The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ad vs. CC
Sta je achter :wink: ? Maar oke, ik ben weg... :-" toedeloeee
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
centre court Wrote:En de volgende weekwinst is op dinsdagmorgen al weer binnen! :Big Grin

Nou mag Ventura 't verschil in punten bepalen.
Van nu af aan mogen trouwens al je spelers winnen :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Massu vs Ventura deze week, wel heel weinig verschil! En geen Massu hier?! :eeeek:

Geen Ventura hier? :eeeek: :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Pfff, wel heel makkelijk achteraf :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
moet je vooraf maar niet zo gek doen, adje \Big Grin/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Die 15 punten mag je hebben, niets vergeleken bij de heerlijke afslachting in de Arena vandaag Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Feli Ad. Het was erg matig wat onze helden lieten zien gisteren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Flink wat verschillen. Jij voor de grote jongens gegaan, ik voor de kleintjes.
En jij bent Haas al kwijt, vond ik ook wel een grote gok...

CC: Calleri en Murray
Ad: Fognini, Pashanski, Navarro, GGL, Delic, Mahut, Benneteau, Gabashvili
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
feli ad. vroege beslissing. jouw 1e weekoverwinning. murray moet de schade beperken. dat kan als djoko niet komt of niet zijn beste spel speelt. verder hopen dat jouw kleintjes de volgende ronde verliezen en anders sowieso die daarna. zie eigenlijk niemand van jou spelers de halve finale halen. dan valt 't te overzien bij een goed resultaat van murray.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Pfff, begint weer lekker met Kohlschreiber, hoezo heb je die niet?! Wat heb je sowieso weinig jongens in Rotterdam, daar is toch de week te maken?


CC: Lapentti, Zaba, Almagro, Volandri, Querrey, Isner, Melzer, Warburg
Ad: Ventura, Hernandez, Roitman, Karlovic

Ziet er dus nog niet best voor me uit, wel meteen een leuke clash met Hernandez-Zaba...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
die clash pak je. zaba komt niet. klote van melzer. zo kort bij en een goede loting! verder ziet 't er idd wel erg goed voor me uit. jouw 3 gravelrukkers zullen niet veel verder komen dan mijn lapentti, isner en warburg. dus is 't zaak dat karlovic eraf gaat in de volgende ronde.

last minute wissel van kohli en karlovic pakt nu vrij goed uit. wilde juist in rotterdam geen dure jongens. zitten gewoon betere spelers daar dus weinig kans op echt veel punten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Melzer is idd wel zuur voor je, maar ik heb er geen moment aan gedacht. GGL doet het vaak goed in deze toernooien.

Lapentti en Warburg moeten eerst nog maar eens hun 1e ronde zien te winnen, dat zie ik Hernandez, Ventura en Roitman eerder doen. Volandri is wel een goede denk ik, al moet ie eerst nog maar van Massu zien te winnen en zelfde geldt voor Gremelmayr. Na vandaag weten we meer!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
CC: Almagro, Volandri, Querrey, Isner, Warburg
Ad: Ventura, Hernandez, Roitman, Karlovic

Zo gaat 't er al overzichtelijker uitzien. Warburg ook grote kans op 0 punten. hopelijk blijft blake weg. zal uiteindelijk achterin de week wel 2 tegen 2 of 1 tegen 1 worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als Oscar wint, kan Hernandez-Almagro een kraker worden. Maar ik heb liever dat Almagro helemaal niet komt of opgeeft tegen MVA.
Roitman-Volandri kan ook mooi worden, maar dan moet beiden wel eerst hun 1e ronde winnen en dat is nog niet zomaar gebeurd.

Volandri en Isner kunnen jouw week maken. Bij mij Karlovic, Ventura en Hernandez.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Helaas, de 1e clash gaat jouw kant op, en nog behoorlijk nipt ook, dat maakt het wel zuur.

Volgende clash is Roitman-Volandri, maar die is morgen pas.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
als karlovic er maar snel uitvliegt is mijn week goed. die heeft bijna iedereen. denk dat almagro een dure misser van je word. zit weinig in dat toernooi dat echt goed in vorm is.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik hoop op een opleving van Chela voor eigen publiek en vermoeidheid bij Almagro...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
voor chela ben ik niet zo bang, die ging er gister al bijna af voor eigen publiek. wellicht kan nalbi iets, die wil 't hier graag goed doen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik denk dat Almagro ook wel een dure misser kan worden, maar voor het zelfde geldt ligt ie er in de 1e of 2e ronde uit of komt ie niet opdagen. En hij lag er ook bijna uit in beide rondes.
En ik denk dat Chela eindelijk ook iets wil presteren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
CC: Almagro(8), Volandri(3), Isner(3)
Ad: Roitman(3), Karlovic(12) + 2

Met Almagro en Karlovic missen we beide een ''topper'' deze week. Wellicht worden ze beide finalist. denk ook dat we elkaar niet veel zullen ontlopen deze week. Volandri-Roitman gaat natuurlijk wel erg belangrijk worden. een 6-punten duel. Isner gaat er normaal gesproken af tegen Haas maar die heeft vannacht bewezen nog lang niet top te zijn. Hopelijk kan John ''Karlovic'' Isner hem pijn doen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Roitman-Pipo is zelfs een 10 puntenduel!

Haas wint iig weer eens. Als hij een beetje op niveau zit, verslaat hij Isner. Almagro kan een dure worden, maar Chela en dan Starace/Nalbi is niet makkelijk, ook als je nog eens niet 100 % fit bent...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
CC: Almagro(8), Volandri(8), Isner(3)
Ad: Karlovic(12) + 5

Nu begint 't er goed uit te zien nu volandri dit cruciale duel gewonnen heeft. Met Volandri en Almagro 2 flinke troeven in handen, tegen 1 van jou. Hopen op Zverev maar ben bang dat Karlovic hem pakt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, dit is wel heel erg zuur. Hernandez en Roitman die zoveel kansen missen en verliezen, ongelofelijk. Kut graveltennis :x

Ik kan je wel bijna feliciteren nu. Maar gelukkig pak ik je wel in de poll :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja de poll was apart. ik dacht dat ik tegen mailman moest en had verloren. ineens smste haggie dat ik er nog in zat en tegen jou moest en dat hij al had gepolllt. 't begon goed met de winst van zverev. maar uiteindelijk ging 't vrij simpel naar jou.

Daarentegen gaat FTM lekker. Isner die Haas pakt. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En natuurlijk weer met 3 mp's overleefd, het zit je niet tegen zeg, pfff...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
CC: Volandri(15) + 6
Ad: Karlovic(22)

Je wint met 1 punt als ze er beide nu uitvliegen. Als ze vandaag beide winnen moet volandri ook de titel pakken om in de buurt te blijven.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Weer een week lang druk geweest allebei en je hebt gewoon 1 hele punt op me gewonnen. :Big Grin

Als de uitslagen morgen nog een beetje meevallen dan draaien we een goede week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dank je Wink

Maar we hebben allebei wel een prima week inderdaad. Nu maar hopen dat Soderling wint vanavond en Llodra morgen. En dat Ginepri zijn goede vorm doorzet.
Bij mij begon het dramatisch, maar gelukkig heeft het zich hersteld in Rotterdam.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
juist. toch veel mensen zonder llodra. als hij 50 punten pakt zou dat ideaal zijn. simon moet er vanavond wel uit, die heeft mitch. ginepri zie ik wel winnen van steppie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: