The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open
#61
Paire mist ook nog even een 15-40 om terug naar 4-4 te komen. Nishi lijkt niet in goede doen. Maar ad zal ons zo wel doen geloven dat paire uit z'n reet speelde en nishi nóg beter. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#62
Paire speelt dramatisch en Nishi nauwelijks beter. Als die de finale haalt.. Dan snap ik het echt niet meer. 
Reply
#63
Finale is natuurlijk sowieso geen optie. 720 Max maar dan is ie rendabel. Dus minder graag. Rondje 3 eruit lijkt me prima. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#64
Nishi heeft nog tijd om te groeien, van Ilhan zal hij ook niet wakker liggen.
Reply
#65
Inderdaad ja, omdat ik altijd van die onrealistische analyses geef...
Vervelend he, als mijn spelers winnen?

Kei was 1.5 set erg goed, maar de laatste halve set een stuk minder.
Paire is raar en matig, maar ik had ook niks meer verwacht. Serveert alleen erg goed.

Belangrijkste is dat ie gewoon fit lijkt. Als ie dat blijft, staat ie gewoon in de SF.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
(31-08-2015, 06:57 PM)NickHop27 Wrote: Paire speelt dramatisch en Nishi nauwelijks beter. Als die de finale haalt.. Dan snap ik het echt niet meer. 

Dus als Djokovic vandaag slecht speelt, wat heeeeeel gek is voor een eerste ronde, is het ook opeens raar als ie het toernooi wint? Logische redenatie, de rest van het toernooi baseren op een eerste ronde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Och och och... Druk hoog Thomas?
Reply
#68
Nee hoor, verre van.

Nishikori vergeet het even te beslissen, en weer redt Paires service hem. Dit keer een gefrustreerde 2e service ace.

En die kutwijven maken er weer een marathon van hoor, pff.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
Op andere banen gaat Tsonga uiteraard easy, en wint Lopez helaas de set, terwijl ie een break en 5-3 in de TB achter stond.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Nishi nu op Eurosport...

Tsonga gaat als een sneltrein
Kei Nishikori





Reply
#71
(31-08-2015, 07:20 PM)Ad Wim Wrote: Op andere banen gaat Tsonga uiteraard easy, en wint Lopez helaas de set, terwijl ie een break en 5-3 in de TB achter stond.

5-2 zelfs. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#72
Nu erg matig niveau. Maak het maar snel af. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
(31-08-2015, 07:30 PM)Ad Wim Wrote: Nu erg matig niveau. Maak het maar snel af. 

Toch een interessante pot met twee "niet standaard" spelers...
Benieuwd of Nishi het in vier kan, anders toch wel direct een zware opgave voor hem
Kei Nishikori





Reply
#74
Ja, liever niet inderdaad. Heb wel echt het idee dat ie nog een stuk beter kan, Paire trouwens ook. Lijkt wel alsof ze al 5 uur op de baan staan, zo loom. Is waarschijnlijk ook wel warm.
Blijf het bijzonder vinden dat je met zo'n forehand zo hoog kan staan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Nou, tb, hup. Liever niet meer van die dfs, dan moet het goed komen. En veel 2e services van Paire.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
Wat een fouten van Paire...Jammer 

Lopez in ieder geval wel op stoom inmiddels
Kei Nishikori





Reply
#77
Dure returnfout op 5-3.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
MP op Eigen service mis, 6-6
Reply
#79
Jezus, en dan zo'n afzwaaier op mp. Was geen vuiltje aan de lucht...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
En dan sp voor Paire...
Reply
#81
En we spelen een vijfde set.
Reply
#82
Haha wat geeft hij het weg...Leuk vijfde set!
Kei Nishikori





Reply
#83
Wat is dit nu weer dan? Niks aan de hand, prima tb en nu opeens vijfde set. Twee mps gemist ook.
Wordt het zo'n toernooi?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Nid dat nishi 720 pnt pakt
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#85
Bad day at the office....
Reply
#86
5-2, 6-4 voor en dan 8-6 verliezen met twee ongelooflijke forehandfouten die ie al games niet gemaakt had.
En die reactie van Paire dan ook, alsof ie die tb op mentaliteit won.

Gelukkig volgende ronde Ilhan dus een extra set kan geen kwaad.
Maar zou fijn zijn als ie eens wat meer returns zou maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
En alles zit dan ook tegen.
Poeh, dit wordt nog verdomde lastig, al liet Kei net wel zien dat ie er iig nog zin in heeft en het nog kan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
Ad heb jij FTM of TM nou al eens eerder gewonnen of niet? Wel podium toch?
Reply
#89
Die Paire gaat dit gewoon winnen. Toch?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#90
(31-08-2015, 08:00 PM)_Tampie Wrote: Ad heb jij FTM of TM nou al eens eerder gewonnen of niet? Wel podium toch?

Neen, 1x gechoked en derde geworden. Verder nog een keer vijfde en paar keer top tien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: