The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open
#91
De helft van m'n achterstand op ad inlopen als paire hier wint. Kom op dan. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#92
En dan gaat Paire vanuit het niets ook nog eens goed spelen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
Paire eindelijk 0/30 benut, break!
Reply
#94
Ad heeft nishi = nid winst nishi
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#95
Hoe kun je nou als goede returner na vijf sets die service nog steeds niet lezen? Het is geen Karlovic...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
Nou, maak het maar af, Benoit. Je weet toch zeker dat hij nog gaat lopen kutten...
Reply
#97
Paire speelt opeens de wedstrijd van zijn leven en Nishi de slechtste van dit jaar. Dan wordt het lastig. Ze doen er alles aan om me niet te laten winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
Ik denk dat ze het bewust doen Thomas Fransman
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#99
Choke graag! Opstaan topper graag!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
72x gekozen...allen kansloos voor weekwinst Eusa_clap
Kei Nishikori





Reply
Tja, je weet dat het zo gaat op een GS bij mij dit jaar. 
Twee mps gemist door mijn grootste troef, een van de grootste stunts van dit jaar, typisch.

Weinig aan te analyseren ook, behalve dat ik achteraf minder risico had moeten nemen, maar dat zou te makkelijk zijn. Maar zo'n scenario verzin je niet. Kei ook gewoon fit. Zonder echt goed te spelen de wedstrijd voor het grijpen, 180 punten voor het grijpen, en dan dit. 

Feli haters. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima eerste dag, dan mag Jano of Johnson zelfs verliezen... 
Reply
Domme keuze wordt afgestraft

Dik eraf tegen murray en daarna geblesseerd 
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haha die Kei... Big Grin
Reply
Die Ad....
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tja, weloverwogen niet genomen, maar toch zeker aan getwijfeld. Al denk ik dat ik er wel 60 heb overwogen. Vooral het alternatief in dat kwart vond ik lastig, ik heb Cilic lang er in gehad maar uiteindelijk moeten Tsonga en/of Dimitrov profiteren. Anders is het nog maar weinig waard.
Reply
Prima Benoit
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als dit maar niet het begin van een buursweek is. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nog niemand kwijt Big Grin  tampieweek?
Reply
Zo zuur dat je vrijwel het hele jaar de goede keuzes maakt, en dan in een paar toernooien cruciale fouten maakt, die duizenden punten kosten: op rg wel Djoko, op Wimbledon dan weer niet, in Cincy Federer en nu Nishi. Dit ook nog eens mps mist. Wie weet hoe het anders was gegaan.
You win some, you lose some, zullen we maar zeggen. Hopelijk blijft de schade beperkt tot zo'n 500 punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat laatste hangt af van wie er halve finalist wordt in het 2e kwart. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
In zo'n week zal het wel Dimitrov worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Veel te veel spelers al kwijt
Met name Dolgo was belangrijk 
Kei Nishikori





Reply
Dat van die onzekere paupers heb ik gelukkig wel goed gezien.
Damn, het was zo'n goed begin geweest als Nishi die forehand op mp 3 cm naar links had geslagen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tja, tegen een opgave is niet te managen

Johnson die in iedere set een break voorsprong weggeeft
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(01-09-2015, 08:53 AM)buurs Wrote: Tja, tegen een opgave is niet te managen

Johnson die in iedere set een break voorsprong weggeeft

Dat laatste is echt absurd.. Fognini die niks kan op hc en Johnson die dit gewoon behoort te beslissen.

8 opgaves op dag 1 of zo? lang leve de US Open, ieder jaar hetzelfde liedje (voor m'n gevoel).
Ik kan het nog begrijpen ook met een Nederlands klimaat in het kwadraat qua benauwdheid en 35 graden.
Reply
Sinds wanneer wordt de US Open op gravel gespeeld?
Reply
Dolgo 5-2 voor in de 3e set.... 4 sp gemist en dan opgeven  Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Sjonge. Ymer kan ik mee leven maar Dolgo en Johnson is wel heel triest.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Prima PHM...even 90 punten oprapen 
Kei Nishikori





Reply


Forum Jump: