The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami 2016
#61
De speler heeft 4450 niet gebruikt, dit is 16.366% van het totale budget

Eusa_think

Even vergeten, gelukkig op dinsdag wel wat spelers aangeklikt.
Reply
#62
(24-03-2016, 09:41 AM)Ad Wim Wrote: Dat is het nadeel van hoog staan. Dan heb je dus blijkbaar het gevoel dat je hem niet kan laten liggen (en hele kwarten moet opkopen blijkbaar).
Al had ik hem waarschijnlijk ook niet genomen als ik hoog had gestaan.

Ook best opvallend dat een stuk meer mensen in de top 25 Djokovic nu wel hebben.
Terwijl ik hem nu onzekerder vind dan in IW.

Ook daarmee eens. Nu toch al een toernooi erop zitten. Maar goed won hier al 5 maal. Voor FTM is winst van hem echter slechts niet verliezen ipv winnen
Kei Nishikori





Reply
#63
statistieken zijn gefixed
Reply
#64
Nadal maar eens snel eruit. Had er vorige week tegen Zverev al uit moeten liggen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#65
(24-03-2016, 11:53 AM)Haggie Wrote: Nadal maar eens snel eruit. Had er vorige week tegen Zverev al uit moeten liggen!

En de enige onderhand die in 6 partijen een set verliest van een dramatische Muller
Reply
#66
Ja, en ongeveer de enige die dit jaar in de SF van een TMS heeft gestaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Prima Smyczek en Kukushkin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
En prima Stakh. Goede eerste ronde zo, zonder exits. Maar vanavond begint het natuurlijk pas.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
Van 25 naar 23 spelers na 1 ronde.... 2x 3e set Tb  Sad

Kijken of er na de 2e ronde nog 12 spelers over zijn  Bier
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#70
Vanaf vandaag mogen de grote jongens het laten zien. Kleintjes out please.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#71
Hoop interessante potten. Voor mij is het vooral alles op Berdych en hopen dat Lajovic, Fritz en Nishioka stunten, dat zijn de belangrijksten. Voor de rest maar kijken hoe het er morgenvroeg voor staat. Echt zoveel onvoorspelbare wedstrijden dat ik het wel zie als de stofwolken zijn opgetrokken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
(25-03-2016, 01:05 PM)buurs Wrote: Van 25 naar 23 spelers na 1 ronde.... 2x 3e set Tb  Sad

Kijken of er na de 2e ronde nog 12 spelers over zijn  Bier

Niet leuk voor je Buurs. Gelukkig doet mijn directere concurrent Banjo het nog slechter.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#73
Berdych is zonder te spelen al door. Ram geeft een W.O.
Reply
#74
Tja, dat was al een walk-over natuurlijk. Nu zonder wedstrijd in de benen tegen Zverev, maar dat mag ook geen excuus zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Laten we nu niet doen of Berdych nu zo lekker speelt. Max 180 punten, al kan Zverev hem zelfs al verslaan. Matige keus, derhalve in mijn ogen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#76
We zullen het zien.
Kan het ook niet goed onderbouwen. Meer een gevoel dat Djokovic niet top is en gaat zijn, en Berdych doet het hier vaak goed en liet vorige week weer een beetje zien wat ie kon. En heeft echt een makkelijke loting, de makkelijkste onder de subtoppers wat mij betreft. 180 doe ik dus voor. Zie niet zo snel 180 punten voor dat geld uit andere spelers die ik niet heb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
Wat Haggie zegt. En deze walk-over is helemaal niet fijn voor Berdych. Heeft nu Zverev als 1e partij. Tricky.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#78
(25-03-2016, 04:47 PM)Haggie Wrote: Laten we nu niet doen of Berdych nu zo lekker speelt. Max 180 punten, al kan Zverev hem zelfs al verslaan. Matige keus, derhalve in mijn ogen.

Zeg dat inderdaad.. Berdych overschatten is gevaarlijk met zijn matige jaar.
Reply
#79
(25-03-2016, 04:49 PM)Ad Wim Wrote: We zullen het zien.
Kan het ook niet goed onderbouwen. Meer een gevoel dat Djokovic niet top is en gaat zijn, en Berdych doet het hier vaak goed en liet vorige week weer een beetje zien wat ie kon. En heeft echt een makkelijke loting, de makkelijkste onder de subtoppers wat mij betreft. 180 doe ik dus voor.

Ik deel je gevoel over Djokovic. Vandaar de keuze voor Thiem. Vond Berdych toch echt te duur, met Zverev in de 3e ronde. Laten we hopen op Thiem-Berdych.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#80
Matig is ook relatief, want wel steeds minstens QF gehaald, muv vorige week. 14-8 over het jaar, en vaak verloren van latere winnaars/finalisten. Niet geweldig, maar matig?
Nogmaals, het was ook geen zekerheid, en absoluut geen safe keuze, maar liever hij dan Nishikori, Cilic, Ferrer, Raonic, Thiem of Isner.
En om nou a la buurs alles in die kleintjes te steken... Je moet toch ook QF en SF hebben en in zo'n toernooi kom je dan al snel op de ervaren subtoppers. En daarvan vind ik Berdych de beste loting hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
Isner halve finale ad!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#82
0-6 tegen Nadal, dus lijkt me ver weg, maar niet onmogelijk.
Smyczek, Kyrgios, Wawrinka, Nadal lijkt me een verdomd moeilijke route naar de SF.

Hup Pouille, Groth en Lajovic!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
(25-03-2016, 05:22 PM)Ad Wim Wrote: 0-6 tegen Nadal, dus lijkt me ver weg, maar niet onmogelijk.
Smyczek, Kyrgios, Wawrinka, Nadal lijkt me een verdomd moeilijke route naar de SF.

Hup Pouille, Groth en Lajovic!

Hup GGL, Thiem en Cilic.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#84
Hup Pouille, niet meteen 2 bps missen. Meteen toeslaan tegen die slappe drol.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
Jezus, break eens! Met die service is dat setwinst.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
Thiem mist ff 2x 0-40. Doe t eens joh!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#87
Dag begint vooralsnog goed. Cilic, Thiem & Poullie de set. Haggie week.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#88
Klasse Lucas, straf die CC af.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
(25-03-2016, 05:54 PM)Haggie Wrote: Dag begint vooralsnog goed. Cilic, Thiem & Poullie de set. Haggie week.

Thiem mag je hebben en Cilic is NID. Ben blij dat ik aan jouw kant sta met Pouille.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
Dat Pouille niet uit kwam kost een paar punten. Dat Cilic goed lijkt vind ik belangrijker. Darkhorse in een stuk waar heel veel onzekere gasten zitten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: