The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami 2016
#91
Goed lijken tegen Lajovic is ook maar relatief. 4-1 achter tegen Simon, dat wordt interessant.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
Scheelt dat Simon geen knikker raakt
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#93
Finish it, Lucas. Alweer een bp gemist voor de beslissing.
Geen 3e set please.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
(25-03-2016, 06:10 PM)centre court Wrote: Scheelt dat Simon geen knikker raakt

Cilic wel? Als we het over een matig jaar hebben...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
Allez!

Nu Fritz en Nishioka voor de volgende stunts.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
Hup lopez
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#97
Federer speelt niet
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#98
Federer out, niet zo verrassend.
Hopelijk gunstig voor Godfin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
Oei, Nishioka moet nu niet gaan choken.
Fritzie komt leuk terug.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Nishioka. Tot nu toe komen de 'verrassingen' waar je het verwacht.
Nu ook nog even een echte stunt.

Goffin-Granollers is zo'n win-win of verlies-verlies wedstrijd.
Voorkeur voor Goffin omdat die nu prima QF kan halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ai, Fritz mist sp eigen service in de tb en verliest. Nu is het klaar, zonde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Youzny Verdasco Goffin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klasse goffin

Hup youzhny
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Prima Goffin. Hup Verdasco en Youzhny.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer-Del Potro en uiteindelijk gaat Zeballos door. Wie wordt de verrassende halve finalist daar?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Goffin, cilic of Ferrer...

Hopelijk de laatste
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hopelijk goffin. 

Wat een spanning trouwens vandaag. Alleen 2 setters.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
"En deze walk-over is helemaal niet fijn voor Berdych. Heeft nu Zverev als 1e partij."
"Nu zonder wedstrijd in de benen tegen Zverev"

Dan had Zverev wel eerst van Johnson moeten winnen... en dat is 'm dus niet gelukt...
Reply
Cervantes mist 4 Mp en verliest ook in de 3e set Tb  Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Vandaag weer de ene na de andere interessante wedstrijd. Echt een leuk toernooi zo, maar dat komt misschien ook wel omdat weer eens goed begint, voor de verandering.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup raonic nishi en Dolgo. Voor minder dan 3 uit 3 doe ik t niet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kom op Kudla...hij is te verslaan vandaag
Kei Nishikori





Reply
(26-03-2016, 04:43 PM)centre court Wrote: Hup raonic nishi en Dolgo. Voor minder dan 3 uit 3 doe ik t niet.

3x 2-0. Prima mannen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Had hier ook geen verrassingen verwacht.
Alleen bij Seppi, die 4-1 voor stond 2e set. Maar ach, je kunt niet alles hebben.

Wawrinka is dan weer niet verrassend, dat ik daar vorige week ingetrapt ben zeg...

Hup Stakh!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Sock Stak en Kuz waw beetje dubbel. Waw en sock minder gekozen maar als die verliezen hebben troeven weer meer kans.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Belangrijke zaken! Hup gael.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hmm, Stakh geeft op. De kleintjes hebben hun werk gisteren al gedaan. Alles op de grote jongens dan maar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(26-03-2016, 08:10 PM)Ad Wim Wrote: Hmm, Stakh geeft op. De kleintjes hebben hun werk gisteren al gedaan. Alles op de grote jongens dan maar.

Zal Buurs anders over denken Wink
Kei Nishikori





Reply
Delbonis mist even 3 sps. En Kuku verkloot het ook. Gaat vandaag niet echt voorspoedig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En Nadal heeft ook weer z'n vertrouwde beroerde niveau te pakken. Verliest een set van dzumhur. Mijn god.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: