The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Moskou, Stockholm, Wenen
#31
Nee hoor, Monfils weer van 5-3 naar 5-6. Wanneer houdt het een keer op? Als ik 2e sta?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
En dan van *5-4 naar 5-7, werkelijk ongelooflijk. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Clownfils ten voeten uit...
Reply
#34
En dan mist Bellucci een zooitje bps op 2-2 en daarna gaat het mis. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#35
Leuk dat ie afscheid neemt maar doe eens gewoon winnen Nico. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#36
Klasse Clownfils, eindelijk eens een belangrijke die goed valt. Lorenzi kan nog met links.
Kuku mag Cilic pakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Hoeveel mps mist Sharko daar?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
2 stuks
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#39
(19-10-2015, 09:59 PM)centre court Wrote: Last minute Thiem toch maar eruit. 

cc-jaar!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Ramos mist bp voor de dubbele break

Ad jaar!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#41
Gaat lekker David. Ach ja, logisch ook. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
4e week op rij?

Goede keuze
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#43
Bp gemist, ik ga maar slapen. 
Bizar hoe je opeens consequent de verkeerde keuzes kunt maken die ook steeds keihard afgestraft worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Ad z'n koppositie wordt hier op curieuze wijze behouden. Ramos speelt een belabberde Ferrer helemaal weg, komt 6-1 3-2 voor, krijgt 0-40 en in totaal 5 bps. Benut ze niet en wordt de game erna zelf gebroken na een 40-15. Doodziek. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#45
Waarschijnlijk pakt hij nu 500 pnt
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#46
Mooi, kom ik goed weg.
Al vind ik 2 mps iets dichterbij dan 6-1 3-2 en bps.

En dit stelt nog niks voor als ie niet snel zijn vorm oppakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Met die 2 mps bedoel je die 20 punten die nieminen dan had gepakt? Die hadden echt ftm niet beslist hoor. Dit kan het verschil tussen 0 en 500 zijn. Al zag ie er, net als vorige week, totaal uitgeblust uit. Ggl kan hem hebben. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#48
Die 20 punten waren het begin geweest van een prachtige afscheidstournee.
Maar Ferrer heeft zeker een hogere top. Wilde alleen benadrukken dat hij niet dichtbij verlies zat en wel vaker zulk soort potjes wint.
Tegen GGL 7-1 voor in H2H en een dag rust, lijkt me geen probleem. 180 punten lijkt me aannemelijk, maar 500 zit er zeker nog in.
Blijft gewoon de beste man in de draw. Vermoeidheid lijkt me nog steeds geen issue voor hem, zeker omdat ie nog wat moet schrapen om in de WTF te komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Vandaag belangrijk dagje, met veel hoop op Gulbis, Millman en Mathieu. 2 van de 3 winnen en het is een goede dag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Ze zijn alle 3 zwaar underdog dus ik denk dat je met 1 overwinning al dik tevreden mag zijn. Ik ga voor 3 uit 3. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#51
Tja, Nieminen, Ram en Struff waren ook favoriet.
En als Gulbis eenmaal een potje gewonnen heeft...

Maar prima als alles deze week volgens de odds gaat hoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
(21-10-2015, 10:26 AM)Ad Wim Wrote: Tja, Nieminen, Ram en Struff waren ook favoriet.
En als Gulbis eenmaal een potje gewonnen heeft...

Maar prima als alles deze week volgens de odds gaat hoor.

Dan pak ik inderdaad slechts 60 punten op je deze week. 

En dan laat ik Anderson van Isner winnen en Ferrer van Fognini, Tsonga en Anderson. Waarbij je je kunt afvragen of tegen die tijd Ferrer favoriet is bij die bookies voor die potjes. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#53
Gek, ik haal dan precies evenveel punten als jij...
Ik zie Kohl dan ook als favoriet tegen RBA, daar zal het verschil zitten.
Maar we zullen het in de gaten houden.

De vraag is namelijk ook hoe Cilic zich houdt tegen Istomin en Kukushkin, en hoe Isner zich houdt tegen Karlovic, Fognini zich houdt tegen Mathieu, of Tsonga er nog in zit als ie Monfils ontmoet, etc.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Of te wel : wat een spanning Smile

Hup Muller!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#55
Millman en Bolleli er beide uit. Kan ik mee leven. Zeker gezien het verlies van Thiem. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#56
Molenaar leeft nog, Bolelli eruit is prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Uurtje pauze nu. Half 3 de focus op Fognini en kort daar achteraan Isner. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#58
Denk om je hart allebei ! Wink
Reply
#59
Herfstvakantie dus ik ben totaal ontspannen.  Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#60
PHM mist bp als Fognini ervoor serveert.
Aardig belangrijke potjes bezig nu, gaat om honderden punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: