The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Cincinnati (TMS)
#61
Er wordt gespeculeerd over tanks/opgaves voor Djokovic en Murray....
Er wordt gespeculeerd over Federer als winnaar, de paniek slaat toe in de top?
Reply
#62
3 van 16 nog over. En dan ook nog eens geen djoko FedEx of Murray

Beetje geluk keihard nodig 
Kei Nishikori





Reply
#63
Prima uitslagen
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#64
Het gaat reteslecht en ik baal elke dag meer dat ik Federer niet heb, maar mijn alternatieven hebben gek genoeg al wel 400 punten gehaald met Dolgo en Dimitrov er nog in. Dus zo slecht is die keuze nog niet. Had echter wel iets meer verwacht van een aantal, zeker van Sock.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Jammer dat vis de 2e set niet heeft uitgeserveerd...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#66
Waar ik me aan vast houd, is dat Djokovic deze TMS nog nooit gewonnen heeft, de enige die ie nog mist.
Dat lijkt me wel een goede motivatie, tenzij ie echt geblesseerd is/raakt natuurlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Als Dimitrov vanavond nou eens stunt, dan maakt meteen goed wat ie in het voorjaar allemaal voor me heeft verprutst! Smile
Reply
#68
Oei, wat doet Djoko?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
Goffin geeft een dubbele break weg in de 3e set  Idontgetit

Ad jaar!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#70
Mooi, Djoko heeft er dus zin in. 
Dat idiote niveau kon Goffin ook niet volhouden. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Waarom ad voor djoko en Buurs tegen? Omdat ie berdych moet stoppen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#72
Pfff Cilic wat geef je het weg...zoveel beter
Kei Nishikori





Reply
#73
Mensen met Murray, wat een mazzel.
Reply
#74
Klote Dimi
Maak het dan ook gewoon af
Kei Nishikori





Reply
#75
Poe. Murray. Wat een comeback. 

Nadal eraf is prima. 

Federer wint het toernooi. 

Bij Berdych Max HF teken ik er voor. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#76
Dit gaat nergens meer over

Dubbele break achter in de 2e set...

5-2 achter in de 3e set

Mp overleeft...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#77
Bah wat een dramanacht. Karlo verliest 3e set tb, Nadal verliest 3e set tb, cilic die verliest van fokking gasquet, murray en djoko die op de rand van de afgrond stonden...het kon niet veel slechter uitpakken.

Enige hoop is Berdych die on fire lijkt te zijn.
Reply
#78
Klasse Andy. Grappig dat mensen blijven trappen in Nadal. Jammer dat het geen Fedal werd, dat was heerlijk geworden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
Tja, Nadal was bij een QF al redelijk rendabel. Dat hij van Lopez verliest is wel treurig.
Reply
#80
In dit soort wedstrijden zie je dat het mentaal gewoon compleet mis is bij m. 2/3 jaar geleden had ik bij het begin van een 3e set tiebreak een maandsalaris durven inzetten op Nadal. Inmiddels mist ie gewoon het zelfvertrouwen om dit soort wedstrijden er op karakter uit te slepen.
Reply
#81
Het is een groot deel vertrouwen, maar ook kwaliteit. Vroeger won ie dit soort partijen ook gewoon op routine doordat ie kwalitatief beter was dan 95% van het veld.
Nu allang niet meer en dus bij een slechte dag kan ie letterlijk van jan en alleman verliezen.
De kwaliteit om potjes er op een slechte dag uit te slepen hebben Djoko en Murray gewoon nog wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
(20-08-2015, 10:05 PM)centre court Wrote: Waarom ad voor djoko en Buurs tegen? Omdat ie berdych moet stoppen?

Voor mij inderdaad nog de enige hoop om Berdych uit de finale te houden. Of misschien een Wawrinka in goede vorm.
Buurs zal wel weer zeggen dat het geluk is dat Djokovic dit won, maar dat is natuurlijk veel te vroeg.
Pas als Djoko daadwerkelijk van Berdych wint in de SF, kun je er iets over zeggen, maar zover is het nog lang niet.
Hij is gewoon een beetje gefrustreerd deze weken dat het uit z'n vingers glipt door consequent slechte keuzes.

Maar een finale van Berdych zou niet eens rampzalig zijn, als Murray ook gewoon SF haalt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
Die Ad...

Beter wegkomen kan niet met murray  Idontgetit

Vorige week al de ene na de andere meevaller + 400 bonus
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#84
(21-08-2015, 09:49 AM)Ad Wim Wrote:
(20-08-2015, 10:05 PM)centre court Wrote: Waarom ad voor djoko en Buurs tegen? Omdat ie berdych moet stoppen?

Voor mij inderdaad nog de enige hoop om Berdych uit de finale te houden. Of misschien een Wawrinka in goede vorm.
Buurs zal wel weer zeggen dat het geluk is dat Djokovic dit won, maar dat is natuurlijk veel te vroeg.
Pas als Djoko daadwerkelijk van Berdych wint in de SF, kun je er iets over zeggen, maar zover is het nog lang niet.
Hij is gewoon een beetje gefrustreerd deze weken dat het uit z'n vingers glipt door consequent slechte keuzes.

Maar een finale van Berdych zou niet eens rampzalig zijn, als Murray ook gewoon SF haalt.

Is dat typisch neerbuigende naar anderen dat jij over je hebt typisch Amsterdams, of wat ?
Geef nu gewoon eens toe dat je met Murray een matige keuze maakt en aan alle kanten geluk hebt dat je voorsprong op Buurs (voorlopig) niet slinkt.
Nee, nu noemen we het 'kwaliteit'.

Federer - Berdych finale graag, qua vorm ook logisch.
Reply
#85
Wel eens gehoord van actie = reactie?
Als je eens je anti-ad-bril af zou zetten en uit de reet van buurs zou kruipen, zou je zien wie er steeds als eerste iets post. En überhaupt 80% van zijn posts aan mij wijdt. En dan reageer ik nog op 90% niet omdat het zonde van de tijd is (en ik ze godzijdank niet allemaal zie). Maar als iemand die ik mag hier iets aan me vraagt, reageer ik daarop.
Ik snap werkelijk niet waar je je druk om maakt en waarom je zo één kant op wijst, en valt over één opmerking, die je ook nog verkeerd interpreteert.
Wellicht omdat je hier pas net bent, en je de geschiedenis van buurs niet kent. Kom je nog wel achter, één brok frustratie als ie het niet kan winnen. Dat zie je wel aan een totaal onbelangrijke pot waar ie zo'n frustatiepost aan wijdt. En als ie kansloos is, boeit het hem allemaal zogenaamd niet meer.

En Murray is pas een slechte keus als ie vandaag verliest.

En waarom quote je buurs niet die van tevoren zei dat ie op het laatst Karlo/Querrey/Robredo eruit heeft gegooid voor Berdych. Als Berdych finale haalt, is dat dan geen geluk?
Of dat ik bijna Federer had gehad? Klasse hoor, zo selectief, siert je. Fijn weekend!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
Vandaag gaat Murray niet verliezen. Pas in de halve finale verwacht ik. 

Berdych moet eenvoudig langs Dolgo glippen om uitgerust aan een pot tegen Djoko/Wawie te beginnen. 
Kei Nishikori





Reply
#87
(21-08-2015, 10:49 AM)Ad Wim Wrote: Wel eens gehoord van actie = reactie?
Als je eens je anti-ad-bril af zou zetten en uit de reet van buurs zou kruipen, zou je zien wie er steeds als eerste iets post. En überhaupt 80% van zijn posts aan mij wijdt. En dan reageer ik nog op 90% niet omdat het zonde van de tijd is (en ik ze godzijdank niet allemaal zie). Maar als iemand die ik mag hier iets aan me vraagt, reageer ik daarop.
Ik snap werkelijk niet waar je je druk om maakt en waarom je zo één kant op wijst, en valt over één opmerking, die je ook nog verkeerd interpreteert.
Wellicht omdat je hier pas net bent, en je de geschiedenis van buurs niet kent. Kom je nog wel achter, één brok frustratie als ie het niet kan winnen. Dat zie je wel aan een totaal onbelangrijke pot waar ie zo'n frustatiepost aan wijdt. En als ie kansloos is, boeit het hem allemaal zogenaamd niet meer.

En Murray is pas een slechte keus als ie vandaag verliest.

En waarom quote je buurs niet die van tevoren zei dat ie op het laatst Karlo/Querrey/Robredo eruit heeft gegooid voor Berdych. Als Berdych finale haalt, is dat dan geen geluk?
Of dat ik bijna Federer had gehad? Klasse hoor, zo selectief, siert je. Fijn weekend!

Wellicht omdat jij veel interessanter bent (sorry Buurs). Jij en je ego vinden dat ook, dus wees blij dat er nog iemand is die je aandacht schenkt.
Verder geen zin om tijd te stoppen in een uitgebreide reactie; sommige mensen moeten werken!
Reply
#88
Makkelijk hoor.
En ik heb liever dat je je gewoon op het tennis en je eigen team richt.
Probeer ik ook zoveel mogelijk te doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Thxs  Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#90
(21-08-2015, 12:09 PM)Ad Wim Wrote: Makkelijk hoor.
En ik heb liever dat je je gewoon op het tennis en je eigen team richt.
Probeer ik ook zoveel mogelijk te doen.

Voor beide partijen denk ik beter inderdaad dat ik niet op jouw irrelevante posts reageer.
Al bepaal jij uiteraard niet wat ik doe en niet doe (je ego denkt zeker van wel Eusa_clap )
Ik zie geen relevantie, laat staan toegevoegde waarde, om met jou verder in discussie te gaan.
Reply


Forum Jump: