The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ad vs. CC
centre court Wrote:
centre court Wrote:CC: Grosjean, Tipsarevic, Peya, Verdasco, Nieminen, Haas, Andreev
AD: Wawrinka, Canas, Mahut, Vanek, Ljubicic, Kunitsyn, Gulbis

Veel verschillen. Ben benieuwd.

CC: Tipsarevic, Nieminen, Haas, Andreev
AD: Wawrinka, Ljubicic + 10 punten

Kan spannend worden.

CC: Tipsarevic, Haas + 1 punt
AD: Wawrinka

hup haas, tipsa en jcf!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
centre court Wrote:
centre court Wrote:CC: Grosjean, Tipsarevic, Peya, Verdasco, Nieminen, Haas, Andreev
AD: Wawrinka, Canas, Mahut, Vanek, Ljubicic, Kunitsyn, Gulbis

Veel verschillen. Ben benieuwd.

CC: Tipsarevic, Nieminen, Haas, Andreev
AD: Wawrinka, Ljubicic + 10 punten

Kan spannend worden.

CC: Tipsarevic, Haas + 1 punt
AD: Wawrinka

hup haas, tipsa en jcf!

CC: 43 punten
AD: Wawrinka(35)

Als Djoko wint van Wawje pakt ik je met 8 punten, als wawje wint jij mij met 7. is weer close dus.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Djoko. =D>

8 puntjes verschil. Beide een redelijk week denk ik.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gefeliciteerd. Allebei inderdaad een redelijke week, niet meer dan dat. Al mijn directe concurrenten hadden meer punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
AD: Djokovic, Haas, Nalbandian
CC: Mathieu, Calleri, Verdasco, Berdych, Karlovic, Monaco

Heerlijk! Haas vs Monaco en Nalbi vs Berdych. Meteen al mooie confrontaties. Al moet Nalbi eerst maar van Clement zien te winnen.
Verder heb je nog Djoko tegen PHM, Calleri, Verdasco en Karlovic. Ben benieuwd wat Djoko kan deze week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Djoko tegen Karlovic? Je bent optimistisch over zijn kansen deze week zie ik Wink

Verder hebben jullie inderdaad weer leuke confrontaties Smile
Reply
Leuk inderdaad, veel verschillen. Hup Djoko!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:AD: Djokovic, Haas, Nalbandian
CC: Mathieu, Calleri, Verdasco, Berdych, Karlovic, Monaco

Heerlijk! Haas vs Monaco en Nalbi vs Berdych. Meteen al mooie confrontaties. Al moet Nalbi eerst maar van Clement zien te winnen.
Verder heb je nog Djoko tegen PHM, Calleri, Verdasco en Karlovic. Ben benieuwd wat Djoko kan deze week.

AD: Djokovic(1), Nalbandian(7) + 1 punt
CC: Mathieu(7), Calleri(10), Verdasco(7), Berdych(1), Karlovic(7), Monaco(15)

Berdych-Nalbi gaat 'm beslissen!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik denk eerder Djoko-Verdasco...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die beide partijen inderdaad! Spanning!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
wat een nachtmerrie die 2 cruciale potten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ongelofelijk ja, daar kom ik goed weg, zeker met Nalbi, dat was echt idioot. Djoko was misschien close, maar niet verrassend.
Maar jij krijgt er PHM voor terug.

Jij staat er op zich ook nog wel redelijk voor, maar dit was wel heel belangrijk voor me.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ongelofelijk ja, daar kom ik goed weg, zeker met Nalbi, dat was echt idioot. Djoko was misschien close, maar niet verrassend.
Maar jij krijgt er PHM voor terug.

Jij staat er op zich ook nog wel redelijk voor, maar dit was wel heel belangrijk voor me.

Hij staat er heel goed voor.
Hij heeft zelfs 1 punt meer dan ik
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
dan moet monaco wel van gonzo winnen. en phm van ancic.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hij staat er nu nog goed voor, maar als je iets verder kijkt zie je dat hij weinig mensen heeft die echt ver kunnen komen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
centre court Wrote:AD: Djokovic, Haas, Nalbandian
CC: Mathieu, Calleri, Verdasco, Berdych, Karlovic, Monaco

Heerlijk! Haas vs Monaco en Nalbi vs Berdych. Meteen al mooie confrontaties. Al moet Nalbi eerst maar van Clement zien te winnen.
Verder heb je nog Djoko tegen PHM, Calleri, Verdasco en Karlovic. Ben benieuwd wat Djoko kan deze week.

AD: Djokovic(1), Nalbandian(7) + 1 punt
CC: Mathieu(7), Calleri(10), Verdasco(7), Berdych(1), Karlovic(7), Monaco(15)

Berdych-Nalbi gaat 'm beslissen!

AD: Djokovic(15), Nalbandian(15)
CC: Mathieu(15), Karlovic(15), Monaco(15) + 17 punten

karlovic kan zomaar de halve finale halen. hij is echt sterk bezig. mathieu-ancic is 50/50 imo. monaco is de underdog tegen gonzo, maar dat was ie ook tegen haas.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Karlo inderdaad de enige die kan stunten, daar heb je gelijk in. Ik denk niet dat PHM weer kan verrassen, zeker niet tegen Ferrero of DJoko.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
het zal dus ook van karlovic moeten komen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
feli ad. wat een impact hebben die overwinningen van nalbi en djoko op berdych en verdasco gehad zeg. op 't moment van de die wedstrijden wist ik dat dit de consequentie zou kunnen zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dank je. Vooral van Nalbi is het natuurlijk heel zuur voor je, maar het scheelt dat die nauwelijks gekozen is. En in een TMS kan het dan hard gaan. Zo had ik eerder een topweek toen Djoko Canada won. Daarom heb ik ook weer in hem geinvesteerd in plaats van mensen van rond de 1000 die al door waren. Het betaalt zich uiteindelijk ontzettend uit als je een halve of finalist hebt.
Afhankelijk van de prestaties van Djoko deze week valt het nog best mee voor je trouwens deze week. Je hebt de beste score van de mensen zonder Gonzo, DJoko en Nalbi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar liefst 83 punten meer, dat is wel lekker. Maar jouw tweede team heeft zelfs nog meer punten dan ik :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Behoorlijk wat verschillen omdat ik wat heb gegokt. Leek me wel leuk zo aan het eind van het seizoen.

CC: Wawrinka, PHM, Pashanski, Dlouhy en Tursunov
Ad: Acasuso, Andreev, Mahut en Ljubicic

We zullen het zien. Ik hoop iig op een finaleplek van Ljubo en een goede week van Andreev.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
acasuso snap ik niet zo. moet meteen tegen canas toch? lijkt me grote kans op 0 punten.

verder leuk al die verschillen!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Vorige week finale challenger en Canas nou ook niet echt in vorm. Nipte zege op Calleri zegt ook niet zoveel...
En Chucho was ongeveer de enige van de kleinere in Basel die ik ook in de tweede ronde wel zie winnen en misschien wel verder.

Maar dit is niet echt een week van logische keuzes, anders had ik Tursu en Pasha wel genomen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het begint iig behoorlijk kut met totaal onverwachte verliezen van Andreev en Mahut... Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
als acasuso er ook af gaat moet ljubo een eind gaan komen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klopt, deze week lijkt wel voor jou te gaan worden. Maar ach, het doet er (helaas) eigenlijk niet zo heel veel meer toe. Jij moet alleen even in de top 20 blijven, maar dat zal ook wel lukken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ga ik wel vanuit ja. Voor jou is 't puur punten sprokkelen voor de credits.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Behoorlijk wat verschillen omdat ik wat heb gegokt. Leek me wel leuk zo aan het eind van het seizoen.

CC: PHM(12), Tursunov(12) + 17 punten
Ad: Ljubicic(11)

We zullen het zien. Ik hoop iig op een finaleplek van Ljubo en een goede week van Andreev.

De enige manier dat je me nog kan verslaan is als Ljubo zijn toernooi wint en PHM en Tursu nu eruit vliegen. Dan pakt Ljubo 45 punten en eindig ik met 41 tov jou. Het wordt leuk als Falla Ljubo pakt. Ik denk dat dat gaat lukken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gefeliciteerd. Jammer van Ivan, maar dat was dan ook een gok. 30 puntjes kan ik mee leven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: