The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid (TMS)
Als de rest van de wedstrijden een beetje logisch verlopen, en djoko wint de finale, dan eindigt de top 70 binnen 100 punten van elkaar. Zou toch wel apart zijn. Op naar Rome dan maar.
Reply
De top 70 van de week ja. Niet van het klassement. Daar kunnen nog wel wat verschillen gemaakt worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Belangrijk dat Cuevas wint.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En natuurlijk mist Cuevas een bp en verliest dan de TB.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zie nu de laatste punten. Cuevas krijgt 2x een 2e service vanaf 5-4, wint daar 60% op en zit gewoon in de rally op 5-4 en slaat een dramatische return op 5-5. Om vervolgens op 5-6 een complete UE te slaan. 3 op rij.

Heeft het CC al tegen gezeten deze week?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Easy 2e set. Hele wedstrijd nog geen bp tegen gehad.
Gewoon 1x breaken in 3e set is genoeg dus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Feli met deze ad. Het is je gegund.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Pakt ie meteen de break, gaat ie daarna uit het niets ineens kutten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nog maar een tb derde set dan
Kei Nishikori





Reply
Tja, typisch dit.

En de opmerking van cc maakt het alleen nog maar vervelender.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima Nick. Maakt het verschil als het echt moet met een paar mooie punten. 

Die slappe Jap is de volgende.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad mist deze must pick  Neiner
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tsonga def Raonic is verreweg het belangrijkste vandaag!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(05-05-2016, 05:32 PM)Ad Wim Wrote: Zie nu de laatste punten. Cuevas krijgt 2x een 2e service vanaf 5-4, wint daar 60% op en zit gewoon in de rally op 5-4 en slaat een dramatische return op 5-5. Om vervolgens op 5-6 een complete UE te slaan. 3 op rij.

Heeft het CC al tegen gezeten deze week?

Tip : misschien dat je beter met je team bezig kan zijn dan alleen te fixeren op anderen. Scheelt je een hoop frustratie.
Na 2 lange potten was het NID dat Kyrgios deze zou winnen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hup sousa
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Pfff bijltjesdag
Kom op eens Jack!
Kei Nishikori





Reply
Haha Nadal querrey 1-4
Kei Nishikori





Reply
(05-05-2016, 08:27 PM)kooltje Wrote: Haha Nadal querrey 1-4

Toch gewoon 6-4

Sock pielt er nog een derde set uit maar weinig vertrouwen in
Kei Nishikori





Reply
Goat speelt weer fantastisch!!!!

Vamos!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tuurlijk Milos....easy win NID Cool
Tsonga kansloos.
Reply
Dead Icon_evil
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Het kan bij mij nog alle kanten op, nog 4 kwartfinalisten en in elk kwart 1. Raonic, Nishi, Nadal en Murray.
Het mooiste zou natuurlijk alle vier zijn, maar dat is niet echt reeel, drie zou al heel mooi zijn.

Die Raonic gaat me wel steeds meer bevallen, toen hij op de tour kwam dacht ik dat hij een top-10 speler zou worden, dat bleef lange tijd weg, maar het komt er zo langzaamaan toch uit.
Laat hem vandaag eens verrassen. Big Grin
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Wat een topweek alweer. Begin het nog leuk te vinden Tongue
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(06-05-2016, 08:39 AM)kuiper Wrote: Het kan bij mij nog alle kanten op, nog 4 kwartfinalisten en in elk kwart 1. Raonic, Nishi, Nadal en Murray.
Het mooiste zou natuurlijk alle vier zijn, maar dat is niet echt reeel, drie zou al heel mooi zijn.

Die Raonic gaat me wel steeds meer bevallen, toen hij op de tour kwam dacht ik dat hij een top-10 speler zou worden, dat bleef lange tijd weg, maar het komt er zo langzaamaan toch uit.
Laat hem vandaag eens verrassen. Big Grin


Murray zal van Nadal moeten winnen, wil jij een goede week hebben.
Reply
Gloryhunter kuiper  Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat is er met voormalig lid van de grote 5 Tampie aan de hand? Alles of niets teams die structureel mislukken?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Belangrijk dagje vandaag, maar ik denk dat het 4x NID wordt. En daar kan ik mee leven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En datzelfde kun je je ook bij Atlanta afvragen. Ook te laag voor z'n kwaliteiten. 

Stille en Ad zijn gelukkig beide op de weg terug. Kwestie van tijd voor beide heren op pagina 1 staan. 

Maarten, Mac en Kuiper(net achter z'n zoon) ook op de drempel van pagina 1. Mitch GAE en OD moeten die laatste stap nog even zetten. Een goede week volgende week en het kan voor RG al gepiept zijn. 

De rest van de fanatieke forummers al wel op pagina 1. Zo hoort het ook.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het gaat de afgelopen weken weer een beetje normaal, dat zie je terug in de stand.
Stille op pagina 1 is trouwens uitzonderlijk, toch?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee hoor Ad. Afgelopen jaren denk ik vaker wel op pagina 1 dan niet (1x 2e)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: