The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open
#31
(30-08-2015, 10:22 PM)NickHop27 Wrote: Nishi withdrawals of US open with knee injury!


Ga eerst eens goed Engels leren voordat je probeert grappig te zijn....... cry
Reply
#32
(31-08-2015, 12:26 AM)Kraai Wrote:
(30-08-2015, 10:22 PM)NickHop27 Wrote: Nishi withdrawals of US open with knee injury!


Ga eerst eens goed Engels leren voordat je probeert grappig te zijn....... cry

Doe jij dat dan met je Nederlands? Zijn we allemaal blij! Wink
Reply
#33
Troef Nishi meteen om 17 uur, mooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Blijft een mooie loting...Zelf voor de outsiders gegaan om nog wat van de grote marge in te halen.

Dolgo heeft leuk tennis laten zien en zou Nishi best kunnen pakken in ronde 3. (al is de HTH  3-0 voor Nishi). 
Verder verwacht ik dat Lopez het minimaal tot een gevecht met Djoko brengt...
Ook voor het onderste deel zou een verassing welkom zijn met Berdych én Wawrinka ipv Federer of Murray. 
Kei Nishikori





Reply
#35
Ik heb er gisteren niet meer naar gekeken, helemaal vergeten. Daardoor mijn eerste team nog staan met Nadal, Tsonga, Dimitrov en Anderson die me wel aardige gokjes leken. Misschien een wat hoog onzekerheidsgehalte. Met Federer gehoopt af te wijken maar is toch veel gekozen. Opmerkelijk hoe weinig Djoko is gekozen. Hij paste niet samen met Murray en/of Federer, dat zal bepalend zijn geweest.

We gaan het zien, het kan alle kanten op. Ik denk wel dat Djoko 'gewoon' het toernooi wint. Maar ik was te laf om hem te nemen.
Reply
#36
Dat klopt, maar hij is dan ook gewoon 6000 euro duurder. Daarvoor kom je een heel end richting die 800 extra punten voor winst. Kun je zelfs bijna Federer en Nishi voor nemen, dat zegt genoeg.
Plus dat ie gewoon niet in vorm was de afgelopen weken en ik hem maar nipt favoriet vind in de finale. Dat maakt hem wel rendabel, maar een no-go voor mij omdat je te veel concessies moet doen en het risico veel te groot is.

Verder had ik Nadal nooit genomen en vind ik Dimitrov wel een leuke gok. Had bij jou ook wel iemand als Wawrinka verwacht. Niet al te veel risico, want QF lijkt me duidelijk en heeft een hoge piek dus kan ook zomaar 2000 punten halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
(31-08-2015, 09:44 AM)kooltje Wrote: Blijft een mooie loting...Zelf voor de outsiders gegaan om nog wat van de grote marge in te halen.

Dolgo heeft leuk tennis laten zien en zou Nishi best kunnen pakken in ronde 3. (al is de HTH  3-0 voor Nishi). 
Verder verwacht ik dat Lopez het minimaal tot een gevecht met Djoko brengt...
Ook voor het onderste deel zou een verassing welkom zijn met Berdych én Wawrinka ipv Federer of Murray. 

Wawrinka een erg mooie keus in die positie inderdaad. Kan zomaar het toernooi winnen.
Lopez zie ik al vroeg verliezen en zeker Djoko niet halen. Berdych zie ik het ook niet in, hopelijk exit tegen Gasquet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Berdych toch wel aardige resultaten hier en Lopez vond ik vorige week erg goed spelen en heeft meestal wat extra's op GS. 

Maar natuurlijk geen zekerheidjes...
Kei Nishikori





Reply
#39
(31-08-2015, 10:45 AM)Ad Wim Wrote: Dat klopt, maar hij is dan ook gewoon 6000 euro duurder. Daarvoor kom je een heel end richting die 800 extra punten voor winst. Kun je zelfs bijna Federer en Nishi voor nemen, dat zegt genoeg.
Plus dat ie gewoon niet in vorm was de afgelopen weken en ik hem maar nipt favoriet vind in de finale. Dat maakt hem wel rendabel, maar een no-go voor mij omdat je te veel concessies moet doen en het risico veel te groot is.

Verder had ik Nadal nooit genomen en vind ik Dimitrov wel een leuke gok. Had bij jou ook wel iemand als Wawrinka verwacht. Niet al te veel risico, want QF lijkt me duidelijk en heeft een hoge piek dus kan ook zomaar 2000 punten halen.

Wawrinka heeft er wel ingestaan bij mij, maar moest er toch net wat teveel anderen voor weglaten. Ik heb geen echt sterk alternatief in dat stuk. Buiten Federer zijn het allemaal halve gasten overigens. Nadal ook, kan er zomaar uit tegen Coric, maar ik verwacht toch wel dat hij de QF zal halen. En dan tegen Djoko, wie weet.
Reply
#40
Sinds Madrid is Berdych verre van zeker meer, dus ik zou er niet te veel op rekenen.
Kan natuurlijk nog steeds prima QF halen, maar ook van Gasquet of Kudla verliezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
(31-08-2015, 01:21 PM)_Tampie Wrote:
(31-08-2015, 10:45 AM)Ad Wim Wrote: Dat klopt, maar hij is dan ook gewoon 6000 euro duurder. Daarvoor kom je een heel end richting die 800 extra punten voor winst. Kun je zelfs bijna Federer en Nishi voor nemen, dat zegt genoeg.
Plus dat ie gewoon niet in vorm was de afgelopen weken en ik hem maar nipt favoriet vind in de finale. Dat maakt hem wel rendabel, maar een no-go voor mij omdat je te veel concessies moet doen en het risico veel te groot is.

Verder had ik Nadal nooit genomen en vind ik Dimitrov wel een leuke gok. Had bij jou ook wel iemand als Wawrinka verwacht. Niet al te veel risico, want QF lijkt me duidelijk en heeft een hoge piek dus kan ook zomaar 2000 punten halen.

Wawrinka heeft er wel ingestaan bij mij, maar moest er toch net wat teveel anderen voor weglaten. Ik heb geen echt sterk alternatief in dat stuk. Buiten Federer zijn het allemaal halve gasten overigens. Nadal ook, kan er zomaar uit tegen Coric, maar ik verwacht toch wel dat hij de QF zal halen. En dan tegen Djoko, wie weet.

Het lullige van die halve gasten is dat ze in de eerste ronde kunnen verliezen, maar ook QF of zelfs SF kunnen halen: Gasquet, Tsonga, Dimitrov, Nadal, etc.
De kunst is om de juiste eruit te kiezen. Of ze proberen te mijden en te vertrouwen op de grote jongens, zoals ik heb gepoogd.

Ben benieuwd naar de eerste upsets. Vanavond zou ik er niet heel gek van opkijken als Robredo, Bautista, Seppi, Raonic, Lopez, Johnson en Dimitrov verliezen, ondanks dat ze favoriet zijn.
Nadal en Nishikori hebben ook een tricky tegenstander, maar ik kan me niet voorstellen dat die verliezen in best-of-5. Paire ook niet echt de beste voorbereiding gehad.
Ferrer kan er ook nog af natuurlijk, als ie totaal niet fit blijkt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Die upsets zie ik niet gebeuren. Die winnen bijna allemaal met 3-0 vermoed ik. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#43
Ik zeg ook niet dat ik denk dat het gaat gebeuren, ik zou het niet verrassend vinden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Ik zou het niet verrassend vinden als Coric wint van Nadal vannacht.
In elk geval zeker een gokje waard  Cool
Reply
#45
Nou, daar gaan we. Go Kei!
En in mindere mate Ebden.

Kan iemand even vertellen wat er nu op Eurosport International wordt uitgezonden?
Weet ik of ik snel (door de regen) naar huis moet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Wat een spanning

Succes ad
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#47
(31-08-2015, 05:05 PM)Ad Wim Wrote: Nou, daar gaan we. Go Kei!
En in mindere mate Ebden.

Kan iemand even vertellen wat er nu op Eurosport International wordt uitgezonden?
Weet ik of ik snel (door de regen) naar huis moet.

Nu nog de Vuelta, vanaf 18u tennis. 
Reply
#48
Ah, dank.

Ga eens breaken, Kei.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Break paire  Hakkuh
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#50
Begin is lekker, Kei mist 0-40 en Ebden mist bp, en nu beiden een break achter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Setje Paire. Sowieso al overwerk dus voor de niet fitte Kei. 

En als Paire in de zone is dan is ie in staat om dit door te trekken. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#52
Totaal onnodig setverlies, nu geen grappen meer. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Inderdaad, en dan afmaken, dat zal het lastigste zijn voor Kei.
Wel leuk dat Ad nog een beetje gaat choken, dat houdt de spanning er nog even in. Anders krijgt het FTM seizoen ook zo'n anticlimax.
Reply
#54
Dimitrov en Goffin beginnen sterk!
Ga door Paire, laat Ad maar zweten Wink
Reply
#55
(31-08-2015, 05:59 PM)_Tampie Wrote: Inderdaad, en dan afmaken, dat zal het lastigste zijn voor Kei.
Wel leuk dat Ad nog een beetje gaat choken, dat houdt de spanning er nog even in. Anders krijgt het FTM seizoen ook zo'n anticlimax.

Precies, daarom doe ik het. Als ik niet zo slecht zou presteren op de GSs, zou het ook maar saai zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Hop, ik zet de stream aan en meteen break. Ad-jaar!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Kei trouwens niet op Eurosport Ad....zowel op eurosport 1 en 2 alleen maar vrouwen tennis. 
Thank God for streams !
Reply
#58
Hop, easy set. Lekker doorgaan zo, kan alleen maar beter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Ai, daar moet je meteen toeslaan met 0-30 en 2e service, die ook nog eens op de lijn was.

Goffin kon het Djokovic wel eens heel lastig gaan maken trouwens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Haha, nu weer een 15-40 gemist. Al serveerde Paire het goed weg. Daar moet ie het ook echt van hebben, want van achteruit is het eenrichtingsverkeer. En Kei wint al z'n servicegames ook op love. Die forehand van Paire is zo raar/slecht. 
Maar maak het maar gewoon easy en pak die kansen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: