The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ad vs. CC
#61
maar op die kleine toernooi kun je alleen verliezen met die dure jongens. wat als robredo in de 2e ronde had verloren. dan had je heel weinig punten gehad. nu gaat ie 't waarschijnlijk goed doen en win je misschien 10 tot 20 punten op me. en dan te bedenken dat mijn spelers 't veel slechter deden als verwacht. dat moet je kunnen beamen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#62
Het leuke is dat wij tijdens RG precies zo'n discussie hadden, alleen dan met de rollen omgedraaid.

Mijn ervaring is dat je beter jongens kunt nemen die al door zijn, ook al zijn ze duur, omdat je niet kunt inschatten hoe de vorm is van de jongens die nog niet gespeeld hebben. En daarbovenop komt nog het feit dat er dus maar weinig jongens zijn die constant goed presteren. Voor Robredo kon je vrij zeker 24 punten opschrijven. Ik zag niet zo snel een aantal halve jongens die dat ze 1-2-3 konden halen. Almagro kon, maar kon ook eerste ronde verliezen. Horna kon, maar zelfde verhaal. Lopez had nog gekund, want die was al door.
Maar dat is dus allemaal koffiedik kijken met die jongens, dus daarom Robredo voor mij.

Quote:wat als robredo in de 2e ronde had verloren. dan had je heel weinig punten gehad.
Maar dat gebeurt bij Robredo dus niet zo snel. Bij Ferrero wel, dat moet ik toegeven, maar die had echt een simpele loting tot de kwart.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
Maar goed nieuws voor je, ik ga maandag t/m woensdag naar de Gentse Feesten. Ik ga wel een team neerzetten, maar zal het niet kunnen aanpassen. Daarvoor kan ik ook Woerdie niet vragen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
wanneer er iemand uit is, wil diegene best voor je vervangen hoor, zo sportief ben ik dan ook wel weer. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#65
Ik heb net iemand anders al geregeld. Ik laat natuurlijk nooit mijn allergrootste concurrent aan mijn team zitten :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
:wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#67
ad waar ben je toch jongen, gister hele dag niet geweest en nu nog niet. we hebben deze week wel hele grote verschillen. deze week heb ik de grote jongens en heb jij een stortvloed aan kleintjes. Lu is er al uit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#68
De verschillen deze week:

CC: Gaudio, Mayer, Wawrinka, Roddick, Gonzalez, Coria.
AD: Acasuso, Lapentti, Del Potro, Bolleli, Kohlschreiber, Benneteau, Lu, Montanes, GGL, RRH, Calleri.

Deze week de grote jongens voor mij en de kleintjes voor jou. kunnen een aantal mooie directe confrontaties komen tussen spelers van ons.
Ben eigenlijk alleen bang dat acasuso en calleri flink wat puntjes gaan pakken. de rest zal moeten sprokkelen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#69
Ad Wim Wrote:Maar goed nieuws voor je, ik ga maandag t/m woensdag naar de Gentse Feesten. Ik ga wel een team neerzetten, maar zal het niet kunnen aanpassen. Daarvoor kan ik ook Woerdie niet vragen...

Quote:ad waar ben je toch jongen, gister hele dag niet geweest en nu nog niet. we hebben deze week wel hele grote verschillen. deze week heb ik de grote jongens en heb jij een stortvloed aan kleintjes. Lu is er al uit.

:cheers:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#70
Eindelijk rust! Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#71
Lees dan ook eens rustig alles goed door Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#72
Ad raakt zometeen zeer waarschijnlijk Montanes en Bolelli kwijt...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#73
Nadat hij Lu al kwijt was.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#74
dat zijn er al 3 vroeg op de dag.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#75
GGL is de 4e voor Ad die eraf moet. Lapentti een set achter dus dat kan nr.5 worden. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#76
centre court Wrote:GGL is de 4e voor Ad die eraf moet. Lapentti een set achter dus dat kan nr.5 worden. Icon_twisted

Heerlijk he, leedvermaak. :wink:
Reply
#77
dan is 't gewoon dinsdagmiddag al 6 tegen 6 waar 't dinsdagmorgen nog 11 tegen 6 was. :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#78
Wat dacht je van Benneteau tegen Bakkertje :razz:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#79
De Bakker!!! Hop... weg met die Benneteau. Heerlijke dag! Alleen Lapentti lijkt nog te winnen van Serra.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#80
Kohlschreiber geeft ook nog eens op voordat ie moet spelen! :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#81
Kort berichtje vanuit Gent:

Het gaat inderdaad vrij kut maar ik heb Gaudio wel hoor. Voor de rest wel veel kleine rukkers van me eruit maar ik heb nog wel Acasuso en Calleri.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
CC: Mayer, Wawrinka, Roddick, Gonzalez, Coria.
AD: Acasuso, Lapentti, Del Potro, RRH, Calleri + 4 punten.

Op woensdagmorgen denk ik dat ik kan zeggen dat ik goede papieren heb deze week. Calleri-Coria evt. in de 3e ronde kan een belangrijke worden. Als Calleri dat wint kan ie ook 't toernooi winnen. RRH kan er zo uit tegen Mathieu, maar dat zelfde geldt voor mayer en wawje bij mij. Hopelijk gaat Roddick eindelijk weer eens tennissen. Dat Acasuso eruit gaat is ook erg belangrijk, mijn hoop is al een beetje gevestigd op Seppi vandaag.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#83
Ad Wim Wrote:Kort berichtje vanuit Gent:

Het gaat inderdaad vrij kut maar ik heb Gaudio wel hoor

Nog wel ja :wink:
Reply
#84
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Kort berichtje vanuit Gent:

Het gaat inderdaad vrij kut maar ik heb Gaudio wel hoor

Nog wel ja :wink:

Hahahahahahahahahahhahahahahahaha NU NIET MEER... :8: :roll: :wink: :razz: Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#85
Dure grap voor Adje patatje.... =D>
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#86
centre court Wrote:CC: Mayer, Wawrinka, Roddick, Gonzalez, Coria.
AD: Acasuso, Lapentti, Del Potro, RRH, Calleri + 4 punten.

Op woensdagmorgen denk ik dat ik kan zeggen dat ik goede papieren heb deze week. Calleri-Coria evt. in de 3e ronde kan een belangrijke worden. Als Calleri dat wint kan ie ook 't toernooi winnen. RRH kan er zo uit tegen Mathieu, maar dat zelfde geldt voor mayer en wawje bij mij. Hopelijk gaat Roddick eindelijk weer eens tennissen. Dat Acasuso eruit gaat is ook erg belangrijk, mijn hoop is al een beetje gevestigd op Seppi vandaag.
Ben ik weer, CCtje.

Natuurlijk sta je er beter voor en heb ik stomme keuzes gemaakt, maar ik zie het nog wel positief in. Toen ik gisterenavond even snel op internet keek om mijn MV-teams te maken, zag het er echt desastreus uit. Ik heb mijn team ook even vrij snel gemaakt op maandagochtend. Iemand zou er nog even naar kijken en zag dat er niemand van mij verloor. Maar Benneteau was eigenlijk een noodkeuze omdat ik nog precies 711 over had. ik had eigenlijk liever Portas en Mello gehad. Maar ja, dat is achteraf en hebben we niks aan.

Maar goed, ik heb een paar stomme keuzes gemaakt (Benneteau, Kohlschreiber, Lu), maar ik vind het onbegrijpelijk dat jij Lapentti en Del Potro niet hebt. Dat waren toch echt zekerheidjes voor mij gezien hun prijs en loting.
Roddick kan ik trouwens begrijpen, die haalt wel de finale, en Coria begrijp ik ook wel al denk ik wel dat hij van Calleri verliest en misschien al wel van Roitman. Gonzalez vind ik echt link met die loting.
Mayer en Wawrinka zijn redelijk opvullingen gebleken.
RRH wint een belangrijke tegen Mathieu, maar dat had ik ook wel verwacht. Martin zal wel lastig worden.
Acasuso wint ook een belangrijke pot tegen Seppi en heeft nu een niet al te moeilijke loting tot de finale. Dat zou wel mooi zijn.

Al met al ben jij nog wel in het voordeel, maar ik verwacht niet dat het meer dan 50 punten zal worden en daar zag het gisterenavond wel naar uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Tripplexxx Wrote:Dure grap voor Adje patatje.... =D>
Pff, nogal ja. Had ik toch beter Roddick voor dat geld kunnen nemen Sad
Het wordt nu een week van de schade beperkt houden. Wel jammer, want het ging zo goed de laatste tijd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:Dure grap voor Adje patatje.... =D>
Pff, nogal ja. Had ik toch beter Roddick voor dat geld kunnen nemen Sad
Het wordt nu een week van de schade beperkt houden. Wel jammer, want het ging zo goed de laatste tijd.

Het is ook geen lekkere week voor ik zei de gek. Beroerder kan haast niet. :letitallout:
Reply
#89
Maar zoals ik je al zei, zijn er wel weer een aantal teams leeg ivm vakanties.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
Ad Wim Wrote:Maar zoals ik je al zei, zijn er wel weer een aantal teams leeg ivm vakanties.

niet in de top toch?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: