The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rome (TMS)
Die 360 punten heeft niemand, en iedereen heeft wel 2 van die 3 spelers, dus zo erg is het niet. En je staat op nr1 nu! Er zijn anderen die veel meer pech hebben.
Reply
Tis maar een spelletje.
Reply
Kom op Godfin! Doe 't!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Je hebt gelijk Vos. Maar hoe meer je klaagt hoe beter het gaat. Daarom zal ik hier vandaag vrij veel klagen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(13-05-2016, 12:47 PM)Vos Wrote: Die 360 punten heeft niemand, en iedereen heeft wel 2 van die 3 spelers, dus zo erg is het niet. En je staat op nr1 nu! Er zijn anderen die veel meer pech hebben.

Er zijn er toch 5 die Pouille hebben (weliswaar geen van allen belangrijk voor het klassement) Wink
Reply
(13-05-2016, 12:48 PM)Vos Wrote: Tis maar een spelletje.

Is gezegd Stille.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Goffin begint als Berdych
Kei Nishikori





Reply
Murray speelt bizar goed

Hij gaat toernooi winnen op deze manier
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nu wel wat beter spel van Goffin maar lijkt kansloos
Kei Nishikori





Reply
Mist anders even diverse kansen om op 4-1 te komen
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hold serve please!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Murray uiteraard easy. Nu partij van de maand!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tuurlijk niet.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(13-05-2016, 04:11 PM)Ad Wim Wrote: Murray uiteraard easy. Nu partij van de maand!

One time!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Man man man. Zoveel kansen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tuurlijk Andy NID Cool
Dat er mensen zijn die Goffin een kans geven.....wishfull thinking zeker.
Reply
(13-05-2016, 04:13 PM)Haggie Wrote:
(13-05-2016, 04:11 PM)Ad Wim Wrote: Murray uiteraard easy. Nu partij van de maand!

One time!

Haggie terug aan de top!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(13-05-2016, 12:59 PM)centre court Wrote: Je hebt gelijk Vos. Maar hoe meer je klaagt hoe beter het gaat. Daarom zal ik hier vandaag vrij veel klagen.

Als ik thuis kom, dan lees ik vaak een paar pagina's terug, en het valt dan op dat veel berichten op geklaag lijken. Meestal om maar een paar punten. Dan denk ik wel eens, waar maakt een mens zich druk om. Ik ga er vanaf nu maar vanuit dat er dus een andere gedachte achter zit. 

Gelukkig heb ik dit seizoen niet veel reden tot klagen. Ben al blij dat ik mij, tot nu toe, als semiprof kan meten met de fulltime diehards.  Big Grin
Reply
Break!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dooooooooor!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Vamos goat!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Oei, dit had al de set moeten zijn.
Staat vrij veel wind.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan breakt Djokovic natuurlijk terug.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jammer, Djoko wordt beter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prachtige pot nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Helaas pakt Djoko hem uiteindelijk lucky.
Maar hij was zo goed aan het eind.
Jammer, in het begin was ie te pakken en dan had ik het nog willen zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En weer de break.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nadal nu MTO.
Enkel was flink getapet, maar heeft nu geen gevoel meer in z'n voet.
Klinkt niet goed.

Tape er nu af, eens kijken hoe dat gaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pak de set dan in ieder geval! Kom op!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Jezus, zo'n set spelen, zoveel kansen, en het daan nog niet afmaken. Gewoon geen bp tegen tot deze game en zelf veel sps gehad.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: