The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami 2016
Wtf Rafa
Ondergrens wordt ook nog doorbroken?!
Kei Nishikori





Reply
Hahaha, en dan geeft Nadal op, net als je denkt dat het weer eens beter gaat. Een opgave ook nog, pff. 
Hoe vaak heeft Nadal ooit opgegeven?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat was Nadal.  Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Die Nadal joh. Ziek?

Moet kuku wel winnen dan. Veel mogelijkheden daar. 

Kyrgios is en blijft ruk. Domme keuze.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Story of the year. Dubbel kut dit, want niet alleen troef weg maar ook weg open voor anderen die ik niet heb. Duidelijk niet mijn jaar dit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pfff

Kyrgios ook nog ineens warm

Op naar het gravel aub
Kei Nishikori





Reply
Kyrgios easy. Kuku nu door. Dimi finish t maar.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Opgave Bellucci. Prima.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(26-03-2016, 11:09 PM)Haggie Wrote: Opgave Bellucci. Prima.
dat Goud is van Gouden pik?
Kei Nishikori





Reply
Het was te heet voor Rafa
Kei Nishikori





Reply
(26-03-2016, 11:12 PM)kooltje Wrote:
(26-03-2016, 11:09 PM)Haggie Wrote: Opgave Bellucci. Prima.
dat Goud is van Gouden pik?

Zeg het maar. Hoelang blijft dit geluk?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kyrgios op finale koers.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Oeps. Kyrgios kan het dus wel. Rijkelijk voorbarig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Break maar, Smyczek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(26-03-2016, 10:38 PM)Ad Wim Wrote: Hahaha, en dan geeft Nadal op, net als je denkt dat het weer eens beter gaat. Een opgave ook nog, pff. 
Hoe vaak heeft Nadal ooit opgegeven?

Nadal geeft voor het eerst in zes jaar op tijdens wedstrijd

Rafael Nadal heeft zaterdag moeten opgeven in de tweede ronde van het Masterstoernooi van Miami. Stan Wawrinka werd ook uitgeschakeld op het hardcourt in Florida.

De 29-jarige Nadal kwam tegen de Bosniër Damir Dzumhur nog wel op een 1-0 voorsprong in sets (6-2), maar hij verloor de tweede set met 6-4 en staakte de strijd bij een 3-0 achterstand in set drie. De partij had op dat moment een kleine twee uur geduurd.
De als vijfde geplaatste Spanjaard had veel last van de hitte en hoge vochtigheidsgraad in Key Biscayne en voelde zich daardoor niet lekker.
Na de tweede set vroeg hij de toernooiarts al zijn bloeddruk te meten en te adviseren wat te doen. Niet veel later besloot hij de baan definitief te verlaten. "Het was een moeilijke beslissing maar ik moest aan mijn gezondheid denken'', lichtte Nadal toe.
De laatste keer dat de voormalig nummer één van de wereld tijdens een wedstrijd moest opgeven was in 2010, toen hij de kwartfinale van de Australian Open tegen Andy Murray niet kon afmaken.

http://www.nu.nl/tennis/4237319/nadal-ge...trijd.html
Reply
Is isner ook weleens niet geblesseerd? Kom op man.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Toch flink wat laffe keuzes die rendabel worden zo. Jammer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Onderste helft sowieso niet, want die waren nog niet door. En dan moet Tim het nog wel even afmaken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Isner en 3e set tbs. Hoe dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Isner & Querrey. nee oke.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Het gaat niet zo dramatisch als vorige week, maar er komt nu wel veel druk op Murray te liggen. Het derde kwart heb ik opgegeven, dat zal wel Raonic of Kyrgios worden, hopelijk kan Goffin het tweede kwart pakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Goffin trekt de vorm door. 
Johnson laat Berdych zweten, 3e set nu.
Hup Nando.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tyfus Berdych, maak het eens af joh.

Goffin nid.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(27-03-2016, 07:07 PM)Ad Wim Wrote: Tyfus Berdych, maak het eens af joh.

Goffin nid.

Berdych zal zo wel opgeven.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Zal wel ja, na mp gemist te hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(27-03-2016, 07:14 PM)Ad Wim Wrote: Zal wel ja, na mp gemist te hebben.

Het jaar is nog lang, er komen vast nog wel wat Ad-weken.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Uiteindelijk toch nog easy winst. Bovenste helft gaat nog best goed. Nu Djoko nog even falen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ha ha, opnieuw een speler die Mp mist en een 3e set Tb verliest  cry
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Goffin nog maar een walk over  Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Moet je maar eens durven wat geld uit te geven. 

Wel klote van Verdasco trouwens, had best gewoon mogen winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: