The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forum Awards 2005-'06: Uitslag en winnaars
#31
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Als ik jou moet geloven, zitten Van Basten en ik samen in het Ajax-complot dus dan zullen we het wel met elkaar eens zijn.

hupsakee, nu denkt mijnheer hautain weer voor mij te moeten denken.
Als ik al de quotes moet posten waarin jij Ajax van alles en nog wat verdenkt, kom ik nooit de stad in vanavond.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
aan de andere kant, dan heb je wel weer dermate veel posts op het voetbalforum dat je jezelf geen nieuwkomer meer hoeft te wanen
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#33
Zeg Adje, ik zou mn speech alvast voorbereiden als ik jou was voor volgend jaar. In de wandelgangen heb ik namelijk vernomen dat Bakke een categorie gaat invoeren met als titel: Grootste Narcist.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
#34
Ik wil "iedereen" bedanken die gestemd heeft op de enige echte de nieuwe nieuwkomer! Thanx en hulde ! =D>
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#35
Hahaha weer op 3 bij grootste gloryhunter, de enige keren dat ik voor een speler van mij zat te juichen was bij Buissie B, en ik ga al helemaal niet juichen als tegenstanders scoren bij wedstrijden die ik zelf niet heb, wat velen hier wel iedere keer doen, maar dat valt zeker niet op.

Bewijst maar weer dat die hele verkiezing nergens op slaat, alleen die van de beste nieuwkomer is natuurlijk verdiend ! =D>
Bangkok resident.
Reply
#36
Djiesus ad wim.
Ben je nou serieus een jaloers omdat niemand op jou gestemd heeft in de diverse categorien?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#37
Toch heeft hij wel gelijk, de meest oninteressante forummer is natuurlijk bijna per definitie iemand aan wie niemand denkt.
May The Schwartz Be With You
Reply
#38
Meest oninteressante forummer van het jaar – 32 stemmen
1. waf, goa, Bor de Wolf – 3 stemmen
2. Bocaloca, Dugarry, Winstonicus, Marshall – 2 stemmen
3. Vijftien forummers en een No Vote – 1 stem

oh valt wel mee moet ik zeggen.

Bakke goed gedaan weer, jammer dat er zo weinig hebben mee gedaan =D>
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#39
Quote:Nuttigste forummer – 33 stemmen
1. Mac – 8 stemmen

Icon_cry bedank jongens! deze is nog mooier dan de beste forummer van vorig jaar!

33 inzendingen vind ik trouwens een mooi aantal! chapeau bakke!
Reply
#40
Bocaloca Wrote:Djiesus ad wim.
Ben je nou serieus een jaloers omdat niemand op jou gestemd heeft in de diverse categorien?
Wel eens van cynisme gehoord?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Als ik jou moet geloven, zitten Van Basten en ik samen in het Ajax-complot dus dan zullen we het wel met elkaar eens zijn.

hupsakee, nu denkt mijnheer hautain weer voor mij te moeten denken.
Als ik al de quotes moet posten waarin jij Ajax van alles en nog wat verdenkt, kom ik nooit de stad in vanavond.

het feit alleen al dat je meent te mogen denken dat jij ergens samen met van basten inzit (van basten en ad wim, de 2 exponenten van de ajakkesschool cry ) bevestigt wederom je hautainiteit en misplaatste eigendunk.

hautaine wim Wrote:Lees jij je posts ooit wel eens door voordat je ze daadwerkelijk post?


heb je op je tentamen ook vragen met een vraag beantwoord als je het antwoord niet wist?

bb Wrote:Toch heeft hij wel gelijk, de meest oninteressante forummer is natuurlijk bijna per definitie iemand aan wie niemand denkt


ben ik niet met je eens. als niemand aan je denkt kun je ook niet oninteressant zijn. je speelt gewoon geen enkele rol. ik heb trouwens wel aan jou gedacht hoor :razz: (ik wilde weer de wetenschapsquiz als beste draad nomineren namelijk :waf: ).
Reply
#42
Jij bent het per definitie niet met mij eens, he, ouwe Zookeepert? Toch mag ik je wel. Je kunt van die heerlijke warrige discussies voeren, waarin ik meestal na drie reacties de draad kwijt ben. En dat terwijl ik toch een universitaire opleiding heb.
May The Schwartz Be With You
Reply
#43
2de in de categorie Beste Avatar en niet in het rijtje van Grootste Gloryhunter! Ik ben tevreden! :8:
Reply
#44
de nieuwe Wrote:Ik wil "iedereen" bedanken die gestemd heeft op de enige echte de nieuwe nieuwkomer! Thanx en hulde ! =D>

Nomineer je dan volgend jaar iemand anders dan jezelf voor die categorie Wink ?
Reply
#45
Feli aan de winnaars en Bakke bedankt voor de organisatie
Make tea, not war
Reply
#46
Woorden schieten tekort :cry: Dank allen... dank... ik wilde toch graag een paar mensen bedanken die mij gemaakt hebben tot wie ik ben en zonder wie dit nooit gelukt zou zijn...

Me ouders, m'n leraren op school en de academie, Felix Meurders, Berry van Aerle, Ronnie Tober, Benito Mussolini, Jezus Christus, Cor Witschge, Andre van Duin, Dokter Geert Wensverband, Hennie Stamsnijder, Theo Maassen, Alistair Crowley, Doyle Brunson, Ria Valk, Marten Toonder, Maxima, God, Arie Ribbens, Richard Nixon, Frank Zappa, Rene Higuita, Adolf Hitler, David Ben Goerion, Steven Spielberg, Henk Bres, Andre Franquin, Anita Meyer, Barbra Streisand, Connie Breukhoven, Ed Nijpels, Johan Cruyff, Bassie en Adriaan, me vriendin, Jochem van Gelder, Dhr. Lucifer Morgenster, David Sklansky, de Havenzangers, John F. Kennedy, Jozef Stalin, Anouk Teeuwe, Tony Soprano, John Coltrane, Mike Scott, iedereen die op me gestemd heeft, Harry Vermeegen, John de Wolf, Neil Young, Wolfgang Amadeus Mozart, Valerie Giscard D'Estaing, Ulrich van Gobbel, Fred Flintstone, Coco Chanel, Herman den Blijker, Leo Tolstoy, Abe van der Ban, Rudi Carell, Peppi en Kokki, alle medewerkers van dit forum, Wubbo Ockels, Maarten Biesheuvel, Manke Nelis, Toon van Driel, Adriaan van Dis, Charles Bronson, Willie Batenburg, Joop Zoetemelk, Appie Baantjer, Tineke Schouten, Leo Beenhakker, Pete Townsend, Tom Sawyer, Henk Spaan en aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal die mensen die ik vergeten ben :wink:

Last but not least bedank ik de man die verantwoordelijk is voor mijn prijswinnende avatar, de geestelijk vader van Duckstad en het briljante Bombie de Zombie: de onvolprezen Carl Barks.... this one's for you Carl :cry:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#47
Je vergeet Andre Franquin en Neil Young.
May The Schwartz Be With You
Reply
#48
Mag aan degenen die op Treesong hebben gestemd als beste forummer vragen wat hun reden daarachter is?
Was ie vorig jaar volgens mij ook al en weet totaal niet waar dat op gebaseerd is. Ik vind het trouwens een grote kut categorie, maar dat terzijde.

Bakke bedankt en winnaars feli!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#49
En niet te vergeten: western publishing Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#50
Berend Botje Wrote:Je vergeet Andre Franquin en Neil Young.

:oops:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#51
Ekslem Wrote:Mag aan degenen die op Treesong hebben gestemd als beste forummer vragen wat hun reden daarachter is?
Was ie vorig jaar volgens mij ook al en weet totaal niet waar dat op gebaseerd is. Ik vind het trouwens een grote kut categorie, maar dat terzijde.

Omdat ik gewoon de beste ben en jij een zure sloeber met NUL vermeldingen Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#52
Berend Botje Wrote:Jij bent het per definitie niet met mij eens, he, ouwe Zookeepert? Toch mag ik je wel. Je kunt van die heerlijke warrige discussies voeren, waarin ik meestal na drie reacties de draad kwijt ben. En dat terwijl ik toch een universitaire opleiding heb.

ik ben het wellis met je eens toch? maar dat vermeld ik (doorgaans) niet want dan word het allemaal veel te zoet hier. :razz:

overigens ken ik zat mensen die een universitaire opleiding hebben maar desondanks verschrikkelijk dom zijn. en andersom ook trouwens.
Reply
#53
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:Jij bent het per definitie niet met mij eens, he, ouwe Zookeepert? Toch mag ik je wel. Je kunt van die heerlijke warrige discussies voeren, waarin ik meestal na drie reacties de draad kwijt ben. En dat terwijl ik toch een universitaire opleiding heb.

ik ben het wellis met je eens toch? maar dat vermeld ik (doorgaans) niet want dan word het allemaal veel te zoet hier. :razz:

overigens ken ik zat mensen die een universitaire opleiding hebben maar desondanks verschrikkelijk dom zijn. en andersom ook trouwens.

zie je wel?
Reply
#54
Klose....die heb ik. Notworthy
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#55
Berend Botje Wrote:
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:Jij bent het per definitie niet met mij eens, he, ouwe Zookeepert? Toch mag ik je wel. Je kunt van die heerlijke warrige discussies voeren, waarin ik meestal na drie reacties de draad kwijt ben. En dat terwijl ik toch een universitaire opleiding heb.

ik ben het wellis met je eens toch? maar dat vermeld ik (doorgaans) niet want dan word het allemaal veel te zoet hier. :razz:

overigens ken ik zat mensen die een universitaire opleiding hebben maar desondanks verschrikkelijk dom zijn. en andersom ook trouwens.

zie je wel?

dit was een vraag hoor. maar goed, ja, ik zie het. :wink:
Reply
#56
Samen met EB Gloryhunter van 't jaar geworden! =D>

Iedereen bedankt. Toch had ik de award niet in deze categorie verwacht. mensen zijn mij blijkbaar een gloryhunter gaan vinden sinds de discussie na de playoffs. dit was dus echter na de 2 overwinningen van ajaks. wie zijn er hier nou dan de gloruhunters? mij heb je hier niet gezien na de 2 vernederingen in 't lopende seizoen. :razz:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#57
wil jij je avater even veranderen in plaatjes van federen en nadal?
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#58
Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen.
Reply
#59
Bakke Wrote:Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen.

komt toch weer dat gerefomeerde oud-beyerlandse in je naar boven. :wink:
Reply
#60
Quote:Beste initiatief – 33 stemmen
1. Forum Awards (Bakke), Travian (Fred Naaigaren) – 5 stemmen

Niet verwacht, toch gelukt.

Weer een forum-award gewonnen, ik had het niet zien aankomen.
Ik heb nog 2 mooie forum-awards in de kast staan en deze past daar zeker bij, al moet ik die wel met Bakke delen, maar daar komen we samen wel uit.

Bakke, ook jij gefeliciteerd en bedankt voor de organisatie.
Reply


Forum Jump: