The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami 2016
#31
(23-03-2016, 09:35 PM)Haggie Wrote: Wil er iemand nog tips hoe je een team maakt in een crapshoot als deze?

dolgraag Wink
Kei Nishikori





Reply
#32
(23-03-2016, 09:40 PM)kooltje Wrote:
(23-03-2016, 09:35 PM)Haggie Wrote: Wil er iemand nog tips hoe je een team maakt in een crapshoot als deze?

dolgraag Wink

Thiem & Nadal✔️

Nishi & Waw ✖️
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#33
Hup Frankrijk
Kei Nishikori





Reply
#34
Problemen met de stats zo te zien. 

Nishi als grote jongen. Geen Djoko Fed Mur Nadal of Waw hier.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#35
En ik heb veel kleintjes, gasten die al door zijn. Alleen Pouille niet, die paste niet. Die moet er dus meteen maar uit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#36
Zo moeilijk deze week. Ben maar voor het verleden gegaan en Murray en Berdych doen het hier altijd goed. Aangevuld met mensen in vorm als Goffin en Nadal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Begin is goed

Gonzalez mist Mp en verliest
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#38
(23-03-2016, 11:48 PM)buurs Wrote: Begin is goed

Gonzalez mist Mp en verliest

Gelukkig hem niet genomen maar wel Schwartzman, 6-2 2-0, inmiddels 3-6 1-3
Kei Nishikori





Reply
#39
(23-03-2016, 11:50 PM)kooltje Wrote:
(23-03-2016, 11:48 PM)buurs Wrote: Begin is goed

Gonzalez mist Mp en verliest

Gelukkig hem niet genomen maar wel Schwartzman, 6-2 2-0, inmiddels 3-6 1-3

Schwartzmann heeft geen break voor gestaan in de 2e. 

En mensen die Gonzalez en Schwartzmann op hc nemen, terwijl ze nog niets eens de 1e ronde gewonnen hebben. Tsja. Dan moet je verder niet zeuren als ze falen. Maar dat doe je ook niet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#40
(23-03-2016, 11:58 PM)centre court Wrote:
(23-03-2016, 11:50 PM)kooltje Wrote:
(23-03-2016, 11:48 PM)buurs Wrote: Begin is goed

Gonzalez mist Mp en verliest

Gelukkig hem niet genomen maar wel Schwartzman, 6-2 2-0, inmiddels 3-6 1-3

Schwartzmann heeft geen break voor gestaan in de 2e. 

En mensen die Gonzalez en Schwartzmann op hc nemen, terwijl ze nog niets eens de 1e ronde gewonnen hebben. Tsja. Dan moet je verder niet zeuren als ze falen. Maar dat doe je ook niet.
Zie het
Drama keus
Kei Nishikori





Reply
#41
Juist CC. Nishioka prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
(23-03-2016, 11:43 PM)Ad Wim Wrote: Zo moeilijk deze week. Ben maar voor het verleden gegaan en Murray en Berdych doen het hier altijd goed. Aangevuld met mensen in vorm als Goffin en Nadal.

Poe. Enorme verschillen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#43
Bertens ook weer eens overtuigend
Kei Nishikori





Reply
#44
Geen standaard team, fijn. Al vraag ik me af of dat er is deze week. 
Veel mensen in de top voor Cilic, Isner, Raonic, en niet voor Nadal en Murray. Lijken mij onzekerder dan mijn twee grote jongens. Maar ik durf bijna niks meer te zeggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
(24-03-2016, 12:09 AM)kooltje Wrote: Bertens ook weer eens overtuigend

Zwarte man komt terug Wink
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#46
Cilic 1-4 hth tegen Simon...allez Gilles
Kei Nishikori





Reply
#47
Dat zag ik ook ja, daarom Cilic niet. 

Buurs weer als vanouds. Straf dat eens af dan, Pospisil.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
(24-03-2016, 12:11 AM)Ad Wim Wrote: Geen standaard team, fijn. Al vraag ik me af of dat er is deze week. 
Veel mensen in de top voor Cilic, Isner, Raonic, en niet voor Nadal en Murray. Lijken mij onzekerder dan mijn twee grote jongens. Maar ik durf bijna niks meer te zeggen.

Ik heb isner opgeschreven voor de halve finale en wellicht finale zelfs. Was vorige week niet te breaken en vorig jaar hier ook halve finalist. Hij is een te groot gevaar voor de echte dure jongens.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#49
(24-03-2016, 12:14 AM)Ad Wim Wrote: Dat zag ik ook ja, daarom Cilic niet. 

Buurs weer als vanouds. Straf dat eens af dan, Pospisil.

Als Pospi dit verliest moet ie heel serieus overwegen om zich volledig op het dubbelen te focussen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#50
Isner  doet het hier, muv vorig jaar, nooit goed. Te traag voor. En dan ook nog veel gevaarlijke jongens in zijn stuk. 

En waarom zoveel met Raonic? Jullie beweerden toch juist dat ie geblesseerd was zondag?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Gaf aan dat hij twijfelt om te spelen
Kei Nishikori





Reply
#52
En ook bijna niemand Murray terwijl dit een van zijn beste toernooien is. Maar die tactiek heeft vaker goed uitgepakt. 

Verder weinig mensen met toppers, bijv Nishikori, terwijl je toch echt de grote jongens moet hebben die in de sf komen. Vorige week stonden er daar ook weer 3. Die kleintjes zijn leuk, maar je moet er in het weekend zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
(24-03-2016, 12:26 AM)Ad Wim Wrote: En ook bijna niemand Murray terwijl dit een van zijn beste toernooien is. Maar die tactiek heeft vaker goed uitgepakt. 

Verder weinig mensen met toppers, bijv Nishikori, terwijl je toch echt de grote jongens moet hebben die in de sf komen. Vorige week stonden er daar ook weer 3. Die kleintjes zijn leuk, maar je moet er in het weekend zijn.

Hoop voor je dat je de goede toppers hebt Ad.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#54
Raonic kun je niet missen voor dat geld. Afgelopen week was ie ook onzeker. Zie wat het toen bracht. Maar de kans dat ie niet (ver) komt is aanwezig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#55
En dat ie helemaal niet speelt ook. 

En Isner en Kyrgios, en Nishikori en Dolgopolov? Dat is gewoon geld weggooien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Dat zeg ik. 

En kyrgios en Dolgo zijn goedkoop. Pakken 45 punten op en hebben een grote upswing. Leuk om erbij te hebben.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#57
Klasse Pospi
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#58
Ik vind 2650 erg veel geld voor iemand die een behoorlijke kans heeft niet te komen.

Dat kan, maar op de lange termijn pakt dat nooit goed uit.

Alle jongens die het hier vaak goed doen tot nu toe door. Trek dat maar eens door dan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
(24-03-2016, 09:26 AM)Ad Wim Wrote: Ik vind 2650 erg veel geld voor iemand die een behoorlijke kans heeft niet te komen.

Dat kan, maar op de lange termijn pakt dat nooit goed uit.

Alle jongens die het hier vaak goed doen tot nu toe door. Trek dat maar eens door dan.

Niet dat ik het vaak goed doe...maar ik heb hem ook niet. 

Als iemand zo duidelijk aangeeft dat hij niet fit is lijkt mij een wedstrijd tegen een toch redelijk fitte Nadal kansloos als het al niet eerder is.
Kei Nishikori





Reply
#60
Dat is het nadeel van hoog staan. Dan heb je dus blijkbaar het gevoel dat je hem niet kan laten liggen (en hele kwarten moet opkopen blijkbaar).
Al had ik hem waarschijnlijk ook niet genomen als ik hoog had gestaan.

Ook best opvallend dat een stuk meer mensen in de top 25 Djokovic nu wel hebben.
Terwijl ik hem nu onzekerder vind dan in IW.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: