The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Muziek!
#31
Flogging Molly is gewoon simpele muziek met een vervelend Iers riedeltje op de achtergrond. Ik vond het wel aardig, maar na een liedje of 3 begon het te vervelen. Ze waren wel lekker vrolijk, op het YANKEES SUCK na dan :wink:

Misschien dat ze me dit jaar wel kunnen boeien. Ik geef dit jaar Queens of the Stoneage ook nog een kans.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#32
Echte festivalband, net als Dropkick Murphys en Manu Chao.

Flogging M. en Dropkick M. ook in de Melkweg en Paradiso gezien, erg leuk, maar je bent doodop na afloop van dat geheister.
Reply
#33
Dugarry Wrote:Echte festivalband, net als Dropkick Murphys en Manu Chao..

Zet The Levellers en Reel Big Fish daar ook maar tussen. Vooral RBF vind ik erg leuke muziek, 'Beer' en 'Take On Me' (cover van A-Ha) zijn vooral aan te raden.
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#34
The Levellers al eens op Lowlands gezien dacht ik, kan dat?
Reply
#35
Reel Big Fish heb ik 2 jaar geleden op Lowlands gezien, echt geweldig!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#36
Dugarry Wrote:The Levellers al eens op Lowlands gezien dacht ik, kan dat?

Volgens mij stonden ze er toen inderdaad. Ik heb ze zelf een paar jaar terug op Parkpop gezien.
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#37
de levellers al in 1995 op rock Torhout aanwezig, toen tevens metallica, lenny kravitz, neil young en booker t & the mg's. Tevens black crows als opening.
Maar dat was in mijn jeugd natuurlijk.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#38
Van het weekend wat downloaden van Kaisers Chiefs en Audioslave. ZIjn er mensen die nog tips hebben?
Reply
#39
Bad Religion - Punk Rock Song
Bad Religion - Generator

Leuke nummers Bad Religion is gewoon geweldig Big Grin

The Smiths ( coole band met vrolijke maar ook soms depressieve teksten hehe)
Kamelot ( als je van Powermetal houdt. Zanger heeft een geweldige stem)
Sonata Arctica ( lijkt op Kamelot)

Griekse Pop is ook wel cool zoals Antqiue Big Grin ( moet je van houden hehe)
Of Oezbekistaanse muziek van Yulduz Usmanova ( ofzo) moet je ook van houden.

Naar wat voor muziek luister je trouwens Dugarry?
Reply
#40
Van alles. Overdag tot 10.00 538 (Evers), dan schakel ik over op 3FM.

Verder heb ik overal mp3 spelers, vrij makkelijk dus en op mn laatste mp's staan de albums/nummers van:
-Nirvana
-Manic Street Preachers
-Coldplay
-Travis
-Muse
-Saybia
-Pearl Jam
-The Offspring
-Feeder
-Keane
-Red Hot Chili Peppers
-Oasis
-Korn
-Limp Bizkit
-Franz Ferdinand
-The White Stripes
-System of a Down
-16 Down
-Radiohead
-Green Day
-Dido
-Beegees
-K's Choice
-Novastar
-Tiesto
-Scala
-Stereophonics
-Maroon5
-Audioslave
-Snow patrol
Van veel van deze bands heb ik ook een dvd, of in ieder geval een cd.
Veel goedkope muziek dvd's vind je op <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.play.com">http://www.play.com</a><!-- w -->, GEEN BEZORGKOSTEN!
Reply
#41
System of a Down - BYOB (Bring Your Own Bombs)

De nieuwe bohemian rhapsody!!!!!!!1
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#42
Dugarry Wrote:Van het weekend wat downloaden van Kaisers Chiefs en Audioslave. ZIjn er mensen die nog tips hebben?

Ook onlangs Kaiser Chiefs gedownload. Moet wel ff weten wat ik op Werchter kan checken.... Audioslave moet ik nog ff goed beluisteren, komen ook op Werchter.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#43
BYOB ken ik ja, erg goed. Audioslave heeft een nieuw album, heb een aantal tracks gehoord, die ze veel op 3fm draaien is vrij goed naar mijn mening,

Be Yourselve heet ie
Reply
#44
ahaa oke. FF downloaden binnekort. Werchter komt dichtbij.... mijn iPodje raakt alweer vol.

Jansmit.com er maar afgooien :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#45
:lol: Ik dacht dat Lennie je enige holmaat was. Zat ik er weer naast zeg.
Reply
#46
Keyzer Wrote:Kreeg het album gisteren binnen op de redactie, had er nog nooit van gehoord... Maar zal het zondag eens gaan beluisteren dan...

Mijn tip voor dit jaar: Vertigo uit Den Haag... Brachten eind vorig jaar hun E.P. Moments of Clarity uit in eigen beheer, hebben in december de laatste hand gelegd aan Moments Of Clarity (The Album), dat waarschijnlijk eind april verschijnt... Mogelijk ook in eigen beheer...

Muzikaal is het een soort van kruising tussen Soundgarden, Alice In Chains, Foo Fighters en meer van dat soort bandjes... De gitaarriffs zijn bij vlagen echt geweldig en ook de zang is erg goed... Ik denk dat deze band heel groot kan worden, heb ze ook een paar keer live gezien (voorprogramma Live en Golden Earring), al is het geen band voor het grote publiek denk ik... Alhoewel sommige nummers op het forthcoming album (ik heb al een demoversietje gekregen) wel weer geschikt voor de radio...

Maar goed, houd Vertigo dus goed in de gaten...

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.vertigotheband.com">http://www.vertigotheband.com</a><!-- w -->

Dit schreef ik dus maanden geleden... Krijg net een sms van de band dat ze gisteren gevraagd zijn om vanavond supporting-act van Coldplay te zijn in Gelredome!!! Zat te denken om een mooi 'de doorbraak van een band'-verhaal te maken, dat krijgt hierdoor natuurlijk wel weer een mooi hoofdstuk... Want als je in het voorprogramma van bands als Live, Therapy? en Coldplay staat, dan ben je destined to be a great band...

Het album Moments of Clarity is trouwens een maandje uit, dus houd je van bovengenoemde bands, dan zou ik zeker de gang naar de platenzaak maken...
Reply
#47
Wat vind je goed dat bijna niemand kan verdragen of gewoon erg slecht vindt. Ik nodig iedereen uit om eens wat van Peter Hammill te downloaden. Singer-songwriter met zeer theatrale, gedragen zang, zwaarmoedige teksten en nauwelijks in het gehoor liggende deuntjes. Iedereen die het kan waarderen krijgt een punt. Uiteraard moet je zelf ook een lelijke tip geven (die je zelf goed vindt).
Sportshag
Reply
#48
Joost Wrote:Wat vind je goed dat bijna niemand kan verdragen of gewoon erg slecht vindt. Ik nodig iedereen uit om eens wat van Peter Hammill te downloaden. Singer-songwriter met zeer theatrale, gedragen zang, zwaarmoedige teksten en nauwelijks in het gehoor liggende deuntjes. Iedereen die het kan waarderen krijgt een punt. Uiteraard moet je zelf ook een lelijke tip geven (die je zelf goed vindt).

Ik heb the Margin op elpee en best veel gedraaid vroeger, toen ik in m'n joy division, cure, smiths etc. periode zat...

Wat ik goed vind en bijna niemand kan verdragen is Charlie Parker live...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#49
Dugarry, in hetzelfde straatje als waarin jij verkeert nog een paar aanraders:

- Poets of the Fall (late goodbye)
- Stabilo Boss (everybody)
- the Von Bondies (c'mon c'mon)

en al wat bekender:
-Three Days Grace (just like you)

Enne, Franz Ferdinand? Yuk!!
Reply
#50
Marshall Wrote:Dugarry, in hetzelfde straatje als waarin jij verkeert

Mag dit in het topic: "Taalergernissen" ?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#51
Treesong Wrote:Wat ik goed vind en bijna niemand kan verdragen is Charlie Parker live...

Ik zal het eens proberen.

(Zat The Margin op moment van tikken te luisteren. Zitten van die jaren tachtig bliepjes in)
Sportshag
Reply
#52
Gerben Zonderland Wrote:
Marshall Wrote:Dugarry, in hetzelfde straatje als waarin jij verkeert

Mag dit in het topic: "Taalergernissen" ?

Je gaat je gang maar, als jij je er aan ergert....
Reply
#53
Joost Wrote:
Treesong Wrote:Wat ik goed vind en bijna niemand kan verdragen is Charlie Parker live...

Ik zal het eens proberen.

(Zat The Margin op moment van tikken te luisteren. Zitten van die jaren tachtig bliepjes in)

Heel veel mensen (met name m'n vriendin :waf: ) worden zenuwachtig van bebop cq Parker live, maar ja... ik ben nu eenmaal een jazz-fan :wink:

Ik draaide die plaat van Hamill overigens bijna altijd in combinatie met Lou Reed's Coney Island Baby en Brilliant Trees van David Sylvian... moet dat allemaal maar weer eens uit de CD grabbelbak bij Concerto gaan halen for nostalgia's sake... :cry:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#54
coney island baby is natuurlijk ook een briljant nummer(wanna play football for the coach..) Geheel anders, maar minstens even briljant is Lou's Original wrapper.

Probeer ook eens Watching TV van Roger Waters of Perfect World van Talking Heads
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#55
joep Wrote:coney island baby is natuurlijk ook een briljant nummer(wanna play football for the coach..) Geheel anders, maar minstens even briljant is Lou's Original wrapper.

Probeer ook eens Watching TV van Roger Waters of Perfect World van Talking Heads

Heb ik allebei op CD :wink:

Ik heb overigens alles van de Talking Heads... meesterlijke band
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#56
In september een nieuwe van Neil Young, in de sfeer van Harvest (Moon). Ik ben benieuwd, de vorige, Greendale, vond ik maar niks.
Reply
#57
Berend Botje Wrote:In september een nieuwe van Neil Young, in de sfeer van Harvest (Moon). Ik ben benieuwd, de vorige, Greendale, vond ik maar niks.

Gelukkig heeft de goede man genoeg moois gemaakt om em z'n mindere zaken te vergeven... luister nu naar After the Goldrush om precies te zijn...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#58
Gezien op Torhout in 1995, begeleidt door Booker T & the MG's(Neil dan hè). Was van grote klasse.
Stopte halverwege een nummer, om aan Booker te vragen in welke toonsoort het nummer stond, grinnikte een keer en speelde rustig verder in aangepaste toonsoort.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#59
After the Goldrush, een van zijn vele meesterwerken, ik zit al bijna 4 maanden te wachten op de cd die ik voor mijn verjaardag zou krijgen van mijn nichtje. Nu moet ik het nog doen met de grijsgedraaide LP vol tikken en spetters. Voor een goede site zie
http://hyperrust.org/
Reply
#60
Treesong Wrote:
Berend Botje Wrote:In september een nieuwe van Neil Young, in de sfeer van Harvest (Moon). Ik ben benieuwd, de vorige, Greendale, vond ik maar niks.

Gelukkig heeft de goede man genoeg moois gemaakt om em z'n mindere zaken te vergeven... luister nu naar After the Goldrush om precies te zijn...

Ik vaar ook nog ongeveer eens per maand met de Cripple Creek Ferry....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: