The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rome (TMS)
KUT Nadal
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
5 sps had ie dus he
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
M1 ding is zeker

Het verschil is kleiner geworden!

Vamos!

Het is nu al een klassieker

Op naar een 3e set!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Man man man, wat een kansen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Poe opluchting hoor. 

Hup Thiem
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat geeft thiem het weg zeg tegen een geblesseerde nishikori
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Verschrikkelijk dag!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(13-05-2016, 10:44 PM)Haggie Wrote: Verschrikkelijk dag!
Kei Nishikori





Reply
Die nishi wint al die potten met een blessure ofzo? Gvd. 

Djoko moet na Nadal ook nishi en Murray pakken. Dan blijft de schade beperkt denk ik.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Blij dat ik wel voor Murray gegaan ben deze week. Zag ook geen andere aantrekkelijke opties. Nu nog een finale voor de bonus.
Reply
Prima Andy Eusa_clap
Reply
6-2 eerste set Kei. Djoko heeft hinder van wondje aan een enkel. Nog meer bonuspunten?
Reply
Maak het eens af, Djoko.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heerlijke pot tennis !
De eerste set buiten beschouwing latend was dit zeker een van de beste wedstrijden van 2016 Eusa_clap
Kei op zijn allerbest ook vanavond Eusa_clap
Hopelijk kan Murray profiteren van een wellicht vermoeide Djoko morgen !
Reply
Genoten! Murray wint alleen morgen...
Reply
Die Djokovic weet wel alle partijen eruit te slepen. Als het spannend is en het gaat ergens om, dan weet je wie er wint.
Reply
1 nog novak
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die Djoko zal nu toch wel een keer kapot zitten? De hele week was een worsteling. Ik verwacht een overwinning van Murray.
Reply
Prima Djoko, nu nog 1x please.
600 voor Murray vind ik nog oké. 

Wordt een leuke RG zo, zit dicht bij elkaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Come on Murray! Mooi 400 bonuspunten.
Reply
Feli Murray managers!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lekker Andy !
Nog eens 400 punten bonus tov die laffe teams Cool
Reply
Geweldige keus...Zelf niet eens over nagedacht op deze baan. Slecht dus.
Kei Nishikori





Reply
Vrij gelukkige keuze voor mij. Ik dacht eerst ook niet aan Murray, maar gezien zijn loting en gebrek aan alternatieven toch maar voor gegaan.
Het grappige is dat nu voor de 7e week op rij halverwege de week Buurs voor mij staat in het algemeen klassement, maar dat ik hem aan het eind van de week weer ingehaald heb. Zegt iets over de teams.
Reply
(16-05-2016, 08:38 AM)kooltje Wrote: Geweldige keus...Zelf niet eens over nagedacht op deze baan. Slecht dus.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mooie keus inderdaad. Ik zat helaas weer eens verkeerd, maar wel vrij bewust voor de alternatieven gegaan. Baal vooral van Nadal want Djoko was echt te pakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: