The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami 2016
Mustpick Verdasco out hoeft niet slecht te zijn. Goed voor ubertroef goffin.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(27-03-2016, 09:43 PM)centre court Wrote: Mustpick Verdasco out hoeft niet slecht te zijn. Goed voor ubertroef goffin.

Dat mensen vorige week Goffin niet hadden kan nog, maar hem dan ook deze week niet nemen.....
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Iedereen doet er alles aan om Goffin richting de 360 punten te laten gaan. Nu niet zo leuk. Voor komend weekend prima.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Cilic lul.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Simon nid. Pouille leuke meevaller.
Bovenin gaat het lekker, nu onderin eens wat slachtoffers.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Gilles! Opvallend weinig gekozen ondanks hth tegen Cilic. 

Voor de rest is het niet veel
Kei Nishikori





Reply
Het ligt nog zo ontzettend open.
Het is zaak dat Murray de finale haalt, dan valt de schade mee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vanavond 7 spelers in actie in 6 verschillende wedstrijden. In alle 6 wedstrijden is de speler die voor mij moet winnen (dik) favoriet. Kortom, vanavond moet de slag geslagen worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Grappig, als ik de sc invul, en het niet bepaald gunstig voor mezelf doe (Raonic-Kyrgios QF, Nishi QF, etc.), win ik nog op mensen als CC, Haggie, buurs en kooltje.
En dat met troef Nadal die opgeeft. Dat geeft nog een beetje vertrouwen dat ik wel wat goede keuzes heb gemaakt.

Maar goed, zo ver is het nog lang niet. Murray moet daarvoor wel de finale halen.
Maar als je ziet hoe Djokovic nog steeds niet overtuigt, kan Murray zelfs het toernooi winnen.
Maar ook van Dimitrov of Monfils verliezen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Beetje koffiedik kijken inderdaad, door de sc nu al in te vullen. Zullen nog verscheidene verrassingen komen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik had Nadal ook...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Je moet wat, gewoon geinig om te zien.
Pas invullen in de SF heeft niet zoveel zin meer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Dolgo!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Deze boeit me nog niet.
Doe Nishi maar, dan is Dolgo onrendabel en Nishi moet daarvoor SF halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(28-03-2016, 05:49 PM)Ad Wim Wrote: Deze boeit me nog niet.
Doe Nishi maar, dan is Dolgo onrendabel en Nishi moet daarvoor SF halen.

Het gaat inderdaad om Dimitrov. Samen met Murray slecht in vorm. Kan alle kanten op.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Zozo. Nishi richting topvorm in z'n 2e thuis. Kan mooi profiteren van een nog steeds zwakke Murray onderin.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(28-03-2016, 04:35 PM)buurs Wrote: Ik had Nadal ook...

Ik ook...
En verder ook matige keuzes hier dus op mij winnen zegt weinig
Kei Nishikori





Reply
Tsonga prima in vorm...zeker een outsider

Sock vanavond tegen Raonic. Vooraf dacht ik een zekerheidje, inmiddels vertoont Raonic toch weer tekenen van fitheid
Kei Nishikori





Reply
Hmmm Tsonga kan niveau niet vasthouden...
Kei Nishikori





Reply
Tsonga en Mannarino beide eerste set 6-2. Maar blijkt te mooi om waar te zijn. Verliezen beide 2e set. Kom op nou, herstellen!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
4-3 Jo. Erg belangrijk deze.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ziet er trouwens erg traag uit. Was bekend natuurlijk maar zo erg had ik het niet verwacht.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Spannende pot
Jo helpt zich zelf nog net tot sowieso een tb met veel tweede services
Kei Nishikori





Reply
Pfffff jo
Kei Nishikori





Reply
7-3 ook in de Tb. Stond ooit bekend als de Tb koning. Gek van. 

En weer een verrassing. En weer een 3e set Tb verliezen. Wat een jaar joh. 

Wordt dus nog billenknijpen ook nog bij nishi-rba
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Partij van de dag en Andy mist meteen een 0-40...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup dimichoke!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Van dimi zal ie best winnen maar deze man gaat de finale toch niet halen in deze vorm?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Met deze loting

Alleen in een Ad jaar zou dat kunnen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Vorm zegt nu nog niks. 
Maar een bp missen op 4-5 is niet handig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: