The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open
Nishioka wordt anders lastig zat
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klopt, groot talent.
Laat die Jap dan maar wel winnen, als pleister.

Moest kiezen tussen phm en gulbis. Phm idd potentieel 90, Gulbis meer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kokki rugklachten als ie 2-1 in sets voor komt pfff
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Het is dus kramp
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En opgave Gulbis. Dat is de 2e na Dolgopolov. Lekker is dat pff
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(01-09-2015, 09:37 PM)Stille Wrote: En opgave Gulbis. Dat is de 2e na Dolgopolov. Lekker is dat pff
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kokki gaat de volgende opgave zijn...
Reply
Survival of the fittest daar in NY........als het weer zo blijft dan zie ik de kansen van Nadal toch flink stijgen.
Reply
Donderdag wordt het zelfs 35 raden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wat is dat daar met die blessures joh? Ze vallen daar met bosjes. En werkelijk allemaal in mijn nadeel. Maar ik wil daar na de exit van Nishi en de topvorm van fedex maar niet al te veel over klagen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zijn geen echte blessures...onder deze omstandigheden gewoon niet fit genoeg/kramp enz...niets meer niets minder.
Reply
Prima uitslagen. Gulbis is jammer, maar tegen blessures is niet te managen, wordt hier wel eens gezegd. Spijtig, met Simon eraf en Troicki in dramavorm.
Nu Anderson, Donaldson en Querrey er nog af.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(01-09-2015, 09:57 PM)Kraai Wrote: Survival of the fittest daar in NY........als het weer zo blijft dan zie ik de kansen van Nadal toch flink stijgen.

Tegen wie, Djokovic? Die heeft daar allang niet zo'n last meer van. En dan worden het misschien 8 games ipv 7.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Met Donskoy en Youzhny een paar mooie rendementstoppers. Mis eigenlijk alleen Krajinovic tot nu toe.
GAE een paar mooie keuzes. Buurs mist ook geen goede kleintjes. CC lijkt een paar kleintjes en Gasquet te missen. Tampie kan dat nog goed maken met zijn halve jongens.

Alles zal nu gaan om Murray-Federer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Alles valt fout  Idontgetit

Kwerrie  Doh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Murray Federer natuurljk heel reëel Ad maar om alle subtoppers even te vergeten gaat ook wat ver
Kei Nishikori





Reply
(01-09-2015, 11:40 PM)Ad Wim Wrote: Alles zal nu gaan om Murray-Federer.

Daar wordt het grote verschil gemaakt in het klassement, dat lijkt me duidelijk. Kleine en halve jongens kunnen daar slechts marginaal extra verschillen in maken. Murray-Federer wordt een pot voor 960 en mogelijk zelfs 1760 punten tegenover 'de andere helft'.
Reply
Ik denk dat de juiste subtoppers heb met Gasquet, Chardy en Tsonga en eigenlijk alleen Dimitrov gevaarlijk is die ik niet heb. In de kleintjes mis ik ook vrijwel niets. Dus als Cilic z'n werk doet, gaat het effectief alleen om Murray-Federer.

Ook al ben ik blij dat de voorspellingen over die onzekere knakkers uitkomt en er een hoop voor 10 punten wegvallen, en zo de schade van mijn slechte keuze Nishikori beperkt blijft, er blijft een nare smaak hangen van het verlies van Nishikori. Als ie een mp had gepakt, had ik nu echt op rozen gezeten. Had ie Ilhan en Robredo moeten verslaan voor 180 punten, en dan Tsonga en Cilic voor 720. Maar ik zal er vanaf nu niet meer over zeuren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee hoor, ik heb ze beide  Smile Smile
Een probeersel....
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Zit Buurs nou te zeuren terwijl ie enorm weg komt met Gasquet?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Arjen4president lijkt trouwens flink af te haken, met Nishikori maar ook Johnson, Querrey, PHM, Gulbis, etc.
Nog maar 3 man over.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ramos in iedere set geserveerd voor de set...Wawrinka nog wel wat werk te doen dus

Vandaag weinig te gokken met al die lage quotes. Ik verwacht eigenlijk alleen een aardige wedstrijd bij Raonic - Verdasco. 
Kei Nishikori





Reply
(01-09-2015, 11:40 PM)Ad Wim Wrote: Met Donskoy en Youzhny een paar mooie rendementstoppers.

Youzhny (nog) niet hoor, in een GS ben je geen topper met meer dan 12 euro per punt. Het is aardig, niet veel meer dan dat. Het is vergelijkbaar met Murray SF.

Het zou betekenen dat je met 1900 punten spreekt van een toprendement.
Reply
En je hebt alleen maar wat aan kleintjes met een aardig rendement als je (sub)toppers veel punten pakken. Anders zijn het kruimels.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(02-09-2015, 11:20 AM)_Tampie Wrote:
(01-09-2015, 11:40 PM)Ad Wim Wrote: Met Donskoy en Youzhny een paar mooie rendementstoppers.

Youzhny (nog) niet hoor, in een GS ben je geen topper met meer dan 12 euro per punt. Het is aardig, niet veel meer dan dat. Het is vergelijkbaar met Murray SF.

Het zou betekenen dat je met 1900 punten spreekt van een toprendement.

Wellicht niet de juiste terminologie voor Youhzny, maar het ging me om de kleintjes die hun 1e ronde winnen.
Dat zijn er uiteindelijk verdomde weinig. Dan ben ik blij dat ik er twee heb.

En Murray heeft nog een hele weg te gaan tot de SF, Youzhny staat er nu al en heeft een positieve H2H tegen Isner.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(02-09-2015, 11:17 AM)kooltje Wrote: Ramos in iedere set geserveerd voor de set...Wawrinka nog wel wat werk te doen dus

Vandaag weinig te gokken met al die lage quotes. Ik verwacht eigenlijk alleen een aardige wedstrijd bij Raonic - Verdasco. 

Klopt, maar ik schakelde gisteren even in en toen speelde ie op 6-5 een wereldgame met een aantal onmogelijke winners die we van hem kennen.
Dus ik houd hoop bij een eventuele QF tegen Murray. Die overigens ook niet al te goed speelde gisteren, las ik.

Weinig te lezen uit die eerste rondes. Het is vooral zaak om in deze condities niet te veel krachten te verspelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Taro Daniel was trouwens 1e LL en zat maar te wachten, en ziet dan 10 opgaves...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(02-09-2015, 03:06 PM)Ad Wim Wrote: Taro Daniel was trouwens 1e LL en zat maar te wachten, en ziet dan 10 opgaves...

Haha, dat is inderdaad heel zuur voor zo'n jongen
Reply
(02-09-2015, 03:06 PM)Ad Wim Wrote: Taro Daniel was trouwens 1e LL en zat maar te wachten, en ziet dan 10 opgaves...

Ik verwacht ook in de volgende rondes nog behoorlijk wat opgaves. Veel die de eerste ronde op hangen en wurgen zijn doorgekomen, maar een nieuwe wedstrijd niet zullen trekken. 
Kei Nishikori





Reply
Ik word gek als Paire na 1 set opgeeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: