The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2016
#31
(01-07-2016, 09:34 AM)Ad Wim Wrote:
(01-07-2016, 12:10 AM)kooltje Wrote: Standen bijhouden is niet best de laatste tijd. Maakt het juist leuk met veel potjes om te volgen.

Niet handiger om Ad of iets dergelijks dit even te laten doen?!

Anders doe je het even zelf, vriend.

Prima
Kei Nishikori





Reply
#32
Wellicht een domme vraag, maar waarom krijgt Mayer 10 punten en Stepanek 0 punten na het 1e ronde verlies?
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#33
Wildcards krijgen 0 punten in GSs en TMSs, waar anderen er 10 krijgen bij 1e rondeverlies.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Mac, is er toevallig niet een manier dat de stats (Wie heeft wie etc) van de vorige week te zien blijven, op het moment dat de nieuwe week al wordt aangemaakt?

Nu is Toronto namelijk helemaal klaar gezet, super natuurlijk, maar nu kun je het laatste gedeelte van deze week zo lastig volgen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#35
Er lijkt nu überhaupt iets mis te gaan met de punten van deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
In dit geval is dat geen probleem.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#37
(24-07-2016, 09:30 AM)Ad Wim Wrote: Er lijkt nu überhaupt iets mis te gaan met de punten van deze week.

Wilde het net vragen idd
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#38
fixed
Reply
#39
Doet de OS ook mee dit jaar bij ftm?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#40
Nee, helaas. Het schema van de OS is altijd zo vreemd dat je geen normale week kan organiseren ernaast.
Reply
#41
Dat dacht ik al. Bedankt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#42
Niet Millman maar Donaldson is door.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#43
thx, hersteld
Reply
#44
Loting Rio al bekend hoor Smile
Morgen 15:45 pas eerste wedstrijd...
Kei Nishikori





Reply
#45
Ik heb deze week 16 punten gekregen (waarschijnlijk 80% van de laagste die wel punten gescoord heeft), maar doet moet toch echt NUL zijn!
Reply
#46
Klopt, iedereen krijgt 80% van de laagste score die niet 0 is.
Reply
#47
Maar stel dat iemand anders nu 20 punten haalt, is dat toch erg krom?
Of is er gewoon echt niks aan te doen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Waarom is dat krom? Zo gaat het toch eigenlijk altijd, je krijgt 80% van de laagste score, of die score nou 20 of 2000 is. In dit geval waren het gewoon 2 erg extreme weken met veel mensen die 0 punten scoorden. Ik vind het niet zo raar dat ook die mensen 80% van de laagste met een daadwerkelijke score krijgen.

Ook technisch is het een lastig verhaal hoor. In plaats van gewoon te kijken naar de laagste score in een week zou je dan elke speler apart af moeten om te kijken of diegene een team heeft. Om maar niet te spreken over het feit dat alle vorige weken afgelopen zouden moeten worden om te kijken of dit eerder voorgekomen is. Het komt regelmatig voor dat iemand maar 1 of 2 spelers aanklikken en daarna het vergeten. Het is niet onmogelijk hoor maar ik vind de huidige interpretatie niet vreemd.
Reply
#49
Ik vind het prima zo. Die paar kruimels.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#50
De laagste score is toch 0? Ik vind het niet gek dat iemand die wel invult minimaal dezelfde punten krijgt als iemand die niet invult, maar 0 is 0 wat mij betreft. Dus 80% van 0 ook.

Maar dat tweede verhaal is overtuigend genoeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Morgen zal ik een post plaatsen die wellicht wat raar lijkt maar dat is een post die ik maak voor iemand die daar goed voor betaalt. Lijkt dus misschien wat vreemd maar er is niks aan de hand, dan weten jullie dat alvast
Reply
#52
Nu ben ik nieuwsgierig!
Reply
#53
Quote:Play against 1000 other teams and prove you are the best tennis manager

Voor het eerst de 1000 gehaald!
Reply
#54
Hakkuh
Reply
#55
Mooie mijlpaal  Eusa_clap
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#56
Bedankt Mac en organisatie, ging weer soepel dit jaar!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Top 20 vind ik nog best oké, gezien de verkeerde, grote keuzes die ik regelmatig heb gemaakt en de tijd die ik erin heb gestoken dit jaar.
Maar toch boven usual suspects als buurs (2e jaar op rij), maartendinkelman (die me het hele jaar niet serieus heeft genomen omdat ik hem onder hem stond), stille (NID), Atlanta (toch een lid van de Grote Vijf) en kooltje.
Het podium heeft er van het begin af aan niet in gezeten. Volgend jaar maar weer eens proberen.

Feli aan alle winnaars.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Feli TT, Jornstars en CC!

Voor mij een jaar zonder al te veel beleving, en tevens het laatste. Bedankt voor het lachen, het ga jullie goed.
Reply
#59
44ste...Het is wel een heel matig jaar met vrijwel alleen maar foute keuzes geweest...
Met name jongens als Thiem, Goffin en Nishikori deden mij de das om

Motivatie ontbreekt momenteel ook om volgend jaar weer tijd erin te steken...maar dat draait in Januari vast weer bij...
Kei Nishikori





Reply
#60
Mac, ik ga hem er toch weer in gooien.
Ik zou het mooi vinden om meteen met week 1 (Doha, etc.) te beginnen, en niet pas op de AO...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: