The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Muziek!
#61
Iemand ligths and Sounds van YellowCard al gehoord? zijn ze weer afgestapt van de Viool kan hem namelijk niet vinden in dit nummer!! Ben wel benieuwd naar het hele album!
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#62
De nieuwe cd van Tracy Chapman is ook waaaaanzinnig goed =D> =D>
Make tea, not war
Reply
#63
Riekki Wrote:De nieuwe cd van Tracy Chapman is ook waaaaanzinnig goed =D> =D>

Hoe heet die? Zal ik eens gaan downloaden. Nummers zolas fast car zijn idd goed te pruimen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#64
De ceedee heet Where you live
Make tea, not war
Reply
#65
Heb hem net gedownload en ga hem nu een stukkie luisteren :razz:

EDIT: ik vind hem een beetje te timide!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#66
What is Still got the blues van Gary Moore toch een gruwelijk goed nummer.
Reply
#67
Inderdaad gruwelijk.........de rest mag je van mij weglaten.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#68
Balthazar Wrote:Iemand ligths and Sounds van YellowCard al gehoord? zijn ze weer afgestapt van de Viool kan hem namelijk niet vinden in dit nummer!! Ben wel benieuwd naar het hele album!

ik kan hem niet vinden op ares..??
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#69
FC Petr Wrote:Inderdaad gruwelijk.........de rest mag je van mij weglaten.

Naaaa jij hebt 't echt niet helemaal begrepen :lol:.
Reply
#70
Aukinho Wrote:
Balthazar Wrote:Iemand ligths and Sounds van YellowCard al gehoord? zijn ze weer afgestapt van de Viool kan hem namelijk niet vinden in dit nummer!! Ben wel benieuwd naar het hele album!

ik kan hem niet vinden op ares..??


Limewire staat ie wel op
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#71
Het nieuwe album van Rammstein (Rosenrot) is ook weer heerlijk voor de brakke vrijdagavond...
Reply
#72
Keyzer Wrote:Het nieuwe album van Rammstein (Rosenrot) is ook weer heerlijk voor de brakke vrijdagavond...

Heb je deze wel geluisterd ? :wink:
Ben benieuwd naar je reactie op de ingezonden brief van vandaag in de Metro........... zeg eens eerlijk, heb je een stukje plagiaat gepleegd?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#73
Bumme Wrote:
Keyzer Wrote:Het nieuwe album van Rammstein (Rosenrot) is ook weer heerlijk voor de brakke vrijdagavond...

Heb je deze wel geluisterd ? :wink:
Ben benieuwd naar je reactie op de ingezonden brief van vandaag in de Metro........... zeg eens eerlijk, heb je een stukje plagiaat gepleegd?

Hehe, klakkeloos dat verhaal overschrijven van die latente homosexualiteit is natuurlijk een flinke uitglijer :Big Grin
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#74
Wel apart dat een aantal vergelijkingen precies hetzelfde is :roll: . Toch minstens geïnspireerd door het stukje van deze dame?
Reply
#75
De overeenkomsten in mijn recensie en die van de voor mij volledig onbekende Engelse dame komen rechtstreeks uit de bij de cd meegeleverde biografie...

En ach, mensen mogen in ons land zeggen wat ze willen. Dus als ze het niet eens zijn met mijn interpretatie van het nummer 'Your Gay Friend' is dat hun goed recht... En volgens mij zeg ik nergens dat Robbie homoseksueel is, maar dat hij met dergelijke lyrics de geruchten wel extra voedt...
Reply
#76
Keyzer Wrote:De overeenkomsten in mijn recensie en die van de voor mij volledig onbekende Engelse dame komen rechtstreeks uit de bij de cd meegeleverde biografie...

Dus toch plagiaat!

:wink:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#77
Da's toch mooi... een songtitel lezen en meteen i'nterpreteren' waar dat nummer over gaat Smile
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#78
Keyzer Wrote:De overeenkomsten in mijn recensie en die van de voor mij volledig onbekende Engelse dame komen rechtstreeks uit de bij de cd meegeleverde biografie...

En ach, mensen mogen in ons land zeggen wat ze willen. Dus als ze het niet eens zijn met mijn interpretatie van het nummer 'Your Gay Friend' is dat hun goed recht... En volgens mij zeg ik nergens dat Robbie homoseksueel is, maar dat hij met dergelijke lyrics de geruchten wel extra voedt...

Dus in die biografie wordt ook de vergelijking getrokken met dat rijtje artiesten dat in jullie beider recensies te lezen valt? Typisch.
Reply
#79
Iemand hier een beetje in de Nederlandse hiphop scene ?

Afgelopen donderdag naar 'Buitenwesten' geweest in 'T Paard van Troje in Den Haag! Was echt een super feestje, heerlijke optredens met dope lyrics!

Vooral Tyfoon en Jawat! waren super!
Reply
#80
Hoef Wrote:
Keyzer Wrote:De overeenkomsten in mijn recensie en die van de voor mij volledig onbekende Engelse dame komen rechtstreeks uit de bij de cd meegeleverde biografie...

En ach, mensen mogen in ons land zeggen wat ze willen. Dus als ze het niet eens zijn met mijn interpretatie van het nummer 'Your Gay Friend' is dat hun goed recht... En volgens mij zeg ik nergens dat Robbie homoseksueel is, maar dat hij met dergelijke lyrics de geruchten wel extra voedt...

Dus in die biografie wordt ook de vergelijking getrokken met dat rijtje artiesten dat in jullie beider recensies te lezen valt? Typisch.

In de biografie komen die namen inderdaad voor, omdat Robbie aangeeft zich door die bands te hebben laten inspireren... Ik heb het album een keer of drie beluisterd voor ik de recensie ging tikken... En de jaren '80 sound ligt er gewoon heel dik bovenop...
Reply
#81
Leuk nieuw nummer van System of a down...Hypnotice =D>
Make tea, not war
Reply
#82
De cd met dezelfde titel (Hypnotize) komt eind deze maand uit...
Reply
#83
Keyzer Wrote:De cd met dezelfde titel (Hypnotize) komt eind deze maand uit...

Is dit een live ceedee???
Make tea, not war
Reply
#84
Niet dat ik weet... Weet alleen dat het eind november verschijnt en samen met het in juni verschenen Mezmerize een soort van dubbelaar vormt...
Reply
#85
Ik zag trouwens een spelfout in je -overigens puike- interview met Noel G.

Hun album heet Standing on the shoulder of giants :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#86
Ik had ongeveer 80 minuten tussen interview en concert om van HMH naar Metro te komen, stuk te tikken en weer terug naar HMH... Dus dat er 'slechts' één foutje inzit, vind ik nog wel meevallen dan...

Toch had er meer in het verhaal gezeten, maar ze wilden het per se vandaag mee hebben...
Reply
#87
Keyzer Wrote:Ik had ongeveer 80 minuten tussen interview en concert om van HMH naar Metro te komen, stuk te tikken en weer terug naar HMH... Dus dat er 'slechts' één foutje inzit, vind ik nog wel meevallen dan...

Toch had er meer in het verhaal gezeten, maar ze wilden het per se vandaag mee hebben...

maar het was wel gezellig met die brompot?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#88
Fabian Wrote:Iemand hier een beetje in de Nederlandse hiphop scene ?

Afgelopen donderdag naar 'Buitenwesten' geweest in 'T Paard van Troje in Den Haag! Was echt een super feestje, heerlijke optredens met dope lyrics!

Vooral Tyfoon en Jawat! waren super!

Heb ze op Lowlands gezien. Wel goed inderdaad. Het zusje van die Tyfoon ken ik wel, een leuk meisje dat op de achtergrond zingt. Ze is een vriendin van een paar vrienden van me en heeft bij mij op de havo gezeten, een paar jaar onder me. Het is wel een beetje 13 in het dozijn wat ze doen, maar goed, als het scoort is het ok toch?
Reply
#89
Treesong Wrote:maar het was wel gezellig met die brompot?

Noel is de slechtste niet hoor... Maar het was precies op tijd beginnen en precies 20 minuten later weer stoppen... Erg punctueel dus...
Reply
#90
Keyzer Wrote:Het nieuwe album van Rammstein (Rosenrot) is ook weer heerlijk voor de brakke vrijdagavond...

Kaiser Chiefs, de nieuwe singel is super, net als de nieuwe cd.

Franz Ferdinand idem........
Reply


Forum Jump: