The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells 2016
Dit is even lekker!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Krankzinnig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Godfin doet ook z'n werk, prima!
Nu vannacht nog Cilic Coric & Kuznetsov.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
De nauwelijks gekozen Berdych zou zomaar de finale kunnen halen. Al moet hij eerst de cruciale pot tegen Raonic winnen. Cruciaal voor het toernooi, voor FTM maakt het weinig uit.
Reply
(15-03-2016, 01:26 AM)andre Wrote: De nauwelijks gekozen Berdych zou zomaar de finale kunnen halen. Al moet hij eerst de cruciale pot tegen Raonic winnen. Cruciaal voor het toernooi, voor FTM maakt het weinig uit.

Zelfde voor monfils, daar baal ik van
Kei Nishikori





Reply
Wat een grap dit, tegen fucking Delbonis en ook nog eens 4-1 voor.
Sinds de AO heb ik ongeveer steeds aan de verkeerde kant gezeten bij een grote verrassing. Zo gaat het natuurlijk niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gelukkig, traditioneel gewoon weer een kutweek tijdens IW. Zul je zien dat ik volgende week Murray niet neem en dat hij m wint.
Reply
(15-03-2016, 09:02 AM)Mac Wrote: Gelukkig, traditioneel gewoon weer een kutweek tijdens IW. Zul je zien dat ik volgende week Murray niet neem en dat hij m wint.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
In before buurs: Murray heeft inderdaad niet de beste staat van dienst hier, maar was toch wel echt dik favoriet om de finale te halen, met verder heel veel wisselvallige jongens onderin.
En gelukkig heb ik ook wel een hoop verzekering ingebouwd. Laat Wawrinka nu maar de finale halen dan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(15-03-2016, 01:26 AM)andre Wrote: De nauwelijks gekozen Berdych zou zomaar de finale kunnen halen. Al moet hij eerst de cruciale pot tegen Raonic winnen. Cruciaal voor het toernooi, voor FTM maakt het weinig uit.

Het was hoogst onzeker of ie überhaupt zou spelen, dus dit verrast me. Denk echter gewoon dat ie er tegen Raonic af gaat.
Want fit is een ding, in vorm is ie ook niet dit jaar.
Dus ik snap heel goed dat ie nauwelijks gekozen is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tja Murray. Ik vond het een zeer gewaagde keuze met weinig kans op echt winst. 600 punten kun je gemakkelijk verspreid ophalen van dat geld en 1000 punten is kleine kans met Djoko. Dan nog in ogenschouw nemende dat hij er weleens geen zin in heeft tijdens een vroeg stadium van het toernooi. gewoon geen beste keus. 

Neemt niet weg dat ik ook niet wist wat met het budget te doen Smile
Kei Nishikori





Reply
Uiteraard geen beste keuze achteraf, vooraf vond ik het echter een must-pick als je Djokovic niet neemt, met zoveel budget voor handen.
Grappige is dan ook nog dat Wawrinka, toch een van de mannen in vorm, nauwelijks is gekozen. Dus wie houd je dan nog over onderin, als je must-picks Raonic en Kyrgios al hebt?
Dan liever een wat duurdere topper dan een aantal nog veel meer onzekere subtoppers als Cilic, Gasquet, Dolgo, Goffin, Monfils, Berdych, etc.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(15-03-2016, 11:23 AM)Ad Wim Wrote: Uiteraard geen beste keuze achteraf, vooraf vond ik het echter een must-pick als je Djokovic niet neemt, met zoveel budget voor handen.
Grappige is dan ook nog dat Wawrinka, toch een van de mannen in vorm, nauwelijks is gekozen. Dus wie houd je dan nog over onderin, als je must-picks Raonic en Kyrgios al hebt?
Dan liever een wat duurdere topper dan een aantal nog veel meer onzekere subtoppers als Cilic, Gasquet, Dolgo, Goffin, Monfils, Berdych, etc.

Dat is inderdaad mijn fout. Ik heb niet lang genoeg nagedacht over Wawrinka, won Dubai en daarna rust is eigenlijk ideaal.
Kei Nishikori





Reply
Juist, bewust DC laten schieten om zich hiervoor te sparen.
Maar ook niet fantastisch in IW, dus we moeten het nog maar zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vanavond weer paar belangrijke potten. Bautista, Thiem, Isner moeten  gewoon kunnen. Querrey zou bonuspunten zijn, maar ook niet onmogelijk tegen Jo. Nadal zal Verdasco toch wel verslaan? Zverev-Simon is een mooie bonuswedstrijd. De winnaar kan het Nadal ook erg lastig maken. En Johnson, wat zou het lekker zijn als Nishi net zoals Murray al vroeg eruit vliegt. Kohlschreiber mag het dan vannacht helemaal afmaken.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Begin van Simon is alles behalve veelbelovend
Kei Nishikori





Reply
Nishi begint ook lekker slecht! Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(15-03-2016, 08:17 PM)Haggie Wrote: Nishi begint ook lekker slecht! Big Grin

Daar lever ik Simon wel voor in
Kei Nishikori





Reply
(15-03-2016, 08:20 PM)kooltje Wrote:
(15-03-2016, 08:17 PM)Haggie Wrote: Nishi begint ook lekker slecht! Big Grin

Daar lever ik Simon wel voor in

Ik ook! 100%!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Johnson speelt op z'n best op de breakpunten tegen. Dit kan nog leuk worden!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gilles kom op he...toch niet twee keer op rij tegen dat pubertje
Kei Nishikori





Reply
(15-03-2016, 08:33 PM)kooltje Wrote: Gilles kom op he...toch niet twee keer op rij tegen dat pubertje

Zverev mag ook best winnen Wink
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
5-3 30-0 & een open kans voor 40-0. 
Buursweek.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Man man. Hup Simon
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nishi maakt veel te veel fouten...

Isner gaat dat makkelijk winnen ben ik bang
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Die Johnson 6-2 ---> 6-8.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Alles zit mee bij haggie tot dat het een keer moet
Kei Nishikori





Reply
(15-03-2016, 10:47 PM)kooltje Wrote: Alles zit mee bij haggie tot dat het een keer moet

Nishi verliest van Big John.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Lopez mist nog even een easy volley op Mp bij **10-9 in de Tb en verliest m met 10-12.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dan zet Buurs z'n kaarten op de tegenstander van Nadal, gaat ie dik winnen. Win-win?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: