The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ad vs. CC
Ad Wim Wrote:Voor wie?

had die post er al even neergezet om 't topic om hoog te krijgen. heb de verschillen inmiddels op een rijtje gezet. succes dit seizoen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Makkie de komende 2 weken om bij te houden:

AD: Federer
CC: Vliegen, Odesnik, Gremelmayer, Nalbandian, Safin, Stepanek, Youzhny, Wawrinka

Succes alle tegenstanders van Rogi. :8:
Zoals ik al zei had ik exact hetzelfde team in mijn variant zonder Federer. Ik had alleen Sirianni, GRosjean, Fish en Schuettler ipv Odesnik, Stepanek en Wawrinka. Ben benieuwd wat achteraf de beste keuze blijkt. Ik ga er maar gemakshalve vanuit dat Federer het toernooi wint. Dan moeten jongens als Nalbi en Youzhny niet te ver gaan komen en Waw en Stepanek niet gaan stunten.
Hopelijk is Nalbi niet helemaal fit en is Youzhny zo inconsistent als ie zovaak is en gaat ie eraf tegen Karlo.

Jij ook succes natuurlijk! Wordt hopelijk weer een mooi jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
karlovic die ver komt op een GS? die heeft volgens mij nog nooit de 2e ronde overleefd in een best of 5 toernooi. maar geen kwaad woord over Ivo want hij is wel een held.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Even een update. Het ziet er op zich wel gunstig uit voor me. Als Federer het toernooi wint, moeten Nalbi en Youzhy beiden de halve finale halen, wil je meer punten halen dan ik :o

CC: Nalbi, Youzhny + 36
Ad: Federer
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
tsja 2 qualies die met resp 8-6 en 9-7 verliezen in een 5e set. zit dus niet echt mee. dan maar hopen dat fedex vroegtijdig verliest.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die ene (Delic) had ik ook...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jij 101 punten, ik Federer. Ben benieuwd, kan zomaar 99 punten worden :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik denk niet dat federer 't toernooi wint, dan is de schade tov de meeste managers wel te overzien.

achteraf zal de keuze van fedex wellicht toch goed uitpakken. ik had niet graag 't risico gelopen op een kansloos seizoen wat wel degelijk was gebeurd als tipsa hem verslagen had. dan had je echt ruim 300 punten op haggie verloren en zeker 200 op de meeste andere managers. en zeg nou niet dat dat niet bijna 't geval was. zelfs federer is geen zekerheidje als hij 8-7 achterstaat in de 5e set.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Jij 101 punten, ik Federer. Ben benieuwd, kan zomaar 99 punten worden :o

Het zijn 11 punten voor mij geworden! :o

Overigens heb ik ook gewoon een slechte AO natuurlijk maar 't is altijd lekker om de 1e week, wat ook nog eens een GS is, te winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim - CC 0-1 :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
10! 10! 10! 10! :-({|=
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
CC, je hebt een bericht in je inbox als het goed is over de prijs die Team Achterhoek vorig jaar gehaald heeft bij TM. Overleg dat meteen even met Haggie en Scholten! :wink:
Reply
Genomico Wrote:CC, je hebt een bericht in je inbox als het goed is over de prijs die Team Achterhoek vorig jaar gehaald heeft bij TM. Overleg dat meteen even met Haggie en Scholten! :wink:

Klopt Geno! Maar er is daar niet veel te halen. Als Haggie, Scholten en ik iets moois tegen komen dan zullen we je dat zeker laten weten. Dan bestel ik 't wel met mijn account. Heb mijn eigen prijzen al binnen, die van Bea zijn onderweg. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Feli CC. De GSs zijn meestal voor jou en dit keer weer, al leek het er halverwege niet op.

Maar wat een gelul trouwens dat je zegt dat ik me belachelijk heb gemaakt deze AO. Dat is puur napraten van Triplexxx, maar het slaat nergens op. Onderbouw het eens ipv zulke loze bewoordingen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik vond gewoon dat je 2 weken lang er overdreven(en tegen beter weten in?) overtuigd was van fedex terwijl iedereen kon zien dat hij niet de vertrouwde federer was. (eind) vorig jaar was al een ''minder'' jaar, dat kan dat jaar weleens doorgetrokken worden. die wedstrijd tegen tipsa was geen incident. al tipsa 2 jaar terug die 1e set in een TB had gewonnen waren de andere sets 6-1 6-1 6-2 geworden. Hij had nu gewoon teveel moeite tegen een speler die zich nog niet eens subtopper mag noemen. ik heb ook gedurende het hele toernooi gezegd dat ik baalde van zijn loting omdat ie geen gevaarlijke spelers tegen kwam. ik was er ook gewoon van overtuigd dat djoko hem ging pakken, dat 't zo makkelijk ging had ik ook niet verwacht. ik snap dat je altijd door een ietwat gekleurde bril kijkt naar je spelers(en dat vind ik ook wel prachtig!), maar een beetje realiteitszin is niet verkeerd. :razz:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik was volgens mij helemaal niet zo overtuigd van Federer, zeker niet na zijn wedstrijd tegen Tipsa. Ik heb me alleen constant beroept op de historische gegevens; dat hij al 3 jaar ongeslagen was op HC-GS en dat hij eind vorig jaar ook gewoon weer iedereen eraf sloeg. Ik snapte dus ook niet waar jij (en meerderen) het op baseerden dat Federer niet meer de man was, behalve op basis van gevoel. Uiteindelijk bleek dat Federer niet zijn niveau haalde en dat is jammer.
Maar het feit dat ik mijn keuze voor Roger verdedigde met feiten uit het verleden (wat Haggie ook al aangaf en snapte) is toch niet belachelijk te noemen?

Ach ja, succes iig volgende week weer. We hebben beiden flink wat in te halen :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
pff praat me er niet van. zal een flinke tijd duren voor we ons in de top kunnen melden, als we er uberhaupt komen. doen natuurlijk wel allemaal goede managers mee.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Massu vs Ventura deze week, wel heel weinig verschil! En geen Massu hier?! :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
massu stond hier vorig jaar tegen roitman(idd zijn tegenstander in de 1e ronde) 6-0 5-1 achter totdat roitman geblesseerd raakte. ik ga ervan uit dat roitman dus wint. anders mag ventura(die gaudio al heeft afgedroogd) dat in de 2e ronde doen. 2 kansen dus.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:massu stond hier vorig jaar tegen roitman(idd zijn tegenstander in de 1e ronde) 6-0 5-1 achter totdat roitman geblesseerd raakte. ik ga ervan uit dat roitman dus wint. anders mag ventura(die gaudio al heeft afgedroogd) dat in de 2e ronde doen. 2 kansen dus.
Precies mijn gedachte :Big Grin
Reply
Ad Wim Wrote:Massu vs Ventura deze week, wel heel weinig verschil! En geen Massu hier?! :eeeek:

jij moet lekker standaard blijven denken
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Massu vs Ventura deze week, wel heel weinig verschil! En geen Massu hier?! :eeeek:

jij moet lekker standaard blijven denken
Jij hebt hem toch ook :crazy:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Massu vs Ventura deze week, wel heel weinig verschil! En geen Massu hier?! :eeeek:

jij moet lekker standaard blijven denken
Jij hebt hem toch ook :crazy:

het maakt niet uit wie je hebt, maar jij verbaast je er altijd over waarom iemand een speler niet gekozen heeft.
iedereen heeft zijn eigen denkwijze.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:massu stond hier vorig jaar tegen roitman(idd zijn tegenstander in de 1e ronde) 6-0 5-1 achter totdat roitman geblesseerd raakte. ik ga ervan uit dat roitman dus wint. anders mag ventura(die gaudio al heeft afgedroogd) dat in de 2e ronde doen. 2 kansen dus.
Tja, een jaar geleden, pfff. En toen haalde hij wel gewoon de finale. Uberhaupt 2 finales en een halve finale al hier. Hij is gewoon goed voor eigen publiek en hij is het jaar redelijk begonnen in Auckland. Voor dat geld kun je Massu in Chili niet laten liggen, vind ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:massu stond hier vorig jaar tegen roitman(idd zijn tegenstander in de 1e ronde) 6-0 5-1 achter totdat roitman geblesseerd raakte. ik ga ervan uit dat roitman dus wint. anders mag ventura(die gaudio al heeft afgedroogd) dat in de 2e ronde doen. 2 kansen dus.
Tja, een jaar geleden, pfff. En toen haalde hij wel gewoon de finale. Uberhaupt 2 finales en een halve finale al hier. Hij is gewoon goed voor eigen publiek en hij is het jaar redelijk begonnen in Auckland. Voor dat geld kun je Massu in Chili niet laten liggen, vind ik.

dat laatste ben ik met je eens, maar als hij er direct uitligt hebben zij juist geredeneerd.

Dus vamos Nicolas!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:het maakt niet uit wie je hebt, maar jij verbaast je er altijd over waarom iemand een speler niet gekozen heeft.
iedereen heeft zijn eigen denkwijze.
Als ik iemand als zekerheid zie, ben ik verbaasd als iemand hem niet heeft. Is dat zo gek?

En het feit dat Massu door vrijwel iedereen gekozen is, onderbouwt wel mijn verbazing.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En de volgende weekwinst is op dinsdagmorgen al weer binnen! :Big Grin

Nou mag Ventura 't verschil in punten bepalen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nou, dat was het alweer, feli maar :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:Ad Wim - CC 0-1 :wink:

Centrecourt Wrote:10! 10! 10! 10! :-({|=

Ad Wim - CC 0-2
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Maak zelf eens een topic aan, hup, wegwezen hier!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: