The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ad vs. CC
gelieve dit topic wel beschikbaar te houden voor discussies tussen ad en cc. deze materie kan in 't tennismanager2006 topic worden gehouden. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als Roddick 't toernooi wint en Ferrer de finale wint van Acasuso dan pak ik adje met 3 punten. in elk ander geval verlies ik wat.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als dit dan ons topic is, waarom spreek je dan over me in de derde persoon Wink

Het is nu 1 tegen 1 en Acasuso heeft al gewonnen. En ik voorzie toch wel een stuntje van Ginepri.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ginepri! cry Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lach jij maar, we zullen het zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
We hebben 't gezien ad. :roll: :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, knap.
Nu is het nog 1 tegen 1 en ik heb 14 punten meer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, knap.
Nu is het nog 1 tegen 1 en ik heb 14 punten meer.

Ga jij je maar lekker blind staren op CC :cheers:

De concurrentie loopt weer verder van je weg Notworthy
Reply
En Roddick wint van Blake en Ferrer wint van Chucho. :razz:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, knap.
Nu is het nog 1 tegen 1 en ik heb 14 punten meer.

Ga jij je maar lekker blind staren op CC :cheers:

De concurrentie loopt weer verder van je weg Notworthy
Ik moet toch ergens iets positiefs vandaan halen deze week :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Verbaasd was ik dat jij hier nog niet de verschillen hebt neergezet.

CC: Chela, Davy, Nieminen, Calleri, GGL
Ad: Cipolla, Lapentti, Koubek, Horna, Daniel, Fish, Moya, Roitman, Verdasco en Seppi.

Veel verschillen deze week! Kan een belangrijk weekje worden aldus. Roitman-Nieminen en Chela-Horna zullen de sleutelpartijen worden deze week.

Ik kan eigenlijk vrijwel al je keuzes van je dit keer wel begrijpen; je bent gewoon voor de grote jongens gegaan en ik voor de kleintjes. Maar ik begrijp niet dat je Seppi en Verdasco niet hebt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Had gisteravond een poolparty bij Scholten. Samen met Haggie en Scholten dus ook vrij snel en laconiek de teams gemaakt. Gelukkig heb ik er nog niemand uit.

Cippola ben je al kwijt en er zullen er vandaag en/of morgen nog wel snel wat afgaan. Ik hoop dat mijn spelers er langer inblijven. Voor GGL is 't uitermate gunstig dat Ferrer daar nu weg is, die loopt lekker door tot dat ie tegen Moya moet. Dan kan dat onze 3e kraker worden, maar voorlopig verloor Moya 2 weken geleden nog van Novak.
Chela/Horna was voor mij 50-50, zal wel zo blijven tot ze elkaar tegen komen. Horna gaf vorige week vrij snel op, wilde geen risico nemen.

Verdasco en Seppi heb ik gewoon niet omdat ik daar al met Robredo en Davy zit. En dus ook nog Nieminen en Chela. Dat vond ik betere keuzes.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haha, ik had ook een poolparty bij mijn vriendin :Big Grin

GGL verloor vorige week nog van Moya en dit is hét toernooi van Carlos. Hij heeft hier al zes jaar achter elkaar minimaal de halve finale gehaald :!: .
Verder lijkt me Seppi voor dat geld een zekerheid want ik zie hem toch wel de kwart halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ben er twee kwijt, maar wel 5 punten waard. Jij eentje en die heeft maar 1 punt :razz:
Morgen belangrijke dag met Lapentti-Davy en Nieminen-Roitman. Ik verwacht dat de grote jongens winnen, maar je weet het nooit natuurlijk.
En Chela-Zaba is ook een belangrijke.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Morgen sla ik meteen de definitieve slag ad.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als Davy en Nieminen winnen, is de slag nog lang niet geslagen, hoor. Daar is wel wat meer voor nodig. Dan moeten Seppi en Verdasco verliezen; dan sla je een slag!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als nieminen en davy vandaag winnen dan zijn ze goed en komen ze ver. verdasco en seppi zullen vandaag wel makkelijk winnen, als er 1 van beide verliest is mooi meegenomen. ik verwacht een exit eigenlijk pas een ronde later. ik ben blij dat marach uitgeschakeld is en dat calleri hem nu ontloopt, eitzinger moet toch te doen zijn. daarna moet ie tegen massu, dan gaat 't er echt om.
voor chela ben ik een beetje bang, zaba is toch weer goed in vorm.
wil met chela zeker zoveel punten halen als jij met horna doet, liefst natuurlijk meer omdat chela ook duurder is.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Davy is niet per se goed als hij van Lapentti wint, hij is sowieso goed.
Horna moet ook nog maar even winnen van Vemic. Ben benieuwd hoe het gaat met zijn blessure. Hij was wel goed voor zijn blessure.
Ook hoop ik dat Koubek gaat vlammen in eigen land.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nieminen pakt de break *3-2. Nu doorzetten!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
nieminen wint, seppi eruit.

mirnyi gaat ook lekker, die tikt verdasco eruit als waske dat straks al niet doet. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Had gisteravond een poolparty bij Scholten. Samen met Haggie en Scholten dus ook vrij snel en laconiek de teams gemaakt. Gelukkig heb ik er nog niemand uit.

Cippola ben je al kwijt en er zullen er vandaag en/of morgen nog wel snel wat afgaan. Ik hoop dat mijn spelers er langer inblijven. Voor GGL is 't uitermate gunstig dat Ferrer daar nu weg is, die loopt lekker door tot dat ie tegen Moya moet. Dan kan dat onze 3e kraker worden, maar voorlopig verloor Moya 2 weken geleden nog van Novak.
Chela/Horna was voor mij 50-50, zal wel zo blijven tot ze elkaar tegen komen. Horna gaf vorige week vrij snel op, wilde geen risico nemen.

Verdasco en Seppi heb ik gewoon niet omdat ik daar al met Robredo en Davy zit. En dus ook nog Nieminen en Chela. Dat vond ik betere keuzes.

en vandaag weer! :8:

alleen die kut davy verneukt de hele boel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik baal van die wissel Chela-Horna en van het choken van Roitman, maar voor de rest ben ik wel tevreden. Met Lapentti en Koubek sowieso al 17 punten. En als Verdasco wint van Mirnyi, heb ik daar sowieso een halve finalist.
Massu-Calleri wordt morgen heel belangrijk. Vandaag moet Moya even van Greul winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Verbaasd was ik dat jij hier nog niet de verschillen hebt neergezet.

CC: Chela, Davy, Nieminen, Calleri, GGL
Ad: Cipolla, Lapentti, Koubek, Horna, Daniel, Fish, Moya, Roitman, Verdasco en Seppi.

Veel verschillen deze week! Kan een belangrijk weekje worden aldus. Roitman-Nieminen en Chela-Horna zullen de sleutelpartijen worden deze week.

Ik kan eigenlijk vrijwel al je keuzes van je dit keer wel begrijpen; je bent gewoon voor de grote jongens gegaan en ik voor de kleintjes. Maar ik begrijp niet dat je Seppi en Verdasco niet hebt.

De verschillen op donderdagochtend.
CC: Chela, Nieminen en Calleri.
AD: Lapentti, Koubek, Moya en Verdasco + 13 punten.

Desastreus is 't verlies van Davy geweest natuurlijk, niet alleen omdat ik hem dan kwijt ben en veel meer punten voor hem had ingecalculeerd als dat ik nu voor hem krijg, maar ook omdat koubek/lapentti/verdasco daar bovenin nog zitten met mirnyi. dat worden veel punten voor jou als verdasco van mirnyi wint.
Mijn troeven zitten onderin 't schema, chela en nieminen. die hebben ook wat ruimte na de uitschakeling van o.a. robredo en horna. hoop dat ik de finalist heb met die 2.
Daarnaast is 't heel belangrijk dat calleri massu verslaat en greul van moya wint.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
verdasco is al door. jij hebt dus bovenin koubek/lapentti-verdasco. dat zou ik kunnen krijgen met chela-nieminen. spannend!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Maar weer eens een update. Ik sta er nu duidelijk beter voor, maar de echte punten moeten nog verdeeld worden.

CC: Chela en Calleri
Ad: Lapentti, Verdasco, Moya en 13 punten

Al gaat het nu vrij goed, ik ben toch niet echt tevreden. In het begin van de week zei ik nog dat het misschien wel het verstandigst was om Calleri en Massu allebei te nemen. Ik heb gegokt op Massu en verloren. Nu maar hopen dat Gaudio van Calleri wint, dan valt het nog mee.
Chela is ook erg zuur. Al heb ik die ook wel niet genomen omdat ik dacht dat Zaba een lastige zou worden. In het begin van de week wilde ik daarop gokken, maar ben toch voor iets meer zekerheid, al was hij wel geblesseerd, met Horna gegaan. Dat is gewoon stom geweest. Voor de rest heb ik een paar gokjes genomen (Fish, Daniel, Cipolla) die verkeerd hebben uitgepakt. Maar dat hou je altijd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.destentor.nl/vpitems/article530266.ece">http://www.destentor.nl/vpitems/article530266.ece</a><!-- m -->

cc? :8:
Roofmagic
Reply
merijn s aalbers Wrote:http://www.destentor.nl/vpitems/article530266.ece

cc? :8:

jazeker. eigen wel verkeerd draadje he. :wink:

is bij mijn buurjongen, haggie's neefje. schitterende happening. 3FM, Slam FM, Hotradio, Veronica FM, Radio Gelderland, TV Gelderland enz enz zijn geweest of bellen dagelijks met live reportages in de uitzending. hart van nederland zou evt. nog komen, 't staat groot op nu.nl.
't houd maar niet op. :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
weet je ook meteen waarom ik iets minder op 't forum ben deze week... :razz:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Je zit trouwens wel in een dip, Rick. Kuip is je vorige week al voorbij gegaan en deze week gaat Mailman je waarschijnlijk ook voorbij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kom je niet ff praten over de halve finales ad? :razz:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: