The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte Carlo
#1
Deze week weer wat serieuzer werk! Djokovic uiteraard must pick!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#2
De Bakker  Eusa_think
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#3
Mogen de qualis in het schema?
Ze zijn ook niet onderin te kiezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
(10-04-2016, 07:21 PM)Ad Wim Wrote: Mogen de qualis in het schema?
Ze zijn ook niet onderin te kiezen.

Ze staan erin
Reply
#5
Thanks!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Nog een uurtje om er nog wat van te maken Smile
Kei Nishikori





Reply
#7
Ben er wel uit. Beetje kutten met m'n laatste geld, maar vind het verder vrij straight forward.
Verwacht bij de 'gebruikelijke' managers ook weinig verschillen.

Wel weer echt zin in. Favoriete ondergrond en weer in Europa dus normale tijden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
(11-04-2016, 09:02 AM)Ad Wim Wrote: Ben er wel uit. Beetje kutten met m'n laatste geld, maar vind het verder vrij straight forward.
Verwacht bij de 'gebruikelijke' managers ook weinig verschillen.

Wel weer echt zin in. Favoriete ondergrond en weer in Europa dus normale tijden.

Grappig ik zie juist maar enkele zekerheidjes. De rest allemaal zo onzeker als het weer.
Kei Nishikori





Reply
#9
Waarschijnlijk haal je met Djokovic de meeste punten, maar je kunt er weinig mee winnen en veel mee verliezen (al is die kans heel klein). Met de andere toppers kun je ook weinig winnen. Er zal een subtopper zijn die de halve finale haalt, maar de meeste subtoppers hebben ook al snel een gevaarlijke tegenstander. En goedkope zekerheidjes voor de eerste ronde zijn er ook nauwelijks, dus je kunt er zoals Kooltje zegt alle kanten mee op.
Maat uiteindelijk zullen zoals Adwim zegt de verschillen wel weer meevallen.
Reply
#10
Er vanuit gaande dat je Djokovic niet neemt, heb je volgens mij met (in mijn ogen) must-picks Nadal, Thiem, Simon, Chardy, Berdych, Sousa, Zverev, Pouille, Carreno niet veel meer over.
En ik zie alleen in het kwart van Federer dan nog mogelijkheden, maar vind Gasquet-Tsonga 50-50 en dan zijn ze te duur.
Zeker Gasquet met een tricky 1e ronde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
(11-04-2016, 09:46 AM)Ad Wim Wrote: Volgens mij heb je met (in mijn ogen) must-picks Nadal, Thiem, Simon, Chardy, Berdych, Sousa, Zverev, Pouille, Carreno niet veel meer over.
En ik zie alleen in het kwart van Federer dan nog mogelijkheden, maar vind Gasquet-Tsonga 50-50 en dan zijn ze te duur.
Zeker Gasquet met een tricky 1e ronde.

Klopt wel grotendeels inderdaad. Alleen Nadal en Thiem voor bijna 7000 is best veel voor 270 punten (als Wawrinka niveau haalt). Maar daar zit wel de finalist vermoed ik. Ik ga wel voor een van de twee Fransen en laat PCB weg.
Kei Nishikori





Reply
#12
Wawrinka is toch echt dramatisch in vorm?
Hier best wel eens goed, maar ik vind Nadal, met ook nog eens 14-3 h2h, daar wel torenhoge favoriet.
Vind Nadal sowieso favoriet voor de finale. Maar Thiem kun je bijna niet missen. Kan ook zo finale halen in deze draw.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Statistieken werken weer niet.

Thiem niet genomen, dom maar tegen mijn gevoel in. 

Haggie met Raonic en Ferrer zijn eerste twee missers van het jaar
Kei Nishikori





Reply
#14
Jammer van die stats inderdaad, zat erop te wachten.
Zie ik straks dan wel.

Maar zie bij een aantal vaste namen wel wat ik verwacht.
En bij Hag ook. Kijken of ie nu eens afgestraft wordt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Buurs heeft alle qualies weer eens aangeklikt. Die mogen er dus meteen uit. 

Hag met Ferrer en Raonic verrassend. Zijn streak van verrassingen moet hier maar eens stoppen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#16
Ook maar 5x Djokovic op de eerste pagina, en voornamelijk van buitenlanders.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Het lijkt me prima wanneer het weer een ad week wordt deze week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#18
(11-04-2016, 10:01 AM)kooltje Wrote: Statistieken werken weer niet.

Thiem niet genomen, dom maar tegen mijn gevoel in. 

Haggie met Raonic en Ferrer zijn eerste twee missers van het jaar

Afgaande op het geluk van Haggie dit jaar wordt de finale Raonic-Ferrer.....
Reply
#19
(11-04-2016, 10:12 AM)centre court Wrote: Het lijkt me prima wanneer het weer een ad week wordt deze week.

Prima inderdaad. Wel met Nadal en niet met Thiem
Kei Nishikori





Reply
#20
Regen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
stats gefixed
Reply
#22
Zverev heeft er zin in tegen andere jonkie
Kei Nishikori





Reply
#23
Rublev bakt er helemaal niks van dit jaar, maar Zverev wel en die gaat het Ferrer verdomde lastig maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Dit wordt een enorme stille week. Vanaf donderdag kan ik niks meer volgen, dan gaat het meestal goed komen Confused
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#25
(11-04-2016, 11:00 AM)Mac Wrote: stats gefixed

Thanks!

Relatief weinig mensen met Cuevas, terwijl die toch de laatste 2 graveltoernooien won.
Andere troeven zijn Berdych (toevallig in zelfde stuk), Delbonis en Sousa.
Tsonga, Dzumhur en Raonic moeten er zsm uit.

Maar eigenlijk zijn er maar weinig spelers die door iedereen zijn gekozen, dus zijn ze allemaal belangrijk.
En ik moet nog wat stijgen dus dan zeker.
Toch een leuke week dus!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Mooi om te zien hoe iedereen mijn keuzes vantevoren weer afkraakt. Als het fout gaat, was het dom & wanneer Raonic ala Soderling de finale haalt is het geluk. Ik zal me even inhouden nu verder.

Suc6 met Berdych & Thiem allemaal.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#27
Haggie ik heb Raonic dus dat beloofd niet veel goeds voor je cry
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#28
Ik wil best van tevoren argumenteren hoor, doe ik overigens meestal wel.

Raonic is in vorm, maar niet topfit en geen pure gravelaar.
Wint natuurlijk wel nog van het gros op gravel en heeft hier 2x QF gehaald, maar Berdych bijvoorbeeld vorig jaar finale en 2x eerder halve finale. En is gewoon beter op gravel.
Maar goed, 50-50 geef ik je nog. Maar dan Cuevas in zijn eerste partij, een van dé beste gravelaars van het voorseizoen.
Is voor mij ook 50-50. En mocht ie dat al winnen, moet ie tegen Murray (kan nog) en Nadal (kan niet).
Komt voor mij niet uit dan hoor.

Ferrer vind ik dan logischer qua kwaliteiten, maar die heeft gewoon een max van QF en een Goffin on fire, en is eigenlijk dramatisch in vorm, dus ook die kwam bij mij niet uit voor dat geld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
(11-04-2016, 11:32 AM)Ad Wim Wrote: Ik wil best van tevoren argumenteren hoor, doe ik overigens meestal wel.

Raonic is in vorm, maar niet topfit en geen pure gravelaar.
Wint natuurlijk wel nog van het gros op gravel en heeft hier 2x QF gehaald, maar Berdych bijvoorbeeld vorig jaar finale en 2x eerder halve finale. En is gewoon beter op gravel.
Maar goed, 50-50 geef ik je nog. Maar dan Cuevas in zijn eerste partij, een van dé beste gravelaars van het voorseizoen.
Is voor mij ook 50-50. En mocht ie dat al winnen, moet ie tegen Murray (kan nog) en Nadal (kan niet).
Komt voor mij niet uit dan hoor.

Ferrer vind ik dan logischer qua kwaliteiten, maar die heeft gewoon een max van QF en een Goffin on fire, en is eigenlijk dramatisch in vorm, dus ook die kwam bij mij niet uit voor dat geld.

Bij 50-50 Berdych Raonic maakt hij de juiste keus want Raonic is goedkoper en staat duidelijk voor in HTH. Keuze Berdych lijkt echter logischer. We gaan het zien Smile
Kei Nishikori





Reply
#30
Maar Berdych heeft een veel eenvoudigere 2e ronde en Raonic moet er 2 spelen.
En ik vind het niet 50-50, meer in het meest gunstige geval voor Hag.
En ik blijf toch de fysieke gesteldheid van Raonic altijd een vraagteken vinden.
En op gravel doe je partijtjes toch niet zo snel af.

En hij wordt steeds duurder. Sowieso steek ik niet zo snel 2700 in iemand op zijn minst favoriete ondergrond, en dan ook nog die loting...
Had ik het liever aan Gasquet of Tsonga besteed.

Maar we gaan het inderdaad zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: