The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Muziek!
dan zal het 1994 zijn geweest, denk ik(teveel gedronken in mijn jeugd :wink: )
Het was in elk geval op zaterdag en Metallica was de afsluiter. Verder nog Neil Young, samen met Booker T.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Keyzer, ik heb je een PB gestuurd.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Keyzer, ik heb je een PB gestuurd.

Waarom moet de rest van t forum dat weten?
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Bor de Wolf Wrote:
Adder Wrote:Keyzer, ik heb je een PB gestuurd.

Waarom moet de rest van t forum dat weten?

Ikzelf kijk bijna nooit of ik een PB krijg, misschien dat hij dat ook heeft.
Daarom zet ik het in dit topic neer, omdat het met muziek te maken heeft.
Tevreden?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Heb gereageerd...

Iemand de nieuwe cd van Gem al? Is ook best lekker...
Reply
John Denver - Sunshine on my shoulders is voor mij de tip van de dag. :8:












Xtragaap4de
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik draai eindelijk eens een plaatje uit de sTop40: La camisa negra... HEER-LIJK!!!!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Ik draai eindelijk eens een plaatje uit de sTop40: La camisa negra... HEER-LIJK!!!!

Skitterende 'tikfout', Marshall! :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Was dan ook een 'bewuste' 'tickvaut' GZ... (de s zit namelijk nowhere near de T right? Wink)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Was dan ook een 'bewuste' 'tickvaut' GZ... (de s zit namelijk nowhere near de T right? Wink)

Daarom had ik het ook tussen " gezet, maar desondanks verbaas ik mij niet meer over de spastische, dyslectische en anderszins foute teksten die mensen door hun vingers in laten tikken. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Marshall Wrote:Ik draai eindelijk eens een plaatje uit de sTop40: La camisa negra... HEER-LIJK!!!!

pfff mensen die iets meteen slecht vinden omdat het in de top 40 staat.. Xtragaap4de Calimero
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Aukinho Wrote:
Marshall Wrote:Ik draai eindelijk eens een plaatje uit de sTop40: La camisa negra... HEER-LIJK!!!!

pfff mensen die iets meteen slecht vinden omdat het in de top 40 staat.. Xtragaap4de Calimero

Nee, ik kijk regelmatig in de lijst, maar er is zelden iets boven de onderste 10 platen wat mij kan bekoren. Dat heeft echter niks met die lijst te maken, maar meer met de airplay van de radiostations en de (wan)smaak van de gemiddelde Nederlander.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik had het ook niet tegen jou. Zelf luister ik ook vaker muziek die niet in de lijst voorkomt dan muziek die daar wel in voorkomt. Ik begrijp alleen de vele mensen niet die iets meteen niet meer leuk vinden als het populair begint te worden.
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Aukinho Wrote:Ik had het ook niet tegen jou. Zelf luister ik ook vaker muziek die niet in de lijst voorkomt dan muziek die daar wel in voorkomt. Ik begrijp alleen de vele mensen niet die iets meteen niet meer leuk vinden als het populair begint te worden.

Ik vind iets ook niet leuk omdat ik het niet leuk vind. Gemiddeld betekent dit dat 90% van wat in de lijsten staat voor mij enkel behang is voor een autorit. Niet overhaast concluderen Aukinho...
Reply
de manier waarop je het bracht (eindelijk.. sTop 40) liet het blijken alsof je er trots op was dat jij niet zo iemand bent die 'maar met alles meeloopt'. zo'n zogenaamd tolerant persoon. maar ik had het meer over die vele mensen in het algemeen, was niet per se een reactie op jou.
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Toppertje uit de flop 40:

The Bloodhound Gang... Uhn tiss uhn tiss uhn tiss.

De kaartjes van Feeder, Saybia, Pinkpop en Lowlands zijn binnen!

Helaas moet ik Flogging Molly 24 juli aan me voorbij laten gaan en heb ik voor Madonna geen 75,- over.
Reply
Aukinho Wrote:de manier waarop je het bracht (eindelijk.. sTop 40) liet het blijken alsof je er trots op was dat jij niet zo iemand bent die 'maar met alles meeloopt'. zo'n zogenaamd tolerant persoon. maar ik had het meer over die vele mensen in het algemeen, was niet per se een reactie op jou.

eindelijk ... sTop40 zuiver gebruikt omdat ik slechts weinig platen uit de sTop40 goed vind of ze vrijwillig en bewust draai. Niet omdat ik het perse niet wil omdat ik het stoer vind ofzo, zuiver omdat ik ze gewoon niet mooi vind. Wat moet ik dan? Ze met opzet juist wel draaien omdat het dan stoer zou zijn dat ik draai wat ik niet mooi vind (ik word er zelf nu duizelig van, van deze twist and turns)?
Als ik het niet mooi vind draai ik het niet en dat betreft heel vaak nou net wel een 90% van de sTop40...
Reply
probleem is dat top 40 vaak als een genre wordt gezien. het is gewoon een lijst met vanuit alle muzieksoorten (maar vooral pop, dat wel) de populairste (en vaak makkelijkst in het gehoor liggende) platen. als je een wat meer ontwikkelde muzieksmaak hebt dan zal je normaal gesproken weinig uit de top 40 echt goed vinden, dat heb ik opzich ook wel. maar wat ik jammer vind, zijn de mensen die bepaalde bands eerst heel goed vinden, tot precies dezelfde bands met dezelfde muziek bekend worden bij het grote publiek. dan zijn het ineens 'sell-outs' voor deze 'fans'. voorbeelden zijn linkin park en franz ferdinand. soms gaan bands ook daadwerkelijk muziek maken om maar populair te worden, dan snap ik het nog wel, maar de 'fans' die eenzelfde band ineens niet goed meer vinden omdat ze populair worden, dat vind ik walgelijk. dat wilde ik alleen maar even zeggen :8:

overigens heeft lagwagon hier een heel mooi nummer over gemaakt, 'know it all'
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Dugarry Wrote:Toppertje uit de flop 40:

The Bloodhound Gang... Uhn tiss uhn tiss uhn tiss.

De kaartjes van Feeder, Saybia, Pinkpop en Lowlands zijn binnen!

Helaas moet ik Flogging Molly 24 juli aan me voorbij laten gaan en heb ik voor Madonna geen 75,- over.

taking back sunday ipv saybia en verder hetzelfde. en nog een dagje szighet, de dag dat radiohead speelt. flogging molly ga ik niet meer speciaal voor naar een concert, al paar keer gezien en die komen zo vaak nog.. madonna heb ik niet eens 5,- voor over.
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Eigenlijk sinds deze week ineens Turin Brakes ontdekt... Kende ze niet maar blijkbaar loop ik alweer achter tov de rest aangezien ze 'zelfs' al een nummer op de The OC soundtrack hebben staan. Mijn GF had een cd in de kast staan met daarop The Door van Turin Brakes. Nu al compleet grijs gedraaid. Wat een heerlijk nummer. En ook Self Help is een erg goed nummer...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ze stonden 3 jaar geleden op Lowlands, wel een aardige band ja!
Reply
http://www.cnn.com/2006/SHOWBIZ/Music/04...index.html

Lijstjes zijn subjectief en ik ken niet alles wat in deze top-5 staat, maar er zitten inderdaad een paar aandrangverhogende kotsnummers bij.... Puke Lees ook de aanverwante artikelen met lezers-commentaar. :lol:

Quote:1974 (a golden year for unfavorite songs);
:cry:

edit: Sjoeger Sjoeger, Hunnie Hunnie en Eekie Breekie Haart vind ik wel de gedeelde nummers 1 in mijn braakneiging-top 5

edit: als we toch bezig zijn: hier een echte top-50 met vergelijkbare (andersnergensgoedvoor) onderzetters (en dan beledig ik een heleboel onderzetters):

http://www.byroncrawford.com/2004/05/50_...ongs_.html

44. Wat wil hij nou precies niet doen?
30. Ik kan ook niet naar dit nummer luisteren zonder aan Coming to America te denken... :lol:
25. WAAROM heeft Sting hier toestemming voor gegeven? Hij heeft geld genoeg, dus dat kan onmogelijk de reden zijn...
12. The Beach Boys waren al niet goed, maar Kokokokokokokokomo?
5. Ice Ice Baby!!!!!!!!!! Geniaal nummer!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Marshall Wrote:Eigenlijk sinds deze week ineens Turin Brakes ontdekt... Kende ze niet maar blijkbaar loop ik alweer achter tov de rest aangezien ze 'zelfs' al een nummer op de The OC soundtrack hebben staan. Mijn GF had een cd in de kast staan met daarop The Door van Turin Brakes. Nu al compleet grijs gedraaid. Wat een heerlijk nummer. En ook Self Help is een erg goed nummer...

Had ik jou niet es een PM gestuurd met Turin Brakes als tip, ongeveer een jaar geleden? :|

Edit: laat maar, stonden er niet bij....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Marshall Wrote:Eigenlijk sinds deze week ineens Turin Brakes ontdekt... Kende ze niet maar blijkbaar loop ik alweer achter tov de rest aangezien ze 'zelfs' al een nummer op de The OC soundtrack hebben staan. Mijn GF had een cd in de kast staan met daarop The Door van Turin Brakes. Nu al compleet grijs gedraaid. Wat een heerlijk nummer. En ook Self Help is een erg goed nummer...

Had ik jou niet es een PM gestuurd met Turin Brakes als tip, ongeveer een jaar geleden? :|

Edit: laat maar, stonden er niet bij....

Inderdaad stonden daar niet bij!!! Foei! Wink
Heb je die PM nog? Heb laatst per ongeluk mijn PM inbox geleegd... :|
Reply
Gnarls Barkley... Check it out... Album St. Elsewhere is geweldig...
Reply
Zeker ja!
Reply
Dat nummer Crazy is geweldig! Blijft de hele tijd in je hoofd hangen hehe.
Reply
ik zit nu te luisteren naar Dookie :lol:
Blijft nog steeds het beste album wat ze gemaakt hebben
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Had vanmorgen Nookie opstaan, ook niet slecht!
Reply
Ik zag zonet de nieuwe single (Worldwide Suicide) van Pearl Jam voorbij flitsen op MTV en ik moet zeggen: dat viel niet eens tegen. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: