The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells 2016
Prima
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nadal nid. 

Kom maar op Jornstars! Cool
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gisteren gelukkig weer nid. Nishikori laat zien dat ie niks in iw kan en Nadal juist wel.
Eigenlijk drie logische halve finalisten, alleen Goffin is raar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gelukkig wint Milos deze nog maar wat was het slecht vandaag...natuurlijk compleet kansloos morgen als hij zo speelt.
Reply
Nike van gezien dus klasse Milos!
Kei Nishikori





Reply
Vamos!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Toch wel een beetje de wederopstanding van Nadal dit toernooi
Ok eerste set nipt verloren maar toch
Kei Nishikori





Reply
Tweede set volledig kansloos en de eerste set was Djokovic enorm slordig.
Reply
Nu gaat Raonic het vanavond eens even afmaken! Worden de mensen met Djokovic/Murray maximaal gestraft.  Cool
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Toch 2 games, netjes Milos Eusa_think
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Zoals verwacht compleet kansloos
Reply
Bizarre uitslag met zijn service
Kei Nishikori





Reply
Het is gewoon een heel matige speler en wordt hier veel te veel lof toegedicht. 
Het is puur aan het gebrek aan degelijke concurrentie dat ie het zo goed doet. 
Kijk nou een wie ie verslaat hier, en tijdens de AO...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(21-03-2016, 09:12 AM)Ad Wim Wrote: Het is gewoon een heel matige speler en wordt hier veel te veel lof toegedicht. 
Het is puur aan het gebrek aan degelijke concurrentie dat ie het zo goed doet. 
Kijk nou een wie ie verslaat hier, en tijdens de AO...

Wat een raar bericht dit. Hij doet het zo goed omdat er geen degelijke concurrentie is? Geldt dat dan ook voor Serena? En voor Barcelona? En voor Schippers? En voor Froome?

Hij heeft dit seizoen 2 potjes verloren. HF AO in 5 van Murray en gisteren van Djoko. Over constantheid gesproken. Wint van iedereen waar ie van moet winnen. Oa dit seizoen van Federer, Berdych, Monfils 2x, Tomic 2x en Wawrinka.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
We hebben het er toch steeds over dat er naast Djokovic momenteel niks is?
Dan kan een beperkte speler als Raonic zulke prestaties leveren.
3 jaar geleden, met een Federer, Nadal en Murray op hun top, had ie dit niet gehaald.
Puur door een tussenperiode nu kunnen zulk soort spelers presteren. En kon Cilic een GS winnen. En presteert Djokovic zo geweldig.

Dus zo raar is het niet, toch?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En kon Federer zoveel grandslams winnen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(21-03-2016, 09:51 AM)centre court Wrote:
(21-03-2016, 09:12 AM)Ad Wim Wrote: Het is gewoon een heel matige speler en wordt hier veel te veel lof toegedicht. 
Het is puur aan het gebrek aan degelijke concurrentie dat ie het zo goed doet. 
Kijk nou een wie ie verslaat hier, en tijdens de AO...

Wat een raar bericht dit. Hij doet het zo goed omdat er geen degelijke concurrentie is? Geldt dat dan ook voor Serena? En voor Barcelona? En voor Schippers? En voor Froome?

Hij heeft dit seizoen 2 potjes verloren. HF AO in 5 van Murray en gisteren van Djoko. Over constantheid gesproken. Wint van iedereen waar ie van moet winnen. Oa dit seizoen van Federer, Berdych, Monfils 2x, Tomic 2x en Wawrinka.

Volledig mee eens. Ik kan het mij niet voorstellen maar het lijkt alsof Ad Raonic twee jaar geleden voor het laatst heeft zien spelen. Groundstrokes zijn echt vele malen beter geworden evenals voetenwerk.
Kei Nishikori





Reply
Dan verlies je niet met 6-2 6-0 van Djokovic, als je echt gegroeid bent en alles beter is geworden.
En van een matige Djokovic die de dikste uitslag van de week neerzette in de finale.
Geeft ook te denken, toch?

Ik zeg niet dat het helemaal niks is, maar wel een beperkte speler die met een haperende service nog steeds erg kwetsbaar is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(21-03-2016, 11:20 AM)Ad Wim Wrote: Dan verlies je niet met 6-2 6-0 van Djokovic, als je echt gegroeid bent en alles beter is geworden.

Misschien wat meer tijd in steken dan. Niet topfit aan toernooi begonnen en in de finale speelde de blessure weer op.
Kei Nishikori





Reply
Tja, dat is 1 verhaal, maar lees genoeg erover dat het nog maar de vraag was in hoeverre dat doorslaggevend was.
Je kunt ook zeggen dat als je een goede returner er tegenover zet, dat ie dan kansloos is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(21-03-2016, 11:35 AM)Ad Wim Wrote: Tja, dat is 1 verhaal, maar lees genoeg erover dat het nog maar de vraag was in hoeverre dat doorslaggevend was.
Je kunt ook zeggen dat als je een goede returner er tegenover zet, dat ie dan kansloos is...

Dat kun je zeggen inderdaad...Maar Murray kan toch ook wel aardig retourneren en die was echt in big trouble tijden AO
Kei Nishikori





Reply
Maar won wel. Terwijl die toch ook niet op de top van zijn kunnen zit momenteel, en het afgelopen halfjaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ben het er mee eens dat Raonic qua spel en voetenwerk de laatste jaren beter is geworden ...alleen zaterdag en gisteren liepen die onderdelen van zijn spel totaal niet. Of dat wel of niet met een blessure te maken had weet ik niet. Ik heb de wedstrijden gezien en is me niet echt opgevallen verder.
Nu bleef alleen zijn opslag over en dan ben je tegen een van de beste retourneerders gewoon totaal kansloos.
Reply


Forum Jump: