The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Moskou, Stockholm, Wenen
#61
Mathieu mist even 5 bp begin 3de.
Fijn dat het 7de BP eindelijk raak is.. nu uitserveren.
Reply
#62
Hij breakt op zijn 7e, volgens mij.
Maar PHM kennende komt ie nu 5-2 voor en verliest ie dan nog in de TB.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
O nee, meteen al de rebreak. Was daarvoor 1,5 set niet in de problemen geweest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Isner mist in diverse games bps(sps in zijn geval dus). 
En Fognini gewoon een set en een break voorgestaan tegen die chokende middelmatige Challenger veteraan. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#65
(21-10-2015, 04:30 PM)Ad Wim Wrote: Hij breakt op zijn 7e, volgens mij.
Maar PHM kennende komt ie nu 5-2 voor en verliest ie dan nog in de TB.

Niet eens, het is al 3-3.
Zoals voorspeld geeft de mentale drol ineens alles uit handen tegen een andere mentale drol.
Reply
#66
Ja joh, van 3*-2 naar 3-6. Bij PHM kun je er moeilijk over zeuren, maar het is wel weer frustrerend, zeker in zo'n belangrijke pot om 90 punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Prima Fogna. Ouwe strijder. Die gaat Beest pakken. 

Isner even 3e set tb pakken zo. Het is Gulbis hoor. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#68
Gulbis mist maar even een 0-40 in de eerste game. Doe nou eens verdomme!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
Nummer 5 is raak, nu niet meer omkijken, Letse vriend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Klasse Goatbis, toch nog 1 van de 3 raak en iets goed ingeschat deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Was er al bang voor. Was gisteren ook al erg slecht. Slechte research, had moeten weten dat ie in het najaar er nooit van bakt. 

Voor nu, hup RBA Anderson en Ivo. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#72
Kukushkin vandaag afgezegd voor dubbel ivm ziekte
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#73
Ferrer-Fognini wordt er ook eentje morgen hoor. Wat een spanning. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#74
Dacht dat GGL het Ferrer wel een beetje moeilijk kon maken maar behoorlijk kansloos zeg
Reply
#75
Een wisselvallige shotmaker tegen een muur, ik snap die H2H van 7-1 wel.
Maar fijn dat er weinig energie verspild is.
Fognini is een beetje hetzelfde verhaal, daar is de H2H zelfs 8-0.

Nu Vesely en Istomin voor de stunt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
(22-10-2015, 02:30 PM)centre court Wrote: Ferrer-Fognini wordt er ook eentje morgen hoor. Wat een spanning. 

Zeg dat wel ja, potje voor 180 punten en wellicht meer.
Zelden zo spannend geweest in de slotfase van FTM, maar blijkbaar zijn alleen wij geïnteresseerd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
(22-10-2015, 04:44 PM)Ad Wim Wrote:
(22-10-2015, 02:30 PM)centre court Wrote: Ferrer-Fognini wordt er ook eentje morgen hoor. Wat een spanning. 

Zeg dat wel ja, potje voor 180 punten en wellicht meer.
Zelden zo spannend geweest in de slotfase van FTM, maar blijkbaar zijn alleen wij geïnteresseerd.

Haha, ik volg jullie strijd op de voet hoor, ook in de hoop zelf nog wat te kunnen stijgen.
Maar om nu op iedere opmerking te reageren..?
Reply
#78
Dat is altijd zo. Dat de belangstelling afneemt aan het eind. Vooral bij de mensen die weinig te winnen meer hebben. Al zitten we nog met z'n 2en hier Ad, we houden het forum en onze strijd in leven.  Hakkuh
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#79
Oude tijden herleven, en ook nog eens Ajax en Feyenoord op 1 en 2, en 2 klassiekers op komst!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Vesely en Istomin prima.
Kohl begint ruk, maar gelukkig is die niet zo heel belangrijk. Al hoeft RBA ook weer niet zo'n makkelijke weg naar de finale te hebben...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
Vesely is toch wel diegene, samen met Lajovic, waar ik het minst plezier aan heb beleefd dit jaar. Als ik hem had verloor ie direct en hij heeft heel wat spelers van me uitgeschakeld. Nu loopt Anderson weer tegen hem te kutten. 2 sps gemist bij 5-4 en dan een dramatische tb spelen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#82
En ook direct 2 bps in de 2e set gemist. Kom op nou man. Deze mag Vesely niet winnen. Van Johnson wint ie ook. En dan wordt ie erg rendabel voor een laffe keuze. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#83
Cilic wint, dat is jammer. Als ie verliest, is het snel.
Dan Kuku maar, die heeft een hoge top.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Oef die was close zeg. Vesely mist op bp bij 5-5 een 100% kans. Volgende game choket ie weg vanaf 40-15. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#85
Hmm, dat is matig zeg.
Maar met het (ingecalculeerde) wegvallen van Tsonga kan Clownfils nu 180 pakken.
SF Ferrer-Monfils zou een erg fijn scenario zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
4 cruciale potjes vandaag. RBA wint de 1e gelukkig al. Nu cilic fog en rosol nog. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#87
Van mij mogen RBA en Cilic de finale halen, zolang Ferrer en Monfils vandaag maar winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
Door de uitslagen onderin in Wenen wordt Ferrer vs Fognini nog ietsjes belangrijker. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#89
Gaat om 410 punten (mooi getal)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#90
(23-10-2015, 06:37 PM)Stille Wrote: Gaat om 410 punten (mooi getal)

820 punten wedstrijd dus

Vamos Fabio 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: