heel toevallig dat het juist deze week is en ook nog eens als hij helemaal niet zo'n goede loting heeft.

Je kende het verhaal van Thiem toch? Van 15 juli tot 7 augustus non-stop gespeeld met slechts enkele dagen rust. Dat is 3.5 week achter elkaar, dat houdt bijna niemand vol. En dan ook nog een lange reis. Dat alleen al maakte elke tegenstander van hem interessant.
Verder won Gulbis in de qualis van Rola en Mahut, prima spelers voor dat niveau. Dus de eerste tekenen van een opleving waren al zichtbaar.
Dus daarom gaf ik hem 40% (zie post meteen na de deadline). Dan is ie voor die prijs al bijna rendabel. Zeker als je in de 2e ronde een niet al te zekere Anderson tegen komt. Daar gaf ik hem volgens mij maar 20-25% tegen, maar dat bij elkaar opgeteld heb je een rendabele speler. Zeker als je dus de potentie van hem bekijkt.
Dus zo 'heel toevallig' is het absoluut niet. Dat is het sowieso al niet als je het op voorhand voorspelt en met deze argumentatie al helemaal niet.

Hetzelfde geldt voor andere qualis. Jongens als Berdych, Dimitrov, Gasquet, Simon en Anderson zijn gewoon verre van zeker deze weken/maanden. Elke week verliest er wel iemand uit dat rijtje vroeg. Dus absoluut niet verrassend als zo'n qualis daarvan wint, ook al is ie de underdog, dat zie je dus elke week.
Je had mij niet gehoord als ze allemaal verloren hadden, dan had ik gewoon de verkeerde keuze gemaakt. Maar ik hoor jullie nu wel (en niet op de juiste manier) als het uiteindelijk goed uitpakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(14-08-2015, 02:31 PM)andre Wrote:
(13-08-2015, 10:29 PM)Ad Wim Wrote: Ja, dat viel me dus meteen na de deadline al op. Wellicht niet meer gekeken of gewoon die qualis extreem onderschat.

Grappig dat mensen al maanden Gulbis kiezen en zeggen dat ie het een keer weer moet kunnen. Maar nu is het opeens heeeel gek dat ie van een paar paupers wint. 
Terwijl ie nu juist voor het eerst dit jaar twee potten achter elkaar won en een vermoedelijke tank had in de eerste ronde. 

Dat matchpoint voor Thiem op 7-6 in de tiebreak 2e set hoorde ook bij de tank?

Nee, maar die 6-1 in de derde set duidelijk wel.
En ik heb al erkend dat ik goed ben weggekomen in die partij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Volgens mij doe jij dat ook andersom altijd. Maar goed : Gulbis blijft een rare vogel. Denk wel dat hij er keihard af gaat vanavond
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Isner wint maar weer eens een tb met 11-9. Chardy mist sp op eigen service. 
Echt als die gasten als kyrgios en chardy de 1e set hadden gepakt dan was t afgelopen met die lange. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kyrgios is omgekocht door ad

Die laatste game in de 1e set sloeg nergens op
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(14-08-2015, 09:39 PM)buurs Wrote: Kyrgios is omgekocht door ad

Die laatste game in de 1e set sloeg nergens op

Ik denk eerder dat hij niet meer durfde te winnen. 
Reply
Isner mist 7 matchpoints en gaat eraf bij het eerste mp tegen....na meer dan 3 uur. 
Toch diep respect voor Big Johnny  Eusa_clap
Reply
Haha, adweek!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hmm, dat zei ik op basis van Isner.

Maar Gulbis mist dus nu gewoon 2 mps op 6-4 in de tb, waarvan Djoko op de eerste echt een bal achter op de lijn slaat.
Kan straks dus gewoon 400 punten verschil betekenen voor Murray. Toch een buursweek?
Of een week voor de mensen zonder Gulbis, want dit kan zomaar het verschil betekenen tussen 180 en 600 punten voor deze man.

Sowieso ontzettend kut voor mij dit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nishikori NID. Favoriet voor toernooiwinst! 
Reply
Haha die Nadal...
Jammer van Gulbis zeg..dat had zoden aan de dijk gezet...

Murray Nishi de pot van het toernooi
Kei Nishikori





Reply
Pff, dubbele kater zo.
Het was natuurlijk idioot geweest, maar verdomde lekker en misschien zelfs wel enorm bepalend.

Murray prima, Nadal jammer, maar niet zo heel belangrijk.
Inderdaad Kool, Murray moet winnen vanavond voor een geslaagd toernooi.

Enige troost is dat ik wel het zweeler-spel win.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad die klaagt nog steeds na bijna alleen maar meevallers  Bduh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Begint echt frustrerend te worden hoe het de laatste tijd gaat. Zie dat er maar één ander in de top 25 was met Gulbis en Isner...

Dit soort dingen moeten bij Cinci en US Open echt anders gaan vallen, anders is de motivatie wel weg voor de rest vh jaar.
Reply
Murray Nishi 480 punten potje tov GAE en Arjen. Murray 1.70 en Nishi 2.10. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Voor mij vooral een 240-punten potje met buurs, maar zeker ook belangrijk t.o.v. arjen en GAE.
Ik denk een spannende, close pot, maar toch Murray wel in 3.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het is tegen Buurs he...dus dan weet je het wel toch?  Wink
Reply
Ik houd me er maar aan vast deze pot dat het vooral een ad week is. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hahaha, 63 60. Maar zelfs nu zal buurs (en anderen) nog wel klagen.
Dat Nishi niet fit was of zo. Story of his life en juist daarom hem ook niet genomen na vorige week.

Murray NID in de finale. Nu hopen op een stuntje morgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Murray kan Djoko best hebben. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(16-08-2015, 03:18 AM)Ad Wim Wrote: Hahaha, 63 60. Maar zelfs nu zal buurs (en anderen) nog wel klagen.
Dat Nishi niet fit was of zo. Story of his life en juist daarom hem ook niet genomen na vorige week.

Murray NID in de finale. Nu hopen op een stuntje morgen.

Gefeliciteerd, niemand maakt zich druk hoor behalve jij!
Reply
Ha ha, die Ad

Die jongen heeft deze week alles meegezeten.
Ik neem aan dat murray vanavond ook wint.

Maar wie boeit het verder, behalve Ad?  Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad post ook gewoon om 4 uur 's nachts  Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mooie gewaagde keuze oa Ad 
Kei Nishikori





Reply
Ik vind dat Ad de onderscheiding meest fanatieke forummer verdiend!

500 punten erbij lijkt me een mooie prijs!  Bier

Misschien wordt zijn droom dan werkelijkheid
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
FTM punten deze week: Gasquet staat nog op 10 punten, dat moet natuurlijk 0 zijn (heeft niet gespeeld), kan zo maar cruciaal zijn aan het einde van het seizoen (ook al had ik Gasquet zelf ook)  Wink
Reply
Ik vind dat er anders bijzonder veel posts zijn voor mensen die zich niet druk maken...

En ik geef Murray ook wel redelijk wat kans, en de bookies ook.
De match-up is helaas het laatste jaar wel puur in het voordeel van Djokovic geweest.
Maar die is echt niet top en Murray scheen geweldig te zijn tegen Nishi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(16-08-2015, 10:45 AM)Mitch Wrote: FTM punten deze week: Gasquet staat nog op 10 punten, dat moet natuurlijk 0 zijn (heeft niet gespeeld), kan zo maar cruciaal zijn aan het einde van het seizoen (ook al had ik Gasquet zelf ook)  Wink

Thanks, is hersteld.
Reply


Forum Jump: