The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open
Lekker Kevin en Federer. Belangrijkste keuze van dit toernooi pakt goed uit. Nu Federer voor 2000 graag. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Anderson heeft de laatste 4 ontmoetingen met waw gewonnen.  Smoking
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haha die Murray...lag echt compleet aan hem zelf
Balen van Berdych, dat kost me een leuk ftm toernooi
Kei Nishikori





Reply
Pfft wat een dramatische keuzes maak ik de laatste weken. Neem Murray niet, die wint het toernooi. Neem Murray wel verliest in de 4e ronde. Neem Tsonga wel, verliest in de 2e ronde, neem Tsonga niet zit er nog steeds in. Neem Cilic wel, verliest in 3e ronde, neem hem niet zit er nog steeds in.
Reply
Prima Roger, Stan en Richard! Ook lekker Kevin.
Als Stan het toernooi hier wint gaat de hele boel op z'n kop! 
Zie het niet gebeuren, want z'n ondergrens lag gisteren in set 2 nog bijna lager dan die van menig amateurtennisser.

Wat zou het geniaal zijn als Roger nog eens een GS kan pakken...
Reply
Jaaaaaa!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Feli Ad!
Reply
Murray you fuckin' wanker... FU  
Reply
(08-09-2015, 08:18 AM)NickHop27 Wrote: Prima Roger, Stan en Richard! Ook lekker Kevin.
Als Stan het toernooi hier wint gaat de hele boel op z'n kop! 
Zie het niet gebeuren, want z'n ondergrens lag gisteren in set 2 nog bijna lager dan die van menig amateurtennisser.

Wat zou het geniaal zijn als Roger nog eens een GS kan pakken...

We zijn het zowaar eens!
Ik ben nog wel bang voor Wawrinka hoor, al lijkt me winst niet zo waarschijnlijk.
En echt op z'n kop gaat het ook weer niet, maar het zou wel wat veranderen ja.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(08-09-2015, 08:53 AM)_Tampie Wrote: Feli Ad!

Thanks man. Dit is wat ze noemen een Vorentscheidung.
Nu moet Federer nog maximaal profiteren. Gasquet lijkt me NID, maar Wawrinka zeker niet, en Djoko nog minder.
Maar een finale doe ik het voor en dan gaat het er goed uit zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Weet niet wat ik van Anderson def Murray moet denken. Zowel goed als slecht voor mij. Wawrinka is in zo'n matige vorm dat ie er tegen beide af gaat. Maar goed Anderson nog nooit zover gekomen en wie weet kan Stan zijn vorm laten stijgen. Dan wordt het wel heel leuk met zowel Federer Wawrinka en misschien Tsonga ook nog in de HF.
US open is sowieso een Stille toernooi met vorig jaar Cilic en Nishikori in mijn team.
Vanaf Azie wordt het pas weer kloten Rolleyes
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(08-09-2015, 07:13 AM)centre court Wrote: Anderson heeft de laatste 4 ontmoetingen met waw gewonnen.  Smoking

Heb gisteren 1,5 set gezien en hij speelde echt uit z'n reet zo goed, ongelooflijk.
Het ging alleen mis in de TB en toen ie een bak bps miste vroeg in de 4e set, geloofde ik er niet meer in.
Heerlijk dat ie toch doordrukte en de zwakke vorm van Murray onderstreepte.

Je ziet echter vaak bij dit soort subtoppers dat ze na zo'n high ver terug zakken als ze opeens niet meer zo de underdog zijn.
Dus ik denk dat ie eraf gaat tegen Wawrinka. Die hoefde ook nog niet tot nu toe en kan er opeens staan met zijn hoge piek.

Die pot maakt mij echter weinig uit. Wint Anderson, dan halen tampie en cc meer punten, maar heeft Federer (of Gasquet) het makkelijker in de SF.
Wint Wawrinka, blijft de schade op cc en tampie beperkt.

Anderson sowieso een sterke keus.
Wawrinka trouwens ook. Riep het al voorafgaand. Als ik niet zo hoog had gestaan, had ik hem zeker genomen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Feli Ad

Gegokt en verloren
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Murray mag een bloemetje verwachten na dit jaar Ad?

Iedere keer pakt je keuze met hem goed uit...
Kei Nishikori





Reply
(08-09-2015, 09:52 AM)Ad Wim Wrote:
(08-09-2015, 08:18 AM)NickHop27 Wrote: Prima Roger, Stan en Richard! Ook lekker Kevin.
Als Stan het toernooi hier wint gaat de hele boel op z'n kop! 
Zie het niet gebeuren, want z'n ondergrens lag gisteren in set 2 nog bijna lager dan die van menig amateurtennisser.

Wat zou het geniaal zijn als Roger nog eens een GS kan pakken...

We zijn het zowaar eens!
Ik ben nog wel bang voor Wawrinka hoor, al lijkt me winst niet zo waarschijnlijk.
En echt op z'n kop gaat het ook weer niet, maar het zou wel wat veranderen ja.

Wat een weelde! Smile
Doelde meer op een mogelijkheid dat ik dan de top-5 of top-3 nog zou kunnen halen.
Kans op Wawrinka acht ik echter vrij klein met deze vorm van Federer.
Reply
(08-09-2015, 12:05 PM)kooltje Wrote: Murray mag een bloemetje verwachten na dit jaar Ad?

Iedere keer pakt je keuze met hem goed uit...

Valt wel mee, toch? Dit toernooi echt niet overwogen.
Op Wimbledon had ik hem, werd ie eraf getikt door Federer in de SF. In Cincy hetzelfde.
Op RG had ik hem niet, won ie van troef Ferrer om de SF te halen.
Alleen in Montreal pakte het heel fijn uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(08-09-2015, 12:07 PM)NickHop27 Wrote:
(08-09-2015, 09:52 AM)Ad Wim Wrote:
(08-09-2015, 08:18 AM)NickHop27 Wrote: Prima Roger, Stan en Richard! Ook lekker Kevin.
Als Stan het toernooi hier wint gaat de hele boel op z'n kop! 
Zie het niet gebeuren, want z'n ondergrens lag gisteren in set 2 nog bijna lager dan die van menig amateurtennisser.

Wat zou het geniaal zijn als Roger nog eens een GS kan pakken...

We zijn het zowaar eens!
Ik ben nog wel bang voor Wawrinka hoor, al lijkt me winst niet zo waarschijnlijk.
En echt op z'n kop gaat het ook weer niet, maar het zou wel wat veranderen ja.

Wat een weelde! Smile
Doelde meer op een mogelijkheid dat ik dan de top-5 of top-3 nog zou kunnen halen.
Kans op Wawrinka acht ik echter vrij klein met deze vorm van Federer.

Ah zo, ja dat zeker. Als ie van Anderson wint, heb je een uitstekende week, en wie weet wat er dan nog mogelijk is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat me steeds opvalt als ik kijk, is dat die banen zo lightning fast zijn. Ik wist altijd wel dat het snel was, misschien wel de snelste outdoor HC-baan die er is, maar het lijkt dit jaar echt sneller dan ooit. Sowieso vele malen sneller dan Wimbledon.
Dat vermoeden werd op voorhand al geopperd door de nieuwe dakstructuur, en dat pleitte ook voor mijn keuze voor Federer. Hopelijk maakt dat net het verschil in een mogelijke finale tegen Djokovic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(08-09-2015, 01:08 PM)Ad Wim Wrote:
(08-09-2015, 12:05 PM)kooltje Wrote: Murray mag een bloemetje verwachten na dit jaar Ad?

Iedere keer pakt je keuze met hem goed uit...

Valt wel mee, toch? Dit toernooi echt niet overwogen.
Op Wimbledon had ik hem, werd ie eraf getikt door Federer in de SF. In Cincy hetzelfde.
Op RG had ik hem niet, won ie van troef Ferrer om de SF te halen.
Alleen in Montreal pakte het heel fijn uit.

Ja meer de laatste weken inderdaad...
Kei Nishikori





Reply
(08-09-2015, 01:12 PM)Ad Wim Wrote: Wat me steeds opvalt als ik kijk, is dat die banen zo lightning fast zijn. Ik wist altijd wel dat het snel was, misschien wel de snelste outdoor HC-baan die er is, maar het lijkt dit jaar echt sneller dan ooit. Sowieso vele malen sneller dan Wimbledon.
Dat vermoeden werd op voorhand al geopperd door de nieuwe dakstructuur, en dat pleitte ook voor mijn keuze voor Federer. Hopelijk maakt dat net het verschil in een mogelijke finale tegen Djokovic.

Toch presteren de servicekanonnen niet bovengemiddeld. 
Anderson wel natuurlijk, maar die was de week hiervoor ook al goed, dus niet van baan afhankelijk. 
Kei Nishikori





Reply
De kwartfinales worden over het algemeen toch wel bezet door hardhitters. Niet per se de Karlovicen en Groths van deze wereld maar Cilic, Tsonga, Lopez, Anderson. Toch allemaal gasten die hard serveren maar vooral harde groundstrokes hebben.

Gasquet is een beetje de lelijke eend in de bijt, maar goed neem aan dat die simpel weggetikt wordt.
Reply
Wat Mac zegt: Lopez, Anderson, Tsonga en Cilic zijn redelijk vreemde eenden in de bijt als je naar dit seizoen kijkt, presteren voor de rest maar matig.
En zijn typisch gasten voor een snelle HC-baan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
service van Tsonga loopt totaal niet...essentieel dat die beter gaat lopen 
Kei Nishikori





Reply
Voor het eerst gebroken dit toernooi. Kom op nou. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Cilic duidelijk beter momenteel
Had meer gehoopt na goed toernooi van tsonga 
Kei Nishikori





Reply
Pfoe, wat staat Tsonga matig te spelen vandaag. Cilic hoeft er weinig voor te doen.
Reply
Geblesseerd volgens Kristie. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Derde set nu wel binnen. Ben benieuwd of hij nog wat kan.
Reply
3 mps weggewerkt, tb pakken en dus 5e set!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En die dan verliezen...balen

López setje gepakt maar das niet genoeg helaas...hup Feli
Kei Nishikori





Reply


Forum Jump: